מבזקים

נתניהו נפגש עם ראשי תאגידים כלכליים הגדולים ביותר בסין

תוכן עניינים

ראש הממשלה נתניהו נפגש הבוקר לפי שעון סין, עם כמה מראשי התאגידים הכלכליים הגדולים ביותר בסין. מדובר בתאגידים שלכל אחד מהם מחזור של עשרות מיליארדי דולרים. בין המשתתפים: יו״ר וואנדה, יו״ר עליבאבא, יו״ר וואהה, יו״ר לנובו, יו״ר באידו.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "קיימתי עכשיו פגישה עם 11 מראשי התאגידים הגדולים של סין. חלק גדול מהם משקיע בארץ וחלק גדול גם ישקיע בארץ, זה אומר הרבה מקומות עבודה, זה אומר פיתוח עסקים, חיבור לשווקים הסיניים הגדולים. זה דבר שהוא טוב לאזרחי ישראל, זה טוב לכלכלת ישראל. אני אמרתי להם שבעולם היום יש כמה ריכוזים של טכנולוגיה, לא הרבה, ארה"ב, ישראל וישראל פתוחה לעסקים עם סין".

ראש הממשלה נתניהו הביע בפני ראשי התאגידים את נכונותה של ישראל להמשיך להיפתח לשוק הסיני ולהגדיל את הסחר בין שתי המדינות. עוד הציג נתניהו את האטרקטיביות של ההשקעה בישראל ואת ההון האנושי הייחודי בישראל.

יחד עם ראש הממשלה נתניהו השתתפו במפגש גם שר הכלכלה אלי כהן, השר להגנת הסביבה אלי כהן ושר הבריאות יעקב ליצמן. ראש הממשלה נתניהו קרא לראשי התאגידים לשתף פעולה עם חברות ישראליות, בישראל, בסין ובמדינות אחרות בעולם.

בשעות הצהרים, 12:00 על פי שעון סין, השתתף ראש הממשלה נתניהו בפורום עסקי כלכלי המונה למעלה מ-600 אנשי עסקים ישראלים וסינים. באירוע ראש הממשלה נתניהו קרא לאנשי העסקים הסינים לאמץ ולהטמיע את הטכנולוגיה הישראלית כדי להמשיך ולהעלות את רמת החיים בסין.

בפורום העסקי משתתפת המשלחת העסקית הבכירה הגדולה ביותר המונה עשרות אנשי עסקים ישראלים, ממגוון תעשיות ומחברות הפועלות בסין וחברות המעוניינות לחדור לשוק הסיני.

הפורום עסקי אורגן על ידי הנספחים המסחריים של משרד הכלכלה והתעשייה בנציגויות ישראל בסין, בהשתתפות משלחת של למעלה ממאה אנשי עסקים ישראלים, שאורגנה על ידי מכון הייצוא הישראלי. חברי המשלחת יפגשו במהלך הפסגה עם מאות אנשי עסקים סינים.

בין החברות המשתתפות- נטפים, IDE, בנק לאומי, בנק הפועלים, תנובה, נען דן ג׳ין ועוד.

 

 

מאת: עופר תמיר

צילום: חיים צח/לע"מ

 

1

2

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: