מבזקים

שני מליון ספרים חולקו בשנה וחצי לזיכוי הרבים

תוכן עניינים

בחודשים האחרונים הגבירו חסידו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו את חלוקת ספרי האדמו״ר ברחבי הארץ והעולם. חלוקה שמעוררת הדים רבים ומפיחה בקרב הקוראים והלומדים חיזוק ואמונה כל אחד לפי שיעור השגתו והבנתו מכתביו של הצדיק.

בספריו של האדמו"ר פינטו יש לא מעט פירושים הבנות ועומקים שמשולבים עם עצות מעשיות לחיים הן בגשמיות והן ברוחניות על התורה על ההגדה ובשלל רובדים בתורה הקדושה בנגלה ובנסתר ספרים שחיבר בכדי לזכות עת העם היושב אשר בשדות.

כאמור, לאור המתיקות והחיבה שרוחשים לספרים הקדושים והשינוי לטובה בחייהם של רבבות התאגדו גבאי האדמו"ר הרב פינטו להוציא לאור כתבים וספרים רבים לאחרונה עוד יצאו המוני פעילים וחילקו מאות אלפי ספרים בכדי לעורר את הלבבות ולחזק את הרחוקים והקרובים. התגובות לא איחרו לבוא. לישיבה זורמים כל העת שיחות טלפונים מיהודים בארץ ובעולם שהיו רחוקים לדת כמרחק מזרח ממערב וגם כאלו שספר חיזוק אחד הצליח להדליק את הגחלת הכבויה שהייתה טמונה עמוק בנבכי הנשמה שהוארה.

שניר משה חסיד של האדמו"ר מספר: "התחזקתי בזכות הספרים הקדושים של כבוד האדמו"ר פינטו, הגישה החמה והסגנון הבהיר שלו גרם לי לשינוי, את כל החיים אני חייב לו".

כזה הוא גם אברהם ממן שמרחיב ומפרט: "דברי התורה הכתובים בספריו של כבוד האדמו"ר פינטו ממש נותנים חיות וכח להתמודדות בניסיונות החיים. בספרים יש משהו מיוחד שאני קורא אותם אני ממש כמו ששומע מכבוד האדמ"ור בעצמו – כאילו הוא מחזק אותי".

ענבל אף היא שותפה לרוח הדברים של קודמיה: "התגוררתי בחו"ל, והזדמן לי ספר של כבוד האדמ"ור שליטא ששינה לי את כל קו החשיבה בחיים. כיום חזרתי לארץ, ראיתי ניסים וניפלאות בזכות העצות של כבוד האדמו"ר שחיזקו אותי וקירבו אותי לדת. כל אימת שאני שומעת על הספרים אני מייד מנסה לקבל אותו".

מנהל בית הדפוס "מכון יאשיהו" אמר: "בתכנית המכון להביא לדפוס ספרים חזקים בכל מיני נושאים חשובים שכתב כ"ק האדמו"ר שיאירו לכל יהודי/ה באשר הם שם,הספרים מכ"ק האדמו"ר פינטו מתבקשים בכל הקהילות היהודיות בארץ ובעולם".

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

b496a1e9-820f-4c3d-8eb3-3b43ce4868b5

a055505b-4e60-4e21-a23c-2da105579a32

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: