מבזקים

תאונת דרכים קטלנית בכביש מצפה רמון

תוכן עניינים

שוטרי ובוחני משטרת ישראל טיפלו היום בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 40 סמוך לצומת הרוחות. מתחקור ראשוני עולה שמדובר בתאונה חזיתית שהיו מעורבים 4 כלי רכב פרטים.

מניין ההרוגים בתאונה עלה ל-3. מותה של אישה שפונתה מהזירה לטיפול רפואי נקבע לא מזמן ומותם של שניים נוספים נקבע במקום. עוד טופלו בבית החולים, שלושה פצועים במצב בינוני.

הזוג שנהרג בתאונה הקטלנית ליד בה"ד 1 חזר מטקס הסיום של גדוד "גפן". בתאונה נהרג גם תייר צרפתי ובת זוגו נפצעה קשה. "לא ייאמן שהם נהרגו בחזרה מסיום הקורס של הנכד שבו היו גאים כל כך"

הזוג שנהרג היום (רביעי) בתאונה הקטלנית בסמוך לבה"ד 1, חזרו מטקס הסיום של נכדם בבית הספר לקצינים. השניים, בשנות ה-70 לחייהם, נסעו ביחד עם בתם לטקס הסיום של גדוד "גפן" והתנגשו חזיתית במכונית שבה נסעו זוג תיירים צרפתי.

שכניהם של הזוג, המתגוררים במרכז הארץ, הזדעזעו לנוכח הטרגדיה. "הם היו זוג נפלא, לא ייאמן שדווקא בדרך לסיום הקורס של הנכד שבו היו גאים הם נהרגו, זה בלתי נתפס", אמרו.

התייר הצרפתי נהרג במקום, וזוגתו נפצעה באורח קשה. הפצועים אושפזו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בתאונה הייתה מעורבת מכונית נוספת ובה שלוש נוסעות, כששלושתן נפצעו קל.

אחת מהפצועות קל, חוה סמית מחולון, סיפרה: "נסענו לבית של חברים במדרשת בן גוריון ואחר כך ביקרנו חברים במצפה רמון. הייתי ברכב עם החברה הכי טובה שלי, כולנו היינו חגורות. פשוט נסענו ומישהו נחת עלינו. נשארתי בפוקוס כי רציתי לבדוק שהחברות שלי בסדר. ההגה נתקע והרגל של חברה שלי שנהגה, נשברה. היו זכוכיות בכל מקום. בהתחלה לא יכולנו לנשום מהאבק של כריות האוויר וזה הדבר האחרון שאני זוכרת".
כביש 40 נסגר לתנועה מצומת נפחא ועד לבה״ד 1 והנהגים התבקשו לנסוע בדרכים חלופיות. נסיבות התאונה בחקירה.\

 

מאת: עופר תמיר
צילום: דוברות המשטרה

 

1

 צילום: שניאור שיזף
צילום: שניאור שיזף

2

5

 צילום שניאור שיזף
צילום שניאור שיזף
 צילום שניאור שיזף
צילום שניאור שיזף
 צילום שניאור שיזף
צילום שניאור שיזף
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: