מבזקים

נתב"ג: נוהל חירום הופעל בעקבות אקדח שנמצא במזוודה

תוכן עניינים

הלילה עוכב אזרח ישראלי אשר בכבודת היד שלו התגלה אקדח. צוות ביטחון שנמצא באולם בידוק גופני הפעיל את נוהל החירום על מנת לשלול אירוע ביטחוני.

האזרח שבכבודת היד שלו נתגלה האקדח עוכב, עבר תיחקור וכשנשללה אפשרות שמדובר באירוע ביטחוני, ובסיום הפעילות של משטרת ישראל שהחרימה את האקדח, הוא הורשה לטוס ללונדון. המשך האירוע יטופל על ידי משטרת ישראל, כנהוג במקרים אלה.

האקדח שהתגלה בשיקוף, הוא עוד אחד ממאות פריטים האסורים בטיסה ומתגלים מיידי יום, על ידי הבודקים. בין שלל הממצאים מגלים הבודקים גם כדורים, מחסניות, כלי עבודה וסכינים. הכנסת כלי נשק למתחם שדה התעופה, גם אם הוא ברישיון מהווה עבירה פלילית ובמקרים רבים הנוסעים אינם מורשים להמשיך את טיסתם.

אמש שוחרר אזרח ישראלי אשר עוכב בשדה התעופה באוזבקיסטן לפני 12 ימים, בדרכו מישראל דרך טשקנט-לתאילנד, לאחר שהתגלו בתיק היד שלו קליעי נשק. דרכונו נלקח ממנו והוא לא הורשה להמשיך ליעדו והוא עושה עתה את דרכו לישראל.

מרשות שדות התעופה נמסר: "אזרחים ישראלים שנוסעים לחו"ל, חייבים לבדוק היטב את תכולת חפציהם לפני נסיעה לחו"ל, מחשש להימצאות קליעים וחפצים אסורים אחרים, העשוי להביא למעצרם, או לתביעה משפטית, תשלום קנסות כבדים ושיבוש מוחלט של תוכניות הנסיעה שלהם".

 

מאת: גיל בלודמן

צילום: רשות שדות התעופה

 

1

2

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: