מבזקים

שלא תצעדי לבד: הנעלים הנכונות לסילבסטר

תוכן עניינים

כמדי שנה, וגם הפעם, רובנו נתכונן למסיבת השנה – חגיגות הסילבסטר. אין ספק שנחפש את הלוק עם הכי הרבה שיק וכמובן שנצטרך להתאים לכך את הנעל שתתאים לאווירה הנוצצת

רות קרייתי | י״ח בטבת ה׳תשפ״ד | 30 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

במיוחד למסיבות הסילבסטר יצאו קולקציות חדשות של נעלים נוצצות. קחו לדוגמא את נעלי סקופ שהוציאו קולקציה עוצבה בהשראת עיר האורות, פריז, עם המון צבע, פייטים, חומרים מבריקים, יהלומים ונצנצים, ומגוון דגמים של נעלים מתוכשטות אשר יכולים להתאים לכל אווטפיט ולכל סגנון של מסיבה נוצצת.

קולקציית סילבסטר ברשת סקופ | צילום בר שניר

נעלי סטילטו קלאסיות – נעלים מחודדות במגוון צבעים רחב ולא שגרתי, החל מכחול רויאל, ורוד פוקסיה, ירוק ועד גוונים סולידיים קלסיים של שמפניה, בז' ולבן.  כמו כן השנה נעלי הסטילטו זכו לקישוטים מתוכשטים של פפיון אבנים, נצנצים, או גימור סטאן חלק שמרים את הלוק לאלגנטיות מוחלטת.

מגפי צאנקי ובוקרים- ליין של מגפיים ומגפונים המתאים לשמלות וחצאיות ערב, משמלת סטאן דקיקה או חצאית מקסי מגניבה.  הליין של הצאנקי והבוקרים מיצר טוויסט בשילוב אלמנטים גסים של עקב עם נוכחות ואבזמים.

נעלי אוקספורד– לאלו שחותרות לנוחות מקסימאלית גם בערב סוער של האנגאובר מובטח, האוקספורד הוא בדיוק התשובה. הנעל המסורתית שנכנסה חזק העונה, יכולה לתת פייט יפה לכל נעל עקב שתעמוד מולה בקרב צמוד בארון, במיוחד אלו עם הגימור לק שקיימות גם על גובה עקב של 20 ס"מ ואלה שתוכשטו במיוחד לערב זה.

מחירים לצרכן

סטילטו- החל מ74.90 ₪

מגפונים ומגפיים- החל מ99.90 ₪

נעלי אוקספורד- החל מ99.90 ₪

להשיג ברשת נעלי סקופ

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: