מבזקים

אבי דיכטר מטיל פצצה: אתמודד על ראשות הליכוד וראשות הממשלה

תוכן עניינים

חבר הכנסת אבי דיכטר קורא תיגר על ראש הממשלה חבר הכנסת אבי דיכטר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, שכיהן בעבר כשר לביטחון פנים והשר להגנת העורף, הודיע היום (שבת) כי יתמודד על ראשות הליכוד והממשלה, גם מול נתניהו.

דיכטר התייחס בדבריו גם לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה ואמר כי הוא אינו יכול להמשיך לתפקד כרגיל, כאשר מתנהלות נגדו חקירות. דיכטר התייחס והדגיש גם את החקירות שהובילו להתפטרותו של אהוד אולמרט.

ח"כ אבי דיכטר הודיע על כוונותיו, להתמודד על ראשות הליכוד באירוע שבת תרבות שנערך במודיעין, בהנחיית עמליה דואק ומתח ביקורת כנגד המשך תפקודו כראש ממשלה, נוכח החקירות המתנהלות נגדו. דיכטר חזר והצהיר על כוונותיו בשבתרבות במודיעין

דיכטר: "אני בן 64, בשירות המדינה 46 שנה מיום גיוסי לצה"ל ובפוליטיקה כבר 12 שנים. אני פה במטרה להוביל ובוודאי אתמודד על ראשות הליכוד ועל ראשות הממשלה, כי שם אבטא טוב יותר את הניסיון ואת האישיות שלי".

"אני כבר נערך לפריימריז הבאים, גם אם הם יהיו מול נתניהו", הדגיש דיכטר, שלפני הצטרפותו לפוליטיקה כיהן כראש השב"כ. על חקירות נתניהו אמר, תוך התייחסות לאולמרט: "אני הייתי חבר בממשלה כשראש הממשלה היה נתון תחת חקירות וכל מי שיגיד לך שראש ממשלה יכול להמשיך לתפקד ללא שום הפרעות וללא שום הפרעה והיסח דעת כשמתקיימת נגדו חקירה, לא אומר אמת".

"הנושא הזה בעייתי מאוד מבחינת מי שמנהל את המדינה, וזה לא דבר של מה בכך", הוסיף "ראש ממשלה הוא לא מחשב וכל מי שינסה לדמיין לעצמו את עצמו מתפקד תחת חקירה, אני לא מסוגל לקבל ברצינות אמירה שחקירות לא מפריעות".
"אני מקווה שנצליח להגיע לפורמולה שקובעת ועדה, צוות, שמקבל את הנושא מפרקליטות המדינה. צריך שזה יהיה גוף שהוא לא רשות מבצעת אלא גוף נייטרלי, שיכול לבוא ולומר – זו סוגיה שיכולה להמתין. אני מאמין שהבחירות הבאות יהיו ב2019, ולמרות כל הרחשים מי שיוביל את הליכוד לדעתי יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו".

על פרשת אום אל חיראן ובעיקר על שינוי הגרסאות של ארדן ואלשיך אמר דיכטר: "האמירה על כך שמדובר בפיגוע הייתה חייבת להמתין לתחקיר מקצועי. לו היו ממתינים, הדברים שהם הוציאו היו נשמעים אחרת".

לאחר תגובות נזעמות ברשת מצד בוחרי הליכוד יצאה הודעת הבהרה לתקשורת: "ח"כ אבי דיכטר מודע לרצון לשדר סקופים תקשורתיים, אך ממליץ להיצמד לעובדות כפי שנאמרו על ידו בשבת תרבות היום (4.3.17) במודיעין.
מועמד הליכוד לבחירות לראשות הממשלה, הוא ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. כפי שאמרתי, הפריימריס הבאים לראשות הליכוד יהיו בשנת 2022".
ולאחר מכן יצאה הבהרה נוספת בקבוצות הווצטאפ של הליכוד:"לאור השאלות הנוספות שאני מקבל בפרטי, אני כותב כאן. מקווה שזה עונה על כלל השאלות"…וחזר על חלק מהדברים.

 

צילום: מוטי קמחי

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: