מבזקים

עשרות מטיילים חולצו בגזרת הרי אילת במהלך השבת

תוכן עניינים

חידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות פעלה לחילוץ עשרות מטיילים במהלך השבת. במהלך השבת הופעלה יחידת החילוץ המשטרתית לחילוץ מטיילים בגזרת הרי אילת.

בחילוץ אחד משעות הבוקר, חולץ מטייל שמעד ונפצע קל ולא יכל לצאת לבדו מהשטח, המחלצים הגיעו למטייל לתוך השטח רגלית ופינו אותו מהמקום באלונקה לשטח בו ניתן היה לפנותו באופן רכוב.

בחילוץ אחר לקראת שעות הערב כ-30 מטיילים איבדו דרכם בשטח, יחידת החילוץ איתרה את המטיילים וסייעה להם לצאת.

מיחידת החילוץ נמסר: לקראת חופשת חג הפורים וצפי למטיילים בגזרת הרי אילת אנו ממליצים: יש להתעדכן בתחזית מזג האוויר ולתכנן מסלול בהתאם להתאים את המסלול ליכולת הפיזית של כלל משתתפי הטיול, ילדים וקשישים. יש לתכנן את אורך וזמן המסלול, כך שיסתיים לפני רדת החשיכה. יש להצטייד במים בכמות מספקת (לפחות 3 ליטר לכל מטייל). לבוש מתאים: נעלים סגורות, כובע וביגוד מתאים להצטייד בטלפון סלולארי ואמצעי הטענה נייד (להימנע מהפעלת אפליקציות "גוזלות" סוללה). לעדכן חברים בדבר המסלול , מועד תחילת הטיול וצפי לסיום. יש לנוע בשבילים מסומנים ולינה בחניון מסודר בלבד. להצטייד במפה מעודכנת. זכרו : אנחנו אורחים בטבע, החיות והצמחים היו שם קודם ויהיו אחרינו, שמרו עליהם. יש להצטייד בפנסים וסוללות נוספות, למקרה ונתקעים בלילה וכן סימון לכוחות המחלצים. במקרה של אירוע חירום בשטח – נא להתקשר למוקד 100 ולפעול על פי הנחיית המוקד. אם אין קליטה, לנסות להגיע בביטחה למקום גבוה ולהתקשר. ממליצים להתקין בטלפון הנייד את האפליקציה 100 חירום  בקישורית: : https://play.google.com/store/apps/details?id=il.gov.police.policealert למקרה שיידרש סיוע משטרתי המצריך איתור מהיר.

 

מאת: עופר תמיר

צילום: יחידת החילוץ אילת-אילות

 

1

2

3

4

5

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: