מבזקים

שמים את הצפון במרכז בכנס הדן בסוגיות מוניציפליות בוערות, בכנס

תוכן עניינים

כנס "שמים את הצפון במרכז", עסק בסוגיות מוניציפליות בוערות, תשתיות, נדלן, תעסוקה ומסחר.
הפתיחה היתהפנל ראשי ערים מהצפון בניהם: ראשי הערים, חיפה, טבריה, קריית ביאליק, עכו, מעלות, יקנעם ותמרה.

כנס "שמים את הצפון במרכז" ניסה להציע פתרונות בתחום התשתיות, תחבורה, נדל"ן מסחר ותעסוקה באזור הצפון, בנוסף לתובנות של גורמים בכירים מהמשק הישראלי.

אחת ממטרותיו של הכנס הינה להרים את קרנו של אזור הצפון ולקדם יצירת שיתופי פעולה עסקיים בתחומים הרלוונטיים, שעתידים להיות משמעותיים ליזמים ולערי הצפון.
במהלך נדיון בפנל ראש עיריית תמרה קרא לגלנט להתפטר בשל התנהלותו.

יונה יהב ראש עיריית חיפה: זה הדקה ה90 להציל את הצפון. למה להפגין נגד שדה תעופה אנחנו רוצים שרמת דוד יהיה שדה תעופה בינלאומי, 41 מלונות בו זמנית פותחים בחיפה תפוסה מלאה מעל אילת לראשי הרשויות יש הרבה כח בכנסת סביבי לא מכרכרים כי לי אין מפחגה אני מוכן לעזור להם אין בעיה".

ראשי הערים טענו כנגד התעלמות הממשלה מהצפון.

"כמעט לכל עיר בצפון יש הישגים משמעותיים שבאמצעותם ניתן לסחוף אוכלוסיות חזקות נוספות. בזכות נגישות תחבורתית, קידומי מרכזי עסקים ומסחר ועל אף כל הקשיים בתקצוב הצפון והפריפריה, היקפי הבניה ימשיכו לתת אותותיהם.
העתיד של המחר כאן בצפון!"

"צפון הארץ מהווה נדבך חשוב בכלכלת מדינת ישראל, אך יחד עם זאת אזור הצפון אינו מקבל את הבמה הנאותה לדיון מעמיק על סוגיות מהותיות באזור".

נפגדנו עם סגן השר קרא שציין כי יש להשקיע בצפון.

עוד הגיעה לכנס כרמית שחיבר אשר שותפה בצוות ההגנה של החייל אלאור עזריה:
"גזר הדין מעלה פער משמעותי בין דחיית מרבית טענות ההגנה בהכרעת הדין לבין קבלת כמעט כל טענות ההגנה בגזר הדין. הלכה למעשה טענו לפי אותן ראיות והתוצאה מדברת בעד עצמה". בין לבין ניתן היה להבין ממנה שהמלצה על הערעור לא באה מהם.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: