מבזקים

כיצד הצליחה רוצחת ילדים להתקבל כמתנדבת בבית ספר?

תוכן עניינים

איך הייתם מגיבים, אם הילד שלכם היה כל יום בחברת רוצחת סדרתית של ילדים?

קארלה חומולקה, מקנדה שסיימה לרצות 12 שנות מאסר, אחרי שהורשעה באונס ורצח שלוש ילדות, התקבלה לבית ספר יסודי להתנדבות, בו לומדים ילדיה. מקורביה של קארלה טוענים שהנהלת בית הספר הייתה מודעת לעברה.

בין השנים 1990 ל-1992 קארלה חומולקה יחד עם בעלה, פול ברנרדו רצחה ואנסה שלוש נערות, קריסטן פרנצ' בת ה-15, לסלי מחפי בת 14 ואת אחותה הקטנה בת ה-16 תמי לין חומולקה, שאותה לפי כתב האישום היא והארוס שלה דאז, סיממו בעזרת משקה, אנסו באכזריות והיא מתה כעבור זמן קצר. אך בבית המשפט טענה קארלה שאת הרצח של אחותה ביצע הארוס שלה פול. בהמשך הצליחה לסגור עיסקת טיעון בה הודתה ברצח אך טענה שאת המעשים היא ביצעה בשל לחץ ואיומים מצד הארוס.

לאחר שהשתחררה מבית הסוהר ביולי 2005, היא נישאה לגבר אחר, שינתה את שמה ועברה להתגורר בעיר אחרת. לה ולבעלה החדש נולדו שלושה ילדים, והיא התקבלה להתנדבות בבית הספר בו לומדים ילדיה. קארלה עזרה למורים בבית הספר לשמור על הילדים בזמן טיולים ונסיעות ואף לימדה אותם שיעורי סריגה.

לאחר שנודע להורי התלמידים עם מי יש להם עסק, ושילדיהם נמצאים כל הזמן בחברת רוצחת ילדים, פנו ההרים להנהלת בית הספר בדרישה לאסור עליה להתקרב לילדים, אך מקורביה של קארלה טענו, כי בית הספר ידע מראש מי העוזרת המיוחדת שלהם. אמא של אחד מהתלמידים כתבה: "מה הייתם חושבים וכיצד מגיבים אם הייתם יודעים, שהילד שלכם נמצא בחברת רוצחת סדרתית של ילדים?"

אתר האינטרט סיטי ניוז דיווח, בעקבות לחץ ההורים והתקשורת המקומית, עזבה חומולקה את בית הספר והיא לא תמשיך בעבודת ההתנדבות.

קארלה ופול. צילום: רשתות חברתיות
קארלה ופול
צילום: רשתות חברתיות
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: