מבזקים

אירועים חריגים בכבישים: מהירות מופרזת, נהיגה בשיכרות ללא רישיון

תוכן עניינים

בסוף השבוע פעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבין עירוניים וביצעו פעילות אכיפה ממוקדת בכבישים כנגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש .
סוף השבוע מתאפיין בנהגים רבים בעיקר בצעירים שעושים את דרכם למוקדי הבילוי ובחזרה מהם כשהם אוחזים בהגה בעודם שיכורים וכאלה הנוהגים במהירות מופרזת.

להלן מספר אירועים חריגים מסוף שבוע האחרון:

בכביש 20 (איילון) מחלף קק"ל בת״א קלטו השוטרים (שישי) רכב במהירות של 180 קמ"ש. הנהג בן 30 מהרצליה הדיף ריח חריף של אלכוהול מפיו ואכן בבדיקת שכרות שביצעו לו השוטרים נמדדה בגופו כמות של 445 מיקרו גרם כמות של כמעט פי 2 מעל המותר בחוק, השוטרים פסלו לנהג את רישיונו, השביתו את רכבו לאלתר וגררו אותו מהמקום, כמו כן זימנו את הנהג להישפט בפני בית משפט. הנהג מסר בתגובה ״אני לא אשם״ .

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אתמול (שבת) בכביש 2 סמוך למחלף ספיר ליד נתניה, קלטו שוטרים באמצעות מכשור אכיפת מהירות אלקטרוני, נהג שנוסע במהירות של 153 קמ״ש בכביש בו מותרת המהירות המקסימלית עד 90 קמ״ש .בבדיקת הנהג התברר לשוטרים כי הוא נהג חדש בן 17 ועשרה חודשים שחייב מלווה, אולם ברכב עימו ישב חברו שאינו בעל רישיון נהיגה כלל.

לנהג תושב הצפון הושבת הרכב לאלתר ונגרר מהמקום, רישיונו נפסל והוא זומן לדין בפני בית משפט, בסיום השוטרים הסיעו באדיבותם את הנהג לתחנה המרכזית הקרובה על מנת שיוכל להגיע ליעדו בבטחה.

במחסום שכרות שפרסו שוטרי אגף התנועה בכניסה לעיר רחובות עצרו השוטרים (שישי) נהג בן 30 תושב אשקלון אשר בתחילה ניסה מלהתחמק בבדיקת השוטרים במחסום אך לבסוף הגיע אל השוטרים ונעצר לבדיקת שכרות. בבדיקה של השוטרים בשטח נמדדה כמות של 645 מיקרוגם אלכוהול בגופו כמות השווה כמעט לפי 3 מעל המותר בחוק. רישיונו של הנהג נפסל לאלתר , רכבו הושבת והוא זומן לדין בפני בית משפט.

בכביש 40 סמוך למושב נען הבחינו שוטרי מג״ב בטרקטורון ועליו שני רוכבים ללא קסדות וללא קשתות הגנה, השוטרים דיווחו למוקד השליטה של אגף התנועה ששיגר ניידת עם שוטרי תנועה, בהגיעם של השוטרים למקום ולאחר בדיקה שלהם בשטח , התברר כי הנהג בן 24 תושב רמלה לא הוציא רשיון נהיגה מעולם, רישיון הרכב של הטרקטורון פקע בשנת 2009 והוא ללא ביטוח כל זאת כאשר הנהג מרכיב ביחד עמו נהג נוסף ללא קסדה – בשל הליקויים הבטיחותיים החמורים שהתגלו, הוחלט על ידי קצין משטרה מאגף התנועה להשבית את הטרקטורון ולגרור אותו מהמקום למגרש רכבים משטרתי, הנהג זומן לדין בפני בית משפט לא לפני שנקנס כספית בדו״ח.

 

2 3

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: