מבזקים

משטרת ישראל פעלה בכבישים בסוף השבוע

תוכן עניינים

בפעילות אכיפה ממוקדת שביצעו שוטרי סיירת האופנועים של משטרת ישראל (חמישי) בכבישי הדרום והמרכז כנגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש, עצרו השוטרים מספר נהגים שעברו עבירות חמורות ומסוכנות, השוטרים שללו את רישיונם, השביתו את רכבם וחלקם גם נעצרו.

להלן מספר מקרים מהיום:

בגזרת טייבה תפסו השוטרים נהג על עבירה של שימוש בטלפון סלולרי בזמן נהיגה כשהוא נוהג תחת פסילה ביודעין. הנהג נעצר לחקירה, רכבו הושבת ונגרר והוא נשלח למעצר בית.
:
באירוע אחר, נהגת בת 38 תושבת טירה נעצרה כשהיא נתפסה נוסעת במהירות מופרזת של 129 קמ"ש בכביש שבו המהירות המותרת היא 50 קמ"ש בלבד.
הנהגת עוכבה לחקירה ורישיונה נפסל ל-30 ימים.

באירוע נוסף, שוטרים הבחינו בנהגת שנוהגת ללא חגורת בטיחות ועצרו אותה לבדיקה, בבדיקת הנהגת בשנות ה30 תושבת טייבה הוברר לשוטרים כי אין ברשותה רישיון נהיגה כלל כלומר לא הוציאה רישיון מעולם כל זאת כאשר ברכב איתה היה ילד קטן. הנהגת נעצרה לחקירה והרכב שרשום על שמה והושבת ל30 יום ונגרר .

בדרום כביש 25

הוביל גמל ו-8 טלאים בטנדר
בין דימונה לנבטים קלטו השוטרים רכב טנדר שהוביל בעלי חיים, השוטרים סימנו לרכב לעצור, נהג הרכב נעצר יצא מהרכב והחל לברוח רגלית, במרדף קצר שביצעו אחריו השוטרים הוא נעצר.

בבדיקה שהשוטרים ביצעו במסוף התברר שהנהג בן 29 הינו תושב שטחים (יטאה) ללא אישורי כניסה לישראל וללא רישיון נהיגה כלל. הרכב הושבת ל-30 יום והנהג נעצר לחקירה גם במישור הפלילי עקב היותו שוהה בלתי חוקי ונכלא בסיומה. בתגובה מסר הנהג ״יש לי רשיון פלשתינאי״.

באותו הכביש היום במהלך פעילות סיירת האופנועים עצרו השוטרים נהג לבדיקת רישיונות שגרתית, בבדיקה התגלה כי הנהג בשנות ה20 תושב הדרום לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הנהג זומן לדין בשיפוט מהיר ורכבו התושבת ל-30 יום ונגרר. בתגובה מסר הנהג לשוטרים ״היה לי משהו דחוף לעשות״.

 

 צילום : דוברות המשטרה
צילום : דוברות המשטרה
 צילום : דוברות המשטרה
צילום : דוברות המשטרה
 צילום : דוברות המשטרה
צילום : דוברות המשטרה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: