מבזקים

מבוקש פלסטיני נעצר והצליח לברוח למרות השמירה

תוכן עניינים

ביום שלישי עצר כוח צה"ל פעיל של הג'יהאד האיסלאמי באזור בית לחם ונלקח למוצב באזור גוש עציון. בעודו תחת שמירה ביקש המבוקש לגשת לשירותים וניצל רגע של היסח דעת ונעלם. כעבור כמה שעות הוא נתפס. צה"ל: "הלקחים הופקו"

פעיל ג'יהאד איסלאמי פלסטיני נמלט שלשום (ג') בצהריים ממשמורת של חיילים, שעות ספורות לאחר שנעצר על-ידי כוח צה"ל באזור בית לחם. תחקיר ראשוני של האירוע העלה כי העצור הפלסטיני ביקש וקיבל אישור מאחד הלוחמים ששמר עליו במוצב בגוש עציון לגשת לשירותים ולהטיל את מימיו. הפלסטיני ניצל כמה רגעים של היסח דעת כדי לברוח מהמוצב ולהיעלם. בלילה שבין שלישי לרביעי הוא נלכד והועבר לחקירת שב"כ.

הפלסטיני נעצר במהלך שעות היום בפעילות מבצעית יזומה, שבמסגרתה עצרו הלוחמים רכבים חשודים באזור בית לחם וערכו ביקורות רנדומליות. באחת הבדיקות הסתבר כי הלוחמים עיכבו מבוקש לחקירה בעל עבר ביטחוני ולכן עצרו אותו, אך כאמור, הוא הצליח להערים על החיילים ולברוח.

בגדוד השריון שאחראי על הגזרה העירו לחיילים במוצב הפילבוקס שממנו נמלט הפלסטיני. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "העצור ברח ממוצב שבו שהה ונעצר בהמשך הלילה בשנית ע"י כוחות הביטחון. האירוע תוחקר והלקחים הופקו".

צה"ל בדרך למעצר מבוקשים
צה"ל בדרך למעצר מבוקשים
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: