מבזקים

ישראל מנעה את כניסתו של פעיל פרו-פלסטיני ויו"ר ארגון PSC למדינה

תוכן עניינים

רשות האוכלוסין וההגירה והמשרד לנושאים אסטרטגיים מנעו הערב את כניסתו של פעיל פרו-פלסטיני, יו לנינג יו"ר ארגון PSC לישראל. יו"ר הארגון ידוע בשל פעולותיו המתמשכות לקידום החרם הבינלאומי נגד ישראל. ממשרד הפנים נמסר: "מניעת הכניסה נעשתה בעקבות המדיניות שמובילים השר לנושאים אסטרטגיים ושר הפנים".

הארגון שבראשו עומד לנינג הינו הוא ארגון דה-לגיטימציה גדול ומוביל בבריטניה ואחד הגדולים באירופה. הארגון פועל בשיתוף פעולה מלא והדוק עם ארגוני דה לגיטימציה נוספים, בקידום החרמות ופעילויות אחרות נגד מדינת ישראל.

פעילי הארגון נטלו חלק במשט המרמרה ובאתר הרשמי של הארגון מופיעות קריאות רבות לתמוך בחרם נגד מדינת ישראל. פרט לכך, לנינג מקיים קשרים ומפגשים עם ראשי החמאס בעזה.

המשרד לנושאים אסטרטגיים, רשות האוכלוסין וההגירה ומשרד החוץ החליטו למנוע את כניסתו של יו לנינג לישראל והוא צפוי היום לטוס חזרה לבריטניה.

השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אמר: "מי שפועל נגד ישראל צריך להבין כי המציאות השתנתה. אף מדינה שפויה לא תאפשר כניסה של פעילי חרם מרכזיים שרוצים לפגוע בה ולהביא לבידודה".

שר הפנים אריה דרעי אמר: "מי שפועל נגד ישראל ועושה הכל לפגוע בביטחונה חייב להבין שאנו מנהיגים מדיניות נחושה שלא תתעלם עוד מפעילים החותרים תחת קיומה. ההחלטה שהתקבלה הערב היא אמירה חד משמעית נגד פעילי החרם והחוק שעבר השבוע הכנסת הוא צעד נוסף בדרך ליישום מדיניות זו".

 

מאת: עופר תמיר

 

יו לנינג.  צילום: פייסבוק
יו לנינג. צילום: פייסבוק
ארגון עורך הפגנות להחרים את ישראל
ארגון PSC עורך הפגנות נגד ישראל

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: