מבזקים

התשובה שהדהימה את השוטרים שעצרו נהג ללא רישיון נהיגה

תוכן עניינים

״לא נכון, יש לו סמים בכיס והוא ביקש שאסיע אותו כדי לקנות אותם״, לתשובה כזאת לא ציפו השוטרים העוסקים באכיפת עבירות התנועה שמסכנות חיים בכבישי הדרום מפיו של נער בן 16, שנתפס נוהג ברכב ללא רישיון נהיגה.

קטין שנהג ברכב ונעצר על ידי שוטר התנועה, לאחר שעורר את חשדו, הצביע על הנוסע שישב לימינו וטען בפני השוטר כי נוסע זה הוא הסיבה לכך שנוהג ללא רישיון נהיגה כלל. בבדיקה על גופו של הנוסע, תושב רהט בשנות הארבעים לחייו, נמצא חומר החשוד כסם. נוסעי הרכב הובאו לתחנת המשטרה לחקירה שלאחריה נכלא הנוסע והיום יובא בפני שופט בבקשה להארכת מעצרו.

אתמול בשעות הצהריים, הבחין שוטר התנועה במהלך פעילות אכיפת עבירות המסכנות חיים בעיר רהט, בנהג בעל "פנים צעירות". לאחר שסימן לנהג לעצור, ביקש מהנהג הצעיר להציג רשיון ונענה ע"י הנהג כי אין לו כזה כיוון שהוא בן 16. בתשאול השוטר את הנוסע תושב רהט, האם יש על גופו סמים נענה בשלילה אך להפתעתו של השוטר התפרץ הנער ואמר: "לא נכון, יש לו סמים בכיס והוא ביקש שאסיע אותו כדי לקנות אותם". עוד הסביר כי הוא פחד ממנו וזו הסיבה שהסיע אותו. בבדיקה על גופו של החשוד נתפס חומר החשוד כסם.

שלושת יושבי הרכב, שני החשודים וקטין נוסף, עוכבו לתחנה ונחקרו. החשוד שברשותו נמצאו סמים נעצר והיום יובא עם בקשה להארכת מעצרו אל בית המשפט.

באותה השעה ובהמשך לפעילותם של שוטרי משטרת ישראל בעיר רהט, נעצר נהג פסול נהיגה יליד 1983 תושב רהט כאשר הוא נוהג בזמן פסילה כשלחובתו פסילות נוספות וכאשר תוקף רשיונו פג בשנת 2008. הנ"ל נחקר והוזמן לשיפוט מהיר. רכבו הושבת ל 30 ימים.

 

מאת: גיל בלודמן

צילום: דוברות המשטרה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: