מבזקים

הוארך בשבעה ימים את מעצרו של ראש העיר יהודה בן חמו

תוכן עניינים

ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו , הוא  אחד מ-14 החשודים שנעצרו הבוקר בגין מעורבות בפרשת החשד לשוחד בעירייה. המשטרה ניהלה חקירה סמויה במשך יותר משנתיים. המשטרה: "החשודים היוו חלק מתעשיית השוחד בעיר כפר סבא"

המשטרה מייחסת לחשודים עבירות של לקיחת שוחד, מתן שוחד, סיוע לשוחד, גניבה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ואיסור הלבנת הון. בבקשת הארכת המעצר של המעורבים צוין כי "החשודים מעורבים בעבירות המיוחסות להם בבקשה זו בכך שהיוו חלק מתעשיית השוחד בעיר כפר סבא".

במהלך הדיון בהארכת המעצר של בן חמו עלה כי המשטרה מנהלת חקירה סמויה בעניין במשך יותר משנתיים. על פי נציג המשטרה, ראש העיר היה תחת מעקב, ו"ממצאי החקירה בשלבים האלו מעלים חשדות חמורים של שחיתות ציבורית מובנית בתוך עיריית כפר סבא תוך ניצול כוחו של ראש העיר".

נטען כי בידי המשטרה ראיות לדרכי העברת השוחד. בין היתר עלה בדיון כי לפחות במקרה אחד הועברו תלושי חג בשווי אלפי שקלים מקבלן מוכר בעיר לבכיר בעירייה.

סנגורו של ראש העיר, עו"ד בועז בן צור, הכחיש שבן חמו קיבל שוחד וציין שהוא אף לא מחזיק דירה על שמו ואין לו נכסים אחרים. בין העצורים גם קבלן גדול בעיר כפר סבא ואיש עסקים מוכר.

צילום – מוטי קמחי.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: