מבזקים

המרוץ בדרך לראשות: קארטניק: "מודה לשר לשעבר סא"ל במילואים יועז הנדל על הבעת האמון בי"

תוכן עניינים

תמיכה יוצאת דופן: שר התקשורת לשעבר, סא"ל (במיל') ד"ר יועז הנדל, מביע תמיכה ברשימת "אני חי פה" בראשות קיריל קארטניק למועצת העיר חיפה: "מאמין שרשימתו תוכל להוביל את השינוי שחיפה כל כך זקוקה לו בתעסוקה ודאגה לצעירים שיישארו ויפתחו את העיר"

מאיר אוליאל | י״א באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום שלישי 20 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

הבחירות לרשויות המקומיות: שר התקשורת לשעבר, סא"ל (במיל') ד"ר יועז הנדל, הביע תמיכה ברשימת "אני חי פה", בראשות חבר מועצת העיר קיריל קארטניק. "אני מכיר את קיריל הודות לראשי המטות שלי עוד מתפקידי כשר תקשורת", מסר הנדל לכלי התקשורת והוסיף, "אני מאמין שרשימתו תוכל להוביל את השינוי שחיפה כל כך זקוקה לו בתעסוקה ודאגה לצעירים שישארו ויפתחו את העיר".

עוד אמר הנדל כי "בתקופה כזאת בפרט חשוב לחזק את הרשויות המקומיות ואת זה אפשר לעשות אך ורק בהצבעה לנציגים שהתגייסו לעזור למדינה, צעירים, אסרטיביים, אלו שרואים בחינוך לשירות צבאי משמעותי תרומה למדינה, רואים בעולים החדשים נכס לציונות המשרת את המדינה ומתנגדים לחוקי השתמטות וההקצנה. חיפה נחשבת בעיני רבים כבירת הצפון, קיריל בא לקדם את העיר ולעבוד למען תושביה הצעירים, למען חיפה ולמען חיזוק הימין הציוני, הליברלי במדינה".

קארטניק הודה להנדל על התמיכה: "אני מודה לשר התקשורת לשעבר, סא"ל במילואים, יועז הנדל על הבעת האמון בי והתמיכה ברשימת "אני חי פה" למועצה".

עוד הוסיף כי "בזכות המהפכה שהוא הוביל בתקשורת וקידום הסיבים האופטיים, נפתח את התשתיות שיעניקו תעסוקה לצעירים וישאירו את הצעירים בחיפה. ככל שנהיה חזקים במועצה נוכל לפתח את העיר.

יועז הוא הקול השפוי של הימין הליברלי שחסר היום כל כך בניהול המדינה. דיברנו על התקופה, על כמה חשובה ההתגייסות למען המדינה, על חיפה ותושביה הייחודים, סמל לציונות ותרומה למדינה. העיר הלכה ונחלשה בניהול כושל בשנים האחרונות. הגיע הזמן שניקח אחריות ונתגייס להוביל את השינוי הדרוש בעיר ובמדינה".

צילומים:
קיריל קארטניק, צילום: דוברות המטה.
יועז הנדל, צילום: נחמיה גרשוני

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: