מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: כשתראו קניבליזם מתפרסם בעולם, דעו שזה מלחמות הסוף

תוכן עניינים

חמישה חודשים עברו מאז הטבח ותחילת מלחמת חרבות ברזל, ועדיין לא רואים את הסוף בקצה המנהרה. רבי רן פהאל בורנשטיין: "קניבליזם זה מלחמות הסוף כי כתוב 'העמים קניבלים' שפירושו 'עמלקים'. הקדוש ברוך הוא מודיע לעולם ולישראל שהוא נלחם בעמלק והסימנים לכך הם הקניבליזם. אכילת אדם, מסעות, רצח וכל הדברים האלו הם סימן שהקב"ה מודיע שהוא משמיד את עמלק מהעולם וביום הדין הוא מוציא אותם".

וְהָיָה בְּהָנִיחַ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח. דברים כה, יט

רות קרייתי | י״ז באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | יום רביעי 27 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

זה התחיל בטבח מזעזע שתפס את ישראל בהפתעה גמורה, המשיך במלחמות וכניסה לחימה ברצועת עזה. גם החזית הצפונית לא שקטה ושיגורי טילים של חיזבאללה הפכו לשגרה יומית. מנגד עומדת ארה"ב המעצמה בת בריתנו הגדולה שמתנערת כעת מישראל באו"ם. כפי שהצפין רן פהאל בורנשטיין ותוכלו לקרוא בהמשך, בידודה של מדינת ישראל, השמדת עמלק בהצפנת הקניבליזם ומה הפתרון שעומד על הפרק כדי לשרוד את התקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה.

במאמר שפרסם רבי רן פהאל בורנשטיין בתאריך 27 לדצמבר 2016 הוא הכין את קוראיו לקראת ובידוד והטלת סנקציות על ישראל, בזמן שאיש לא העלה בדעתו שדבר כזה יכול להתקיים ובמיוחד לא מצד מדינת חסות כארה"ב. והנה ימים באים ובאופן לא מפתיע את קוראיו הנאמנים, אנחנו חווים כעת חיה את כל ההצפנות האלו על הטבח ועל המלחמה.

איך קוד ההצפנה המדויק שלך מ- 27/12/2016 מסביר את זה?

"סנקציות על ישראל, או סנקציות שישראל עושה מיוזמתה הם סימנים יפים של הקץ. כי במילה 'סנקציות' כתובים אותיות יתן-קץ, ולכן כתוב 'עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב'. הבידוד הוא הצלה מאחרית הימים, כי העולם יעבור שינוי דרמטי וכל קשר תלוי ישפיע גם עלינו. ולכן לאט לאט משחרר ומפריד ומנתק אותנו מאומות העולם. מאותן קשרים הקושרים את ישראל בטומאתם, ולכן אין צורך להיבהל. יש צורך לראות בזה חלק מן הגואל, כי 'אומות העולם' כתוב אותיות: 'לא תעלה מום', ואותיות 'אומות לא אמת', ואותיות 'עמום'. הכוונה 'לא ברור'. אמונתם לא ברורה ולכן כל זה הם סימני הקץ".

סנקציות על ישראל

 

בתאריך 28 בינואר 2019 העלה רן פהאל בורנשטיין סרטון ביוטיוב בו הוא מסביר שיגיע יום לשלב חזק יותר של מלחמת גוג ומגוג, ומדוע דווקא ישמעאל הוא השואה. מביא שואה על העולם, על עצמו, ומה זה אומר לנו. קוד מוצפן ומדוייק למלחמת חרבות ברזל 2023 – 2024.

ב- 18 ביוני 2021 הכנת את קוראיך להתכונן למלחמה קשה מאוד וההצפנה שלך לא אכזבה את קוראיך

"הצפנתי שתקום מלחמה קשה מאוד על ישראל, קשה ביותר. יש דין קשה ביותר גם על הצבא, אך ראיתי ניסים גדולים באותו המחזה. כמו ניסים שלא יוכלו לא לזהות וזה יחזיר חיילים בתשובה גדולה. המון חיילים חוזרים בתשובה ועל אותו מחזה ניסי הם יספרו: הינה כאן היה לי מציל, אלהים כאן, ראיתי מפעולות ניסים, שומרי טנקים. יש דין גדול לטנקים. כתוב: הצלתם, אני נתתי, ושמרתי רגעים קשים, אש בערים, גם בשדות, בגבעות ובעמקים והכל עומד על נסים, כולם עומדים על ניסים".

תקום מחמה קשה בישראל

חצי שנה של שנת ה'תשפ"ד עברה, מאז אמר רבי רן פהאל בורנשטיין להתכונן לשנת מלחמות גדולות בעולם שיקרו השנה.

מה מצפה לנו בהמשך?

"אנחנו כבר חצי שנה מהתחלת שנת ה'תשפ"ד, מה שמצביע על מערכת לחימות גדולות מתמיד והחמרת מצב. הסברתי שנגיע לאמצע השנה בערך יתחילו לראות בכל התחומים החמרות של המצב. שביתות ומניעות רבות עקב הלחימות, והאסונות שבדרך. השנה היא שנת 'פדיה' כי על שנת ה'תשפ"ד כתוב: פדה-דת-שדת. כלומר: יפדה דברים חוסמים בדת, או הבנות לכודות ונצורות. ויעברו שינוים רבים וכל עניין השד העדתי מסתיים, ממש עוד מעט. משנת ה'תשפ"ד ועד שנת ה'תשפ"ו אנשים עוברים שינוים גדולים באמונה של ישראל ואז זה יהיה בצורה לא פשוטה, ניסור קשה ומתפתל, כך גם בכל העולם.
השם פודה אותנו מהמון דברים מגבילים שהם יוקר המחייה, גזל, שוחד, זנות, פריצות, שקר, שינוי הדתות ותרבויות זרות ועוד. מכל זה אנחנו נפרדים ומשתנים. אם קרו עד עכשיו תהליכים מהותיים וניתוקים מהחיים הקודמים שהתחילו בשנת ה'תשפ"א, כך לפי הצפנים, אז במהלך החצי שנה שנותרה זה יהיה חצי שנה שתתעצם כמו 10 שנים, שהם בעלי שינוים רבים ונפרדים מהמון שלילי בחיים. זה הסימן הטוב שבדבר, אך הסימן הרע הוא מוות של רבים מטעויות של העם. סחף העם ועדר, מחוסר הבנה מה השם מצפה מהעם הזה.
המצב יעמוד בין החיים לבין המתים. אני יודע שזה נשמע רע מאוד, ואינכם חייבים לקבל את זה ולהסכים עם זה, אך שנת ה'תשפ"ד היא המוצא לכל זה. העם אינו מודע לסילופו ולגזל הגדול שמעמיד אותו מול אלהים.
במעמד קבלת התורה רובד התורה היה הגבוה ביותר בעוד כלים חדשים, ומשיח וכן גם למעשה העגל, שזה הסימנים על עולם העגול, שיש אנשים שלועגים עליו שהוא עגול. ולועגים על הגזל הרב בארץ ששורץ ומתרבה. בזמנים האלה עדיף למנוע כל דבר שיש בו יוקר גדול, גזל, לעג וחמס ורמאות מאשר להמשיכו ולקיימו, כי הדין יכה חזק בארץ. בואו וראו על עגל הזהב. שימו לב שכתוב: גזל-עז, לעג-עָגֹל. כלומר: הגזל יגבר ויתגבר גם הלעג על עולם עגול שמחזיר את זעם השם למעשה העגל. בנוסף הסברתי בפורים השנה גם על פירוש התחפושות, שהשם יביא זעם גדול על תחפושות. זאת עבודה זרה גדולה, דווקא בזמן פורים, אתם צריכים להיצמד לדברים הנאמרים שהוצפנו".

הדין יכה חזק בעולם

חזרת והזהרת הרבה פעמים להתכונן למלחמה גדולה שמתקרב אלינו

"ב- 3 ביוני 2023 הודעתי שוב על מלחמה גדולה בדרך ופרסמתי איך להיערך עם מחסני מזון, או מילוי מחדש של מצרכים, כדי לעבור את הדין. והינה יצאנו למלחמה שוב ומבצע נוסף. לא סתם זה קורה 2 מבצעים פחות מ-3 חודשים ומה אתם חושבים שזה הלחימה האחרונה? אז זהו שלא. תתכוננו למערכות לחימה ארוכות ולהפתעות כי זה הזמן. במאמר מתוך ה-3 ביוני הצפנתי שיגדל הדין עם איראן והלחימות, ועל טילים שישוגרו לבתים, ושהדין עדיין גודל ומאיים בטילים לבתים. הכל נמצא בתוך המאמר מה-3 ביוני בפייסבוק ובערוץ הטלגרם.
מי שחושב שהפוליטיקה תעזור לו והממשלה שבחר ובמנהיג ביבי, שהם יעזרו לו אז יחשוב שוב ויבין שהתמיכה שתמך בהם תתנפץ לו, כי במלחמות הבאות יבין שרק ראשו כלפי מעלה וזעקה פנימית וקיומית לאלהים וצער על בורות וריחוק ממנו יתברך, זה מה שיעזור לו וגם יתקין לו תשובה ראויה ומינימלית ביותר להמשיך. צער קשה על שחשב על איזה סיכוי ממשלתי שיטפל בו וידאג לו, כי יראה השם לאנשים ששום עזרה לא תבוא מהם ולא תסייע להם. השם רוצה שיבינו מי הם באמת ומי הוא אלהים אמת, ולמי הם צריכים להרים את ראשם ולהוליך את ליבם."

השם רוצה שאנשים יבינו מי הוא באמת

נושא חשוב ביותר עליו הצפנת לפני 3 שנים, בתאריך 4 באוגוסט 2021 קשור לרעב בעולם והצפנת לגבי הקניבליזם בעולם. שאלו אותך היכן כדאי להיות כשזה יקרה

"בישראל יהיה עדיף יותר לחיות, כי כאן לא יהיה רעב כמו בעולם ולא יחסר מים כמו בעולם ולא יהיה קניבליזם כמו בעולם, כאשר יאכלו אחד את השני ויספרו מעשה זוועות על קניבליזם באפריקה, בדרום אמריקה ובמדינות נוספות של העולם השלישי לכן בישראל עדיף יותר בהרבה".

סרטון קניבליזם צולם בקונגו, אפריקה – מחזק את הצפנת הקוד של רבי רן פהאל בורנשטיין

לחיות בישראל עדיף יותר

מתוך סרטון שלך על הקניבליזם שמזעזע את אמות הסיפים, הסברת באריכות על רעב גדול שיהיה בעולם ואיך הקוד מקודד בהצפנה. האם אתה יכול לתת עוד הסבר?

"אכן בסרטון אני מסביר שאנשים צריכים להבין שיהיה רעב גדול מאוד בעולם. ישרפו אנשים ויאכלו אותם ויכנסו לבתים וישרפו אנשים ולא רק יהודים. הקניבליזם זה המלחמות הסוף כי העמים-קניבלים כתוב: עמלקים. הקדוש ברוך הוא מודיע לעולם ולישראל כמובן כי במלחמת עמלק שהוא נלחם בעמלק הסימנים לכך הם הקניבליזם. אכילת האדם, המסעות, הרצח וכל הדברים האלה זה סימן שהוא מודיע שהוא משמיד את עמלק מהעולם, כי העולם לא יודע מה מתחולל בתוכו הוא מסתתר, טירוף מסתתר, או עמים מסתתרים וביום הדין הוא מוציא אותם.
לכן אתם תראו הרבה מעשים כאלה. אתם תראו הרבה תופעות כאלה וזה יחמיר וכל פעם יעלה דרגה. הצפנתי את הדברים האלה והיום אתם רואים אותם וזה אמור להזיז את ישראל ולומר לה שהיא חייבת לשוב ולהתאחד. ישראל חייבת לחשוב רק על עצמה ולחשוב רק על עתידה, כי זה המלחמות הסוף. זאת ההודעה מהקדוש ברוך הוא מה הוא עושה לעמלק.
אומנם עמלק יופיע בעולם וזה לא יהיה פשוט וזה לא נעים, אבל זה גם דיני העולם. הוא מוציא את כולם וכולם ילחמו כמו שהסברתי והצפנתי רבות. לכן שוב עוד התראה לישראל שזה יכול להגיע, אבל גם ישראל יכולה לחוות וגם תחווה מדברים אלה. מה שנשאר לנו לעשות זה רק שלום בינינו, להתאחד, לאהוב להיכנס פנימה אל פנימיות דרכנו. לשבת כולם ולחשוב איך אנחנו חיים את המציאות ומסדרים את המציאות על פי הגאולה ולהכין את עצמנו לגאולה. זה קודם כל. להכין את עצמנו כי אלו הן סימני הגאולה".

צפו בדבריו של רן פהאל בורנשטיין בסרטון המצורף

בפוסט נוסף שלך בתאריך 12 במאי 2022 נתת הסבר מדויק מה הקשר בין הלהט"בים, פוסט שקשור לגלגול נשמות וקניבליזם ומה השוני בין בחירה של הנשמה להיות להט"ב, או קניבל. האם הבנתי נכון?

"הסברתי בנושא לגבי אותם הומואים ולסביות, יש נשמות שמגלות את הנשיות בגוף של גבר, ויש נשמות גבריות בגוף של אישה. רק עליהם אני מדבר ולא על אלה שמנסים לנסות, או לחוות ואז בוחרים שזה הדרך שלהם. לא על אלה אני מדבר. כי אלו שמנסים לחיות בדרך הזאת וטועמים מין מבני מינם זה לא גורלם, אלא הם בחרו בלנסות את הדבר עם בני מינם, או מבולבלי מין, וזה בגדר ניסיון או סקרנות מינית שהובילה לתהומי הזהות המינית.
ועכשיו, לאותם גברים בגוף של אישה או נשים בגוף של גבר, זה לא מסביר על בעיות מין של גלגולים קודמים. מה שמסביר זה בעיות קניבליזים, כי אותו נשמה שאכלה בשר אדם בגלגול הקודם, תבוא לכאן ותרצה להיות עם בני מינה וזה התיקון שלה. התאווה של אכילת אדם, מין תאווה לבני מינה כלומר: קניבלזים בגלגול הקודם – כי קניבליזים כתוב: מין-נקבי, או זן-מזין-נקבי. הכוונה מלשון מזון, זן-מזין אותו מין. הכוונה מזון מבני אותו המין. לכן התאווה גם חזקה אצלם כי זה קשור לאכילה שאכלו בגלגולים הקודמים. לכן קניבליזים כתוב: מין-זן-ניב וזו כוונה לשיניים לאכילה. לניבי השיניים".

קניבליזם: נשמה שאכלה בשר אדם

סרטון נוסף של רבי רן פהאל בורנשטיין בו הוא מסביר על מלחמות ה'תשפ"א, על רעב הגדול בעולם, על שריפת אנשים בעולם, על קניבליזם, על השגחה פרטית ראשונה בהשכלתו הראשונה לכך, התעוררות משיח ועוד סימנים

ברשותך לסיום – לאנשים קשה מאוד ונמאס להם כבר ממלחמות. עד מתי ימשכו המלחמות האלה ומתי יגיע המשיח?

"כפי שהצפנתי רבות וגם ב- 3 ביולי 2023 צריך תמיד לזכור היטב מלחמות עולם בעיצומה יהיו עד אמצע שנת ה'תשפ"ד ממש, סמוך לסוף שנת 2023 הלועזי ותחילת 2024. זה הזמן, לקראת מלחמות עולם קשות ועוצמתיות הן יחלשו בהדרגה ואז מסתיים שלב 'בשביעית מלחמות' ואנחנו עוברים ל'מוצאי שביעית בן דויד בא'. יש לזכור היטב שנשארו לכל השינויים המשמעותיים לגילוי משיח ברחמים.
זה יתחיל בשנת ה'תשפ"ד עד שנת ה'תשפ"ו, שזה שנת 2026 בתאריך הלועזי. שם המשיח מתברר היטב ומתעצמת הנהגתו לרבים. קולות השופר ברקע מתעצמים, כי ככל שעם ישראל מתחזקים, כך מעמד הגאולה מתחזק וגם משיח מתחזק. לכן נשארו לערך חצי שנה לפחות לכל השינויים הגדולים ומתחילה יציאה של הדינים הגדולים וכל זה יתבטא ויראה".

מתחילה יציאה של הדינים הגדולים

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: