מבזקים

טיפים שיעזרו לכם לעבור את החורף בשלום

תוכן עניינים

שלום לכולכן, מקווה ששלומכן טוב. החורף הגיע במלוא הדרו, הימים האחרונים היו קשים מאוד לכולנו, במיוחד לשפתיים, לעור הפנים ועור הגוף שלנו. אם הם רק היו יכולים לדבר, הם היו מבקשים מאיתנו לחות, לחות ועוד לחות.

אז הנה כמה טיפים אישיים שלי לטיפוח האישי שלכן בימים הקרים האלה.
טיפ ראשון – מסכת הזנה: 4כפות קפה שחור, 4 כפות סוכר(אם יש סוכר חום, אדרבה), 4 כפות דבש, 4 כפות שמן זית וחצי לימון סחוט, לערבב את הכל היטב ולהניח על הפנים בעזרת מברשת מייקאפ ישנה, להישאר איתו מינימום 10 דקות.

זה מתכון של מסכת הזנה שלימדו אותנו בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף", כל פעם שהעור שלי נראה לי קצת מוזנח או שפשוט בא לי להרגיש קצת יותר זוהרת, זה בדיוק מה שאני עושה, אמא שלי תמיד צוחקת עליי כשאני עושה את המסכות הביתיות האלה, אבל הן מעולות, מועילות ועושות את השינוי.

טיפ שני – לחות נגד ידיים יבשות: למרוח שמן זית ולשים מעל כפפות צמר, כן, כן, זה נשמע קצת הזוי, אבל זה מעולה. מלבד תיבול, בישול או טיגון בעזרת שמן זית, בעיניי, הוא מעין שיקוי קסם שיכול להועיל לכל מצב נתון. מי שמעוניינת להישאר עם זה לאורך הלילה, מה טוב, זה דבר שאני עשיתי, וזה עזר לי מאוד, מי שחוששת מעט, שתעשה את זה לאורך שעה-שעתיים. כל חורף מחדש אני סובלת מאוד מיובש נוראי, חתכים וכוויות קור, וכל פעם שהנחתי שמן זית, זה עזר לי.

טיפ שלישי – נפיחות מתחת לעיניים: תכניסו תפוח אדמה למקרר לשעה קלה.
לאחר מכן, תוציאו אותו, ולא, אתן לא מבשלות איתו פירה וגם לא מטגנות צ'יפס, אלא פורסות אותו לפרוסות בינוניות, ומניחות על העין עד שהוא מגיע לטמפרטורת החדר, תהפכו אותו לצד השני, ותחזרו על כל הצעדים הללו עד שכל הפרוסות נגמרות.

טיפ רביעי – פילינג ביתי לשפתיים יבשות: כף וזלין, 4 כפות דבש ו-3 כפות סוכר, לערבב היטב, להניח על השפתיים ולשפשף היטב, פעולות אלו מסירות את השכבה היבשה שעל השפתיים, ומעבר לזה, זה מתוק וכיף.

טיפ חמישי – לחות לעור הגוף: ממליצה לכן למרוח כל רגע נתון קרם לחות לגוף, הגוף שלנו צמא לזה.
טיפ שישי – שיער רך ונעים: למרוח שמן זית, להישאר איתו מינימום שעה (מי שיכולה יותר, מה טוב), לאחר מכן יש לחפוף היטב, שמפו ומסכה, ממליצה לכן להשתמש במרכך כמה שפחות, לא הרבה יודעים זאת, אבל המרכך מזיק לשיער, לכן, יש להשתמש בו כמה שפחות, לא לחפוף כל יום.

שמחתי לשתף איתכן את הטיפים שלי בנות יקרות, אשמח שתשתפו אותי איך כל טיפ השפיע עליכן, ניתן ליצור איתי קשר באופנים הבאים:
תוכלו לשלוח אלי למייל בהודעה – [email protected]
וניתן להוסיף אותי בפייסבוק שלי – Shani Dahan Makeup, לעקוב אחריי באינסטגרם שלי – shanidahan_makeup.

מאת: שני דהן

%d7%a9%d7%a0%d7%99

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: