מבזקים

בית הדין בהאג קיבל את התלונה בגין הפרת קוד נירנברג של ממשלת ישראל

תוכן עניינים

התלונה שהוגשה בשבוע שעבר לבית הדין בהאג בגין הפרת קוד נירנברג של ממשלת ישראל, התקבלה. כעת מחכים להחלטה

רות קרייתי | כ"ז באדר תשפ"א | יום שישי 11 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

בסוף שבוע שעבר הוגשה תלונה לבית הדין בהאג בידי עורכי הדין רות מכנס סוכולובסקי ואריה סוכובולסקי בנושא הפרת קוד נירנברג של ממשלת ישראל וגורמים נוספים. כזכור, עמותת 'אנשי האמת' הגישו את התלונה נגד ממשלת ישראל העורכת ניסויים בלתי חוקיים באזרחי ישראל באמצעות חברת פייזר. "מדובר במפלגה בהקמה, בה החברים הם עורכי דין, רופאים, פעילי ציבור וכלל, שבחרו לממש את זכותם הדמוקרטית שלא לקבל את הטיפול הרפואי הניסיוני (חיסון קורונה), וחשים שמופעלים עליהם לחצים גדולים, קשים ובלתי חוקיים מטעם ממשלת ישראל, חברי הכנסת, שרים, נציגי ציבור בכירים, ראשי ערים ועוד. לכן, ובהתחשב באמור לעיל, אנו פונים לכבודך שתי דרישות עיקריות:

  1. להפסיק את הניסוי הרפואי ואת מתן החיסונים לציבור אזרחי ישראל באופן מיידי.
  2. להורות לממשלה לנקוט בכל הליכי החקיקה המפרים את עקרון ההסכמה המדעת של אדם לקבל את הטיפול הרפואי שתואר לעיל, ואשר שולל את המעמד המשפטי בישראל ואת הדמוקרטיה הישראלית, כולל הימנעות מחוקק הדרכון הירוק, מסירת שמות של מי שלא מחוסנים ל רשויות מקומיות, או כל פגיעה אחרת בֵּית מְחוֹקְקִים.
  1. לפעול בחומרה הנדרשת ביותר כנגד כל גורם ציבורי, עסקי ותעסוקתי המפר את חוקי המדינה בנושאי עבודה או הנושאים האחרים הנדרשים למניעת כפייה, כפייה או שידול לחיסון, כמו גם נושא אפליה, כלפי מי שבחרו שלא לקבל את הטיפול הרפואי החדשני שצוין לעיל.
  2. אנו מבקשים לשים לב כי עותק של מסמך זה יועבר גם לערוצי התקשורת ברחבי העולם בגלל הפרת קוד נירנברג. רלוונטי בכל מדינות העולם החופשי. 5. וכהערה אחרונה יצוין כי רק לאחרונה הושגה החלטה בפרלמנט האירופי ביום 77/1/21, והורה לכל הרשויות לא להפעיל לחץ או שידול על אנשים ליטול את החיסון בקורונה בשום צורה שהיא. לכן, כל מה שטוב למדינות אירופה המתקדמות, בהחלט טוב גם לישראל – והאיזון מסביר את עצמו". נכתב בתלונה

עו"ד רות מכנס סוכובולסקי מסרה לישראל ניוז: "הניסוי שמבצעת פייזר במדינת ישראל נעשה בניגוד לקוד נירנברג ,המשתייך למשפט הפלילי הבינלאומי והינו בסמכות בית המשפט בהאג. כעת מחכים להחלטה".

קישור לתביעה:  https://israel-news.co.il/archives/24845

התלונה התקבלה בהאג
התלונה התקבלה בהאג
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: