מבזקים

מאות אנשים הגיעו לשיעור של האדמו"ר יאשיהו פינטו בווגאס

תוכן עניינים

אומרים שמה שקורה בווגאס נשאר בווגאס. נראה כי השיעור השבועי של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א הצליח להפריח את השממה בווגאס, והצליח להשאיר זיק של רוחניות בקרב תושבי עיר החטאים שצבאו בהמוניהם בשיעור בהתקיים בעיר .

בשעה שבישראל חגגו עצמאות, מאות תושבי לאס וגאס השתתפו בשיעור תורני שנערך אתמול בלאס וגאס. עיר שמכנים אותה בשם 'עיר החטאים העולמית'.

בשיעורו התייחס כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לסטיגמה שדבקה בלאס וגאס, "סיפרו לנו על העיר הזו שהיא עיר של חטאים", אמר האדמו"ר לפני מאות משתתפי השיעור,"עכשיו אני רואה שיש פה נשמות טובות, תינוקות שנשבו".

האדמו"ר המשיך וחיזק את התושבים: "כולכם צדיקים טובים. פנים טובות ומאירות. אני בטוח שכל אחד ואחד מכם נשמה טובה שהאור של היהדות מאיר בכם".

האדמו"ר התייחס לכך שאותם יהודים בחרו להתגורר דווקא ב'עיר החטאים' ואמר: "העובדה שבאתם לשמוע דברי תורה בעיר שבו יש הרבה יצר הרע. זו המעלה הגדולה שלכם וזה מלמד על הצימאון שלכם ליהדות. אתם צדיקים טובים".

אחד החסידים המתגורר בוגאס, מתאר לנו על החוויה התורנית בעיר החטאים: "חשנו בהתרוממות רוח, הצדיק חיזק אותנו, הייתה אוירה של משהו שחסר כאן בגולה".

רובי ראובן מאמו שהשתתף בשיעור סיפר: "זה כבוד גדול בשבילנו שזכינו לארח את כבוד הרב אצלנו. היה ערב ממש מרגש". רובי סיפר על כך שנרשמה התעניינות גדולה מאוד מהקהילה הישראלית: "הגיעו הרבה יותר מהמצופה אני בטוח שהשיעור חיזק את כולם, ויקרב את הקהילה הישראלית אל המסורת".

מאור אוחיון מוסיף: "היה שיעור מאוד מקיף, מעניין ואינפורמטיבי. הרב היה מאוד נעים בהעברת השיעור וקל מאוד להתחבר למסרים של הרב ולדרך שהוא מתווה. מחכים בקוצר לעוד אירועים כאלו מכבוד הרב פינטו".

רעות ויואש מספרים שהיה שמח: "השיעור היה משמח מאוד. הרב פינטו צדיק גדול מלא בשמחה. היה לנו כבוד גדול לקחת חלק מהשיעור הראשון של 'שובה ישראל' בלאס ווגאס ואנחנו מצפים להמשך".

חני חנה כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני וארוסי שיבדל לחיים ארוכים, דוד בן גאנט זוהרה להיות נוכחים בשיעור עם האדמו"ר הקדוש יאשיהו פינטו, בכל 31 שנות חיי לא דמיינתי שאזכה לשמוע שיעור חי ולא מוקלט שלו בניכר ועוד בלאס ווגאס. במקום שהכי צריך להעלות ניצוצות והשם יתברך ברוב רחמיו וחסדיו זיכה אותנו להיות שם באותם רגעים מלאים בקדושה. באותם הרגעים שהאדם מרגיש שהנשמה שלו מתמלאת בשלוותא בנחת רוח אמיתית, ומהרגע שהאדמו"ר החל לשאת דברים דממה מוחלטת השתררה באולם הקטן, והקול הערב נישא אל על וחדר כל לב וכל נשמה, הדמעות זלגו מעצמן החיוך נמרח ביניהן והנפש התחזקה בכוחות והארות שאני באופן אישי לא זכיתי מעולם. נשאלו שאלות ועל כולן ניתנו תשובות שעשו הרבה סדר במחשבה ובלב והכי הכי הכי חשוב חיזוק האמונה והרצון לשתות עוד ועוד מהמעיין הנובע של כבודו. זה היה שיעור מיוחד במינו שמי ייתן ואזכה ונזכה כולנו בע"ה לעוד שיעורים מחזקים ומעצימים מכבודו…לא כל יום מרגישים את זיו השכינה….לא כל יום מתרגשים מיראת כבוד שאוחזת בעצמות לא כל יום הלב נפתח והאוזניים קרויות וקשובות וצמאות לעוד, לא כל יום מצליחים להבין שאנו כצל חולף בעולם שכולו הבל הבלים ובלי תורה ואמונה אין לנו חיים ופתרונות, לא כל יום זוכים לשמוע את תורת הבן איש חי האר"י הקדוש ר מאיר בעל הנס ככה ממשיכה מפיו של אדמו"ר עניו צנוע ואדיר
ישתבח שמו לעד שזיכה אותי ואת כל הברוכים והברוכות בשיעור יוצא דופן ובחווייה מעצימה…רגע לפני אירוע משמעותי בחיינו שאנו באים בברית הנישואין זכינו אני ודוד לשיעור שכזה כלום לא מובן מאליו ואמן ונזכה לזכות בזיו השכינה של האדמו"ר ביום נישואינו י״ד סיון תשעז בחודש הבא אמן ואמן. תודה רבה לכל מי שטרח ועמל לזכות אותנו ברוכים תהיו".

עומרי אזולאי מציין: "דבר ראשון כבוד גדול שזכינו לארח את כבוד הרב אצלנו
היה ערב ממש מרגש. נהנתי מאוד הייתה התעניינות גדולה מאוד מהקהילה הישראלית, הגיעו הרבה יותר מהמצופה אני בטוח שהשיעור חיזק את כולם וישפיע לטובה ויקרב את הקהילה הישראלית כמה שיותר קרוב לדת. מקווה שנמשיך לעוד הרבה ערבים כאלו אמן. תודה לך על העזרה בכל. בשורות טובות.

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

WhatsApp Image 2017-05-03 at 23.04.43 (1)

WhatsApp Image 2017-05-03 at 23.04.43

WhatsApp Image 2017-05-03 at 23.04.44 (1)

WhatsApp Image 2017-05-03 at 23.04.44

WhatsApp Image 2017-05-03 at 23.04.45

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: