מבזקים

גם הגרמנים יכולים להתגאות בטבח אזרחים חפים מפשע בסוריה

תוכן עניינים

נראה כי הלב כבר קהה ממראות הזוועה בסוריה ואין מי שמתרגש מהן. נראה גם כי כל המדינות המשתתפות בלחימה נגד הטרור בסוריה ובעירק כבר מזמן לא דואגים לבדוק היטב את המטרות אותן הם תוקפים ולא מבררים עד לפרט האחרון מי הן אותן מטרות אזרחיות הממוקמות ליד המטרה הנבחרת, או לחלופין האם המודיעין המבצעי מדויק, ואין מי שיעצור תקיפות אלו לפני הוצאתן לפועל.

ולא משנה שאותן ממשלות,המשתתפות בתקיפות בסוריה, דאגו למרר את החיים למדינת ישראל שכה הקפידה ודאגה לפגוע רק במטרות מחבלים ואפילו שירו מתוך מטרות אזרחיות, ישראל העדיפה לספוג את הפגיעות רק לא לפגוע באזרחים שבקרבת מקום, שלא לדבר על מתקפות שבוטלו כי היה ספק באשר לאיכות המודיעין על המטרות הנבחרות.

חיל האוויר הגרמני משתתף מזה זמן מה בתקיפות האוויריות נגד מטרות טרור בסוריה. במסגרת כוח האוויר של בעלות הברית הפועל מטורקיה נגד מטרות דאע"ש בסוריה ובעירק.

המודיעין הגרמני דואג לספק לטייסים תצלומי אוויר ברזולוציות גבוהות ביותר של המטרות הנבחרות.

היום הודיעו רשת הטלוויזיה הגרמנית ARD והעיתון הגרמני "סוד דוייטשה צייטונגקר"  כי חיל האוויר הגרמני, שהשתתף בשבוע שעבר בתקיפת מטרות בסוריה, היה מעורב בהרג מספר רב של אזרחים, שנפגעו בהפצצות שלהם.

באותה תקיפה קטלנית נתן המודיעין הגרמני לטייסים תצלום אוויר ברזולוציה גבוהה של המטרה שהייתה למעשה בית ספר המשרת כמפקדה של דאע"ש באזור. בעוד שבפועל התאכסנו שם אזרחים סורים שברחו מבתיהם ומצאו מחסה במבנה.

הטעות הייתה קטלנית להחריד.

גם הגרמנים טובלים בנהרות של דם הזורמים ברחבי סוריה, ואין מי שיכה על חטא ואין מי שיתנצל.

 

מאת: צביקה נציב   http://nzivnet.com/articles/5363

 

C71ZTt6X0AAhtNb-384x216

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: