מבזקים

כנרת: נמשכים החיפושים אחר 3 נעדרים בחוף לבנון

תוכן עניינים

הבוקר, סמוך לשעה 11:00 נכנסו מספר נופשים בחוף למימי הכנרת על גבי מזרני ים ונסחפו עקב רוחות חזקות.

באירוע הראשון: צעיר וצעירה נסחפו עם מזרן ים והתהפכו. הבחורה חולצה על ידי אזרחים עם אופנוע ים. הגבר בן 21 ממרכז הארץ, נעדר.

באירוע השני: שני נערים נכנסו על גבי מזרן ים, נסחפו וככל הנראה המזרן התפוצץ, צעיר בן 17 מרכז הארץ חולץ על ידי אותו אופנוע ים שחילץ את הצעירה. נער בן 17 ממרכז הארץ, נעדר.

באירוע השלישי: מספר נערים שנכנסו עם מזרן ים ונסחפו, 2 צעירים חילצו את עצמם בשלב זה צעיר 19 מצפון הארץ נעדר.

עד כה נערכים סריקות לאיתור 3 נעדרים

משעות הבוקר שוטרי שיטור ימי חילצו מהמים למעלה מ- 80 בני אדם אשר נכנסו בשעות הבוקר למימי הכנרת על גבי מזרני ים או אבובים ונסחפו או התהפכו עקב רוחות מזרחיות עזות.

בשלב זה שוטרי שיטור ימי בשיתוף פרשים ושוטרים עורכים סריקות לאיתור הנעדרים בים וברצועת החוף, בנוסף יחידת צוללנים מתנדבי משטרת ישראל הוזנקו למקום ומסוק משטרתי.

יחידת הצוללים של זק"א משתתפים בחיפושים בכנרת. בשעות הערב לאחר קבלת האישור נכנסו מספר צוללים מזק"א לכנרת בכדי לאתר את הבחור שנעדר משעות הבוקר.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדת של זק"א אמר: "מתנדבי יחידת הצוללים של זק"א הוזנקו לכנרת לקחת חלק פעיל בחיפושים אחרי הנעדר. במקביל נפתח חפ"ק בחוף אשר קולט מתנדבים נוספים שמגיעים לחיפושים". והוסיף "יש לנו ניסיון רב בחיפושים בים ובפרט בכנרת הצוות שפועלים בשטח הם צוללים עם ידע מקצועי רב".

 

מאת: ערן ריבק

צילום: דוברות המשטרה ודוברות זק"א

 

92b5661b-84ef-4389-9cff-d5dc4838e49e

ae87c0ba-37a2-4e58-9187-9ff75702c9dc

01

02

03

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: