מבזקים

חשד לאי סדרים בקלפיות המורים: הוכרז על יום בחירות נוסף

תוכן עניינים

חשיפה: בצל אי סדרים וחשדות לשיבוש ההליך הדמוקרטי בידי הנהלת הסתדרות המורים, אמורים 150 אלף מורים לבחור את הנהגת הארגון להסתדרות המורים הנגוע שנים בשחיתות.

הבחירות להסתדרות המורים נערכו ב-16.5.17, המורים והמורות יכלו לבחור באחת מ-8 הסיעות שמתמודדות לוועידה במתמודדים נמצאים: סיעת נחל, סיעת אמ"י, ארגון המורים הדתיים, ארגון המורים הערבים, הגננות, המורים הוותיקים ועוד

הקרב המרכזי הוא בין סיעת נחל בראשות גילה קליין, המבקשת לחולל מהפך, מתייצבת סיעת אמ"י בראשות יפה בן דוד, מ"מ המזכ"ל המכהנת.

ההצבעה להסתדרות המורים מתבצעת בפתק הצבעה אחד ובקלפיות משני סוגים: קלפיות נייחות (150 קלפיות) וקלפיות ניידות (1,700 קלפיות), שיעברו בכ־14 אלף נקודות הצבעה. יו"ר ועדת הבחירות הוא השופט בדימוס יעקב שמעוני וממלא מקומו וסגנו הוא עו"ד איתן הברמן.

בחודשים האחרונים נשמעה ביקורת גם מצד גורמים במשרד החינוך על מ"מ המזכ"לית המכהנת יפה בן דוד על כך שניצלה לכאורה את תפקידה לצורך קמפיין הבחירות, בכך שבחרה להשבית את מערכת החינוך על רקע עיכוב בשכר המורים.

יפה בן דוד היתה סגניתו של יוסף וסרמן, שהתפטר לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין סחיטה באיומים וקבלת שוחד. גילה קליין עתרה בשנים האחרונות נגד מינהל בלתי תקין בהסתדרות המורים. התוצאות היו צפויות להתפרסם היום בבוקר.

כאמור, יצאה הודעה מועדת הבחירות שתוצאות הבחירות להסתדרות המורים יהיו רק בשבוע הבא, 24/5 בתום הסיבוב השני. מסתבר, כי עקב בעיות בקלפיות שנתגלו בשטח, הוחלט לקיים בחירות פעם נוספת במקומות המועדים ורק בתומן יפורסמו התוצאות הכלליות.

מנגד יצאו הקלטות של יו"ר האופוזיציה הגברת גילה קליין על אי סדרים במהלך הבחירות וכן שלחלק מבתי הספר וגננות רבות לא הגיעו קלפיות ולכן לא בחרו.

ועל כן יצאה הודעה בזו הלשון:
גננות יקרות
עקב כל הבעיות שהיו עם הקלפיות הניידות והנייחות בכל הארץ , הוחלט בועדת הבחירות לאפשר לכל מי שלא מימש/ה את זכות הבחירה , לקיים יום בחירות נוסף ביום רביעי 24/5 , לכן היום למרות הספירה , לא יפרסמו את התוצאות .
אתן מתבקשות לרשום באיזה ישובים לא הגיעו בכלל, לאיזה גנים לא הגיעו , את שם הגן והמקום (אם אפשר גם כתובת). אנא רישמו עד מחר בשעה 14:00.כדי שייערכו רשימות בזמן.

 

מאת: רות קרייתי

 

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: