מבזקים

שיעור של האדמו"ר פינטו יתקיים הערב במנהטן והכנסת ספר תורה

תוכן עניינים

הערב, יום חמישי כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו ימסור שיעור בהיכל הישיבה הקדושה במנהטן, יום הילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זצוק"ל, במעמד ההילולא יתקיים הכנסת ספר תורה לכבוד הנגיד אייזק אש.

האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א ימסור שיעור לאלפי חסידיו ביום חמישי הקרוב בהיכל הישיבה הקדושה במנהטן ,יצפו בשיעור בשידור חי ממוקדי צפיה בישיבות ברחבי הארץ.

דוד אזולאי אחד מאנשי קהילת הקודש הבולטים של כ"ק האדמו"ר פינטו, אמר כי "יש ביקוש גדול להגעה לשיעור הקדוש,התרגשות גדולה הטלפונים של מארגני השיעור לא מפסיק לצלצל משאלות להגעה למעמד הההילולה הקדושה ביום חמישי.
השיעור מתובל מפרדס התורה מאיש אלוקים קדוש ספוג בתורה ובקי בכל חדריה ומכמניה בהלכה ובסוד שליבו חם ובוער באהבת ישראל הוא מצוי בעולם הזה ורואה בסבלות עמו ויכול לתת מענה ועזרה לכל יהודי באשר הוא שם ולסייע לו בכל צרה וקושי בחיי העולם המתקדם בזמן פעמי משיח זהו שיעור שיש בו דו שיח ונותן בו כ"ק האדמו"ר אפשרות לשאול ולהבין,זהו שיעור של מחשבה והגות עמוקה לעורר כל לב יהודי וימצא בו כל אחד עצה ותושיה לכל שאלה.

אנשים מבקשים להגיע לשיעור מכל אזורי נוי יורק.מעמד השיעור זיכוי הרבים גדול,אלפי אנשים זכו בישועות גדולות בזכות השיעור של יום חמישי שמתקיים עשרים וארבע שנים ברצף וכוחו גדול מאד.

יום חמישי בשעה 21:00 יתקיים השיעור השבועי של כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א  בהיכל הישיבה "שובה ישראל" מנהטן 122 east 58 st

שמעון אבישרה:מספר על השיעור כ"חוויה רוחנית מרגשת ומחזקת, המרוממת את הנפש.המיוחד שכולם מוצאים בשיעור השבועי מכ"ק האדמו"ר פינטו מדבר לכולם על ענייני היום יום שצריכים חיזוק.

ההרגשה מיוחדת שאני מרגיש שכבוד האדמו"ר דיבר רק אלי ונוסף לבאי השיעור כך אומרים ממש כל אחד מקבל את דברי התורה והחיזוק מכבוד האדמו"ר שליט"א כדברים אישיים אליו לחיים הפרטים והכללים.

לשיעור מאזינים רבים בעולם שעוקבים אחרי השיעור ונהנים לשמוע מדברי קודשו המחזקים של כבוד האדמו"ר שליט"א.

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

שיעור מוצלח של האדמו"ר בווגאס
שיעור מוצלח של האדמו"ר בווגאס

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: