מבזקים

הורחבו החיפושים אחרי האברך שנעדר מאז אתמול בנחל אוג

תוכן עניינים

אברך בן 21 תושב ירושלים, שיצא יחד עם ארבעה מחבריו לטייל בנחל אוג, נעדר מאז אתמול. ארבעה מתוך חברי הקבוצה שהתייבשו, אותרו על ידי כוחות יחל"צ מגילות, בעוד אחרי אחד מהם מתנהלים חיפושים בניסיון לאתרו.

"מסוק ורחפנים שהשתתפו בחיפושים לא הצליחו לאתר את המטייל עד רדת החשכה. כ-30 מחלצים מהיחידה סרקו את תא השטח בו שיערו כי הנעדר נמצא.

צוותים רגליים ורכובים סרקו את כל הואדי ששם עשוי להימצא הנעדר ובמקביל צוות איתור הנעדרים בנה תוכנית סריקות להמשך הערב והלילה.

על פי התיאור של חבריו, המטייל התנתק מהקבוצה אתמול בשעה 16:30 ומאז אבד עמו הקשר.

בתום הערכת מצב שקיים מפקד תחנת מעלה אדומים סנ"צ יגאל לוגסי בחפ "ק המשטרתי, עם כלל הגורמים הנוטלים חלק בחיפושים לאיתור המטייל בנחל אוג, הוחלט כי מאמצי החיפוש ימשכו גם לתוך הלילה.

עשרות שוטרים מתנדבי יחידות החילוץ של מחוז ש"י, לוחמי אש וחיילי צה"ל פועלים בשטח וסורקים את אזור הנחל החל משעות הצהריים אתמול ועד לשעה זו.

במסגרת החיפושים מופעלים אמצעים מיוחדים העומדים לרשות יחידות החילוץ ובנוסף טרקטורונים, רכבי שטח אמצעי תאורה ומסוק ונעשים מאמצים רבים לאיתור המטייל במהרה בריא ושלם.

הבוקר הצטרפו לחיפושים מלבד יחל"צ מגילות מחוז ש"י, גם יחל"צ שומרון כרגע עשרות מחלצים, לוחמי אש, שוטרים יוצאים למשימות סריקה. בשעה 07:30 יצטרף מסוק משטרתי לחיפושים.

 

מאת: ערן ריבק

צילום: יחל"צ מגילות מחוז ש"י.

 

האברך הנעדר צולם בתחילת הטיול
האברך הנעדר צולם בתחילת הטיול
חיפושים אל תוך הלילה
חיפושים אל תוך הלילה
נורי תאורה ממסוק
נורי תאורה ממסוק
תדרוך בוקר
תדרוך בוקר
מפקד יחל"צ מגילות, נועם אלדן, בתדרוך בוקר
מפקד יחל"צ מגילות, נועם אלדן, בתדרוך בוקר

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: