מבזקים

היערכות שיא לקראת כנס אדיר שיערך בחול המועד פסח

תוכן עניינים

היערכות שיא לקראת הכנס האדיר בחול המועד פסח, כנס שטרם היה כמותו. האירוע היסטורי יערך ב'טדי' עם 600 רבנים על בימת ענק, מקהלה עם 250 ילדים; מתחם ג'ימבורי ומזון.

מעמד "הקבלת פני רבו" יתקיים השנה באצטדיון טדי הכולל 30,000 מקומות, במעמד מרנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים מכל רחבי הארץ ^ משעות הצהרים יופעל מתחם ג'ימבורי ענק לילדים ודוכני מזון ^ הופעה מלאה של גדולי אמני הזמר מכל הסגנונות בהפקת ענק מוזיקאלית * השר הרב דרעי: "מעמד היסטורי של קידוש ה'"

כולם נקבצו: מקהלה של 250 ילדי רשת החינוך 'בני יוסף' יעמדו על הבמה הענקית באצטדיון טדי, ויזמרו שיר מיוחד שנכתב והולחן למעמד. השיר עם המסר "כאיש אחד בלב אחד" יושר על ידי מאות הילדים והזמרים במסגרת קונספט מוסיקאלי מיוחד שיעמוד במרכז אירוע "הקבלת פני רבו" בחול המועד פסח הקרוב בירושלים. עוד נודע, כי קליפ מיוחד של השיר כבר הוכן ויצא לאור עוד לפני האירוע.

האירוע המסורתי של תנועת "אל המעיין" בשיתוף עיריית ירושלים עומד השנה לעשות היסטוריה עם אירוע המוני וחסר תקדים שייערך באצטדיון 'טדי' המחודש המכיל כיום כ-30,000 איש. יצוין כי מאז האירוע התורני האחרון בטדי, נבנה יציע נוסף הכולל כ-9,000 מקומות. את המקומות יתפסו אי"ה עשרות אלפי איש שיגיעו במערך אוטובוסים גדול מכל רחבי הארץ. האירוע העומד תחת ברכתם והכוונתם של מרנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א, יתקיים אי"ה ביום חמישי, י"ז ניסן, ב' דחוה"מ פסח (13.4.2017) – יום ברכת כהנים בכותל המערבי.

ועדה מכינה מיוחדת שוקדת בימים אלו בקדחתנות על הפקת הכנס הענקי. ביום שישי האחרון התכנסו עשרות נציגי אל המעיין ונציגי הרשויות המקומיות ביחד עם מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז ושאר המארגנים, לכנס היערכות מיוחד עם השר הרב אריה דרעי. השר ברך בחום על ההתארגנות החשובה וציידם בעצה ותושייה. "זהו מעמד קידוש ה' היסטורי שטרם היה כמותו", אמר השר דרעי והמריץ את הרכזים לפעול בכל הכוח להצלחת האירוע. נודע, כי רבבות איש מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את השתתפותם באירוע ויגיעו אליו האמצעות מאות אוטובוסים מאורגנים בהיערכות לוגיסטית חסרת תקדים.

המעמד עצמו ייפתח בשעה 17:00 אחה"צ, אולם לנוכח העלייה ההמונית לברכת כהנים בכותל המערבי יופעל סביב האצטדיון מתחם ג'ימבורי ענק עבור הילדים וכן מתחמי מזון ושתיה, כבר מהשעה 12:00 בצהרים. האלפים יוכלו לחגוג את שמחת החג ולהיערך למעמד הגדול.

על בימת הכבוד במעמד ישבו מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א בראשות מרן הגר"ש כהן שליט"א אשר יאצילו מברכתם על ההמונים. כמו כן ישתתפו עשרות רבני ערים, דיינים ולמעלה מ-600 רבני קהילות ברחבי הארץ, במפגן אחדות ועוצמה שטרם נראה כמותו.

בוועדה המכינה מציינים, כי באירוע תתקיים הופעה מלאה וגדושה של גדולי הזמר החרדי כחלק משמחת החג. במקום מתוכננת בימת ענק, עליה תופיע המקהלה הגדולה של רשת החינוך וכן האמנים הגדולים מוטי שטיינמץ, שלמה כהן, משה לוק, ישי ריבו ועוד, בהפקה מיוחדת שתשלב מזרח ומערב.

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

WhatsApp Image 2017-03-20 at 15.36.35

WhatsApp Image 2017-03-20 at 15.36.36

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: