מבזקים

יוסי דגן בקבר יוסף: "הנוכחות בשטח קריטית, היא זו ששומרת על המקום"

תוכן עניינים

כ- 24 אוטובוסים של מועצה אזורית שומרון נכנסו הלילה לקבר יוסף. עלייה של למעלה מ 50% בביקוש להגיע לקבר יוסף והמקומות הקדושים בשנה האחרונה. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "הנוכחות בשטח קריטית, היא זו ששומרת על המקום"

גילעד הדרי | כ"ט בחשוון תש"פ | יום רביעי 27 בנובמבר 2019 | מערכת ישראל ניוז

הלילה נכנסו כ- 24 אוטובוסים של מועצה אזורית שומרון נכנסו החל מהשעה 24:00 וכמעט עד הבוקר, לקבר יוסף שבשכם הלילה. האוטובוסים הגיעו מכל רחבי הארץ עמוסים במתפללים. הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מדי חודש מועצה אזורית שומרון בשיתוף מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה ובליווי צה"ל. ולקראת ראש חודש כסלו.

בין הנכנסים היו גם: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אל"מ שגיב דהן, לקצין ההגמ"ר של החטיבה, מג"ד מג"ב שומרון סגן ניצב יניב גמליאל, אחיו של האדמו"ר מנדבורנא, רבנים, אורחים מניו יורק, וכן אלפי בני אדם, דתיים חילונים ומסורתיים שהצטרפו לחוויה המיוחדת של כניסה לקבר יוסף.

על פי נתוני המועצה האזורית שומרון המקיימת את הכניסות, נרשמה עלייה של כ 50% בביקוש לכניסה לקבר יוסף והמקומות הקדושים בשנה האחרונה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר במהלך הכניסה: "רק החוסן שלנו, והנוכחות בכל מקום יהודי, ישמרו על המקומות הללו למען הדורות הבאים. אנחנו נמשיך לבצע כניסות לקבר באופן קבוע ולאפשר לכל מי שחפץ בכך להתפלל בקבר",

דגן הודה למח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן, לקצין ההגמ"ר של החטיבה, לחיילי צה"ל שליוו את הכניסה, ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים.

ראש מועצת דגן. צילום |
יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון. צילום | דוברות מועצת שומרון

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: