מבזקים

נחשפו ונעצרו פדופילים שפעלו הרשתות החברתיות

תוכן עניינים

משטרת ישראל חשפה 3 פדופילים פעילים ברשתות פדופיליה וחשודים במעשים מגונים ובאחזקת חומרים אסורים ובשימוש בהם.

יחידה ארצית של משטרת ישראל פעלה באופן יזום ונחוש לאיתור פדופילים הפועלים ברשת ומסכנים קטינים. היחידה עצרה השבוע שלושה חשודים בפרשות שונות ונפרדות זו מזו, בגין חשד למעורבותם בעבירות פדופיליה שונות תוך שימוש ברשת האינטרנט.

החשודים שנעצרו בתחילת השבוע נחקרו בגין חשד לאחזקה והפצת חומרי פדופיליה ברשת, ביצוע מעשים מגונים, ניהול קבוצות פדופיליה ועבירות נוספות.

שניים מהחשודים (19,21) נחקרו בגין החשדות האומרים ובפעילות נחושה וממוקדת של חוקרי יחידת הסייבר של משטרת ישראל החקירה הסתיימה וחומרי החקירה יועברו בימים הקרובים להמשך הטיפול והחלטת פרקליטות בעניינם. שני חשודים אלו שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים הכוללים התחייבות לאי יצירת קשר עם מי מהמעורבים (בכלל זה גורמים ברשת וקורבנות).

החשוד השלישי (49) הובא להארכת מעצר ל- 3 ימים נוספים (במסגרת ערר שנדון בבית המשפט המחוזי) ומחר, יום רביעי, יובא לבית משפט השלום בראשל"צ להחלטה בעניינו. החשדות נגדו נוגעים לריבוי קשרים עם פדופילים ברשת והחלפת חומרי פדופיליה אסורים.

פעילות חשיפה יזומה זו של משטרת ישראל מצטרפת לפרשות פדופיליה שכבר חשפנו בעבר. יחידת הסייבר של משטרת ישראל פועלת באופן תדיר, עקבי ונחוש לאיתור וחשיפת עברייני מין בכלל ועברייני פדופיליה ברשת בפרט.

ממשטרת ישראל נמסר: המשטרה מתריעה ומבקשת את תשומת לב ציבור ההורים להמשיך ולגלות ערנות בנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהיר אותם באופן חד משמעי מפני הסכנות האורבות להם ברשת. יש לחזור ולהדגיש בפני בני הנוער והילדים להימנע משיח עם אנשים זרים באינטרנט ומהעלאת חומרים אישיים לרחבי הרשת. בנוסף, יש לתת את הדעת על כך שחומרים הנמצאים על גבי המכשירים הסלולאריים חשופים לפריצה ולזליגתם לרשת עם שמירתם בענן.

 

מאת: עופר תמיר

צילום: דוברות המשטרה

 

יחידת-הסייבר-להב-433-5

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: