מבזקים

נהג בפראות תחת השפעת אלכוהול ופגע בהולך רגל שעמד במדרכה

תוכן עניינים

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים לנהג שפגע בהולך רגל ופצע אותו באילת כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול, צפו בתיעוד מצלמות האבטחה

יהודית רימון | י״א באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | יום חמישי 21 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

יחידת תביעות תעבורה במשטרת מרחב אילת הגישה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הנהג שנעצר השבוע לאחר שפצע הולך רגל ששהה על המדרכה.

תיעוד רגעי התאונה ממצלמות האבטחה

בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת פתחו השבוע בחקירת נסיבות תאונת דרכים שאירעה בכביש עירוני באילת, במהלכה פגע נהג רכב פרטי בהולך רגל ופצע אותו בעודו נמצא על המדרכה. בדיקת נשיפון שערכו השוטרים לנהג בזירת התאונה, העלתה אינדיקציה חיובית להמצאות אלכוהול בגופו בכמות של 930 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף – פי 3.5 מהכמות המותרת בחוק.

חקירתו של הנהג (37, אילת) העלתה כי לא רק שנהג תחת השפעת אלכוהול, משהבחין בפצוע ירד מרכבו פנה אליו ובזעקות ואמר לו "יזיינו אותי, מדובר ברכב גנוב", מיד לאחר מכן שב לרכבו במטרה להימלט מהמקום, כל זאת כשהוא נוסע בכיוון הנגדי לכיוון התנועה, בניגוד לתנועה, עולה על שטח ההפרדה וחוצה את נתיב הנסיעה עד שנעצר עם רכבו.

הולך הרגל נזקק לטיפול ונגרמו לו חבלות בגופו.

מעצרו של החשוד הוארך עד אשר השלימו בוחני התנועה את חקירתם ואמש הגישה חטיבת תביעות תעבורה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו לבית משפט השלום באילת.

בכתב האישום מיוחסות לנאשם לא פחות מ5 עבירות תעבורה: הזזת רכב ממקום תאונה, סטייה מנתיב נסיעה בנסיבות מחמירות, נהיגה בקלות ראש, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה בכיוון ההפוך בכביש חד סטרי.

פקד עו"ד גור צור, תובע תעבורה אילת: "תאונת הדרכים הזו היא תוצר ישיר מהתנהגותו הפסולה של הנאשם: לא רק שבחר לשתות כמות גדולה של אלכוהול, הוא בחר לעלות על רכב לא שלו ולנהוג בו ללא רשות, תוך שהוא נוהג במהירות ובפראות ושגרמו לו לאבד שליטה ולבסוף מנסה להימלט מהמקום על מנת שלא לשאת בתוצאות מעשיו. כל אלה מצביעים על התנהגותו המסוכנת המחייבת את הימצאותו תחת מעצר".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: