מבזקים

אילת שקד: "מצפה מהממשל הרוסי לסייע בהשבת הבנים לקבורה"

תוכן עניינים

השרה שקד במוסקבה בפניה לגורמי ממשל בנוגע לחיילים אורון שאול והדר גולדין: "מצפה מהממשל הרוסי לסייע בהשבת הבנים לקבורה להפעיל לחץ על חמאס ולסיים עם העוול הנורא הזה שנעשה למשפחות החיילים"

שרת המשפטים איילת שקד מבקרת כעת במוסקבה ברוסיה. השרה נפגשה עם מקבילה, שר המשפטים הרוסי אלכסנדר קונובלוב וכן עם התובע הכללי הרוסי צ'ייקה יורין.

השרה דנה עם השניים במספר פרשיות הסגרה ספציפיות וכן בחשיבות של קידום פרוטוקול הסגרה כללי שיתנה הסגרת אזרחים ישראלים בהתחייבות של רוסיה, שלאחר שייגזר דינם, הם יועברו לריצוי מאסרם בישראל.

השרה הדגישה את שיתוף הפעולה הפורה בין המדינות
ופנתה אל שר המשפטים הרוסי וביקשה ממנו כי הממשל הרוסי יעשה כל שבידו על מנת לסייע בהשבת החיילים הדר גולדין ואורון שאול לקבורה בישראל.

" אני מבקשת ומצפה מהממשל הרוסי לסייע בהשבת הבנים לקבורה להפעיל לחץ על חמאס ולסיים עם העוול הנורא הזה שנעשה למשפחות החיילים", אמרה השרה.

כמו כן בפגישות הביליטרליות עלה נושא המאבק בטרור. השרה העבירה לשר המשפטים ולתובע הכללי את נוסח חוק המאבק בטרור מתורגם לאנגלית והדגישה את החשיבות שבהמשך שיתוף הפעולה בין המדינות.

בתום הפגישה הזמינה השרה את שר המשפטים לכנס בינ״ל שייערך בישראל בנושא הסתה לטרור ולאלימות ברשתות חברתיות, וביקשה שרוסיה תאמץ את ההחלטה הבינ״ל של ה IHRA (הברית לשימור זכר השואה) בנושא הגדרת האנטישמיות.

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

WhatsApp Image 2017-04-20 at 21.02.25

WhatsApp Image 2017-04-20 at 21.02.26

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: