מבזקים

טיפולי אנטי אייג'ינג: כמה דברים שחשוב לדעת לפני התחלת טיפולים

תוכן עניינים
טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי אנטי אייג'ינג בישראל הפכו לנפוצים בעקבות הרצון להישאר צעירים. במאמר הבא נעסוק בנושאים: מתיחת פנים, מתיחת צוואר, טיפולים בקמטים, הלבנת כתמי עור ונברר מהו הטיפול המומלץ בישראל

רות קרייתי | כ"ב בטבת תשפ"ב | יום ראשון 26 בדצמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

המונח טיפולי אנטי אייג'ינג מאגד בתוכו טיפולים לנשים וגברים נגד קמטים, ניתוחי פנים, מתיחת פנים, מתיחת צוואר, איפור קבוע וכל מה שגורם לנו להשאיר את השנים מאחור ולהראות צעירים יותר.

אנטי אייג'ינג, עיכוב תהליכי הזדקנות

בחיפושיו של האדם משחר האנושות אחר מעיין הנעורים וחיי נצח, מצאו החוקרים אפשרות לעכב ולהאט את תהליכי ההזדקנות של מערכות החיים הפוגעת באיכות החיים ובכושר הגופני. תהליכים שמקצרים את תוחלת החיים. לתהליך זה קוראים אנטי אייג'ינג. תהליך הזדקנות פיזיולוגי בעור הפנים ובגוף מתאפיין בייצור מופחת של סיבי קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומוצקות העור, החלשות הסיבים הקיימים והיכולת של ספיחת הלחות בהם, מחסור בוויטמינים ונוגדי חמצון וייצור מופחת של זיעה ועור רפוי.

טיפולי אנטי אייג'ינג נגד הזדקנות
כיצד להפסיק את הזדקנות העור באמצעות טיפולי אנטי אייג'ינג | צילום: שאטרסטוק

הזדקנות העור

ישנן סיבות הגורמות למראה שלנו להשתנות בתוך תהליך ההזדקנות. גוון לא אחיד של העור, יובש וחוסר ברק, הופעת קמטים וקמטוטים בנוסף לכתמים על הפנים והגוף. על פי מומחים אורח החיים המודרני מתאפיין בתזונה לקויה, חשיפה מרובה לשמש, עישון, זיהום אוויר, לחצים, מתח נפשי וחוסר זמן בשגרת הטיפוח. שם המשחק הוא שילוב של טכניקות שונות בהתאם למצב העור. רוב הטיפולים משלימים אחד את השני ואינם עומדים בפני עצמם. אם כן, מהם טיפולי אנטי אייג'ינג הקיימים בארץ? מהם היתרונות, החסרונות והמחירים?

סוגי טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי אנטי אייג'ינג מתחלקים למספר פרמטרים: טיפול פנים לייט, התעמלות לפנים, תכשירי קוסמטיקה וטכנולוגיות מתקדמות של אור אינפרה אדום, גלי רדיו, לייזר, מזותרפיה קלאסית או ללא מחטים, אקופונקטורה קוסמטית, פילינג בינוני או עמוק, מילוי ויישור קמטים, בוטוקס, חומרי מילוי באמצעות מחט מחוממת או טסיות דם, הרמת פנים וצוואר.

טיפולי פנים אנטי אייג'ינג
טיפולי פנים אנטי אייג'ינג באמצעות מקרו מחטים | צילום: folio-id.com

טיפולי פנים אנטי אייגינג

על עור הפנים מופיעים לאורך השנים סימני גיל שונים אשר באמצעות טיפולים מתקדמים ויעילים, ניתן להעלימם או לכל הפחות לטשטש אותם. טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים משפרים באופן ברור ומשמעותי את מראה העור ותורמים לחיוניותו ובריאותו. הטיפול אינו כרוך בסיכונים הקיימים בניתוחיים ואינו מחייב תקופת החלמה ממושכת. הטיפול נעשה לאחר אבחון מדוייק של העור.

מתיחת פנים ללא ניתוח
טכנולוגיה למתיחת פנים ללא ניתוח | צילום: getty images

ניתוח מתיחת פנים וצוואר

בעשור האחרון נעשו התפתחויות משמעותיות בתחום ניתוחי מתיחת פנים וצוואר וכיום ישנן טכנולוגיות שמציעות מתיחת עור ללא ניתוח. לא כל טכנולוגיה אכן עובדת ויעילה כזו שמעניקה שינוי אמיתי במראה שלנו וטיפול המתאים לגיל 35 לא תמיד מתאים לגיל 60. טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח מומלץ במיוחד במקרים של צניחת עור קלה עד בינונית באזור הפנים. במקרים של צניחה משמעותית יותר ניתן לחזור על הטיפול שוב לאחר שלושה חודשים. האולטרפורמר אפקטיבי במיוחד לטיפול בצניחת צוואר, בצניחת עפעפיים קלה, בצניחת זוויות הפה ובאזור המחשוף. הוא גם מתאים לנשים שעברו ניתוח הרמת פנים ורוצות לתחזק את התוצאות לאורך זמן. טכנולוגיה נוספת היא מתיחת פנים ללא ניתוח. נשים רבות חולמות על מראה עור צעיר ורענן אך נרתעות מהרעיון של ניתוח פולשני המחייב הרדמה, זמן החלמה וצלקות. היום אפשר להשיג את התוצאה המושלמת גם בלי ניתוח וגם ברמות מתיחה שונות ומגוון טכנולוגיות חדישות, יעילות ובטוחות כגון טיפולי הזרקות במחלקה הרפואית והמתקדמת בקליניקות לחידוש מרקם עור הפנים שיעניקו לעור מתיחה טבעית וקלילה, בדיוק כמו שאתן צריכות.

האם אפשר לעצור את ההזדקנות?

על פי אתר פוקוס, ד"ר פריקון מומחה אמריקאי ידוע בתחום בטיפולי האנטי-אייג'ינג, טוען שניתן להאט את תהליך ההזדקנות, על-ידי הורדת רמת הדלקתיות בגוף וחידוש תאי הגוף.  מערכות הרפואה הצליחו להאריך את תוחלת החיים שלנו בעשרות שנים (מ-47 שנים בשנת 1900 ל-77 בשנת 2002). אולם עליה וקוץ בה: ככל שמתארכים חיינו כך אנחנו נתונים למפגעים בריאותיים רבים יותר כגון מחלות סרטן ולב. הרפואה משקיעה משאבים רבים ומצליחה במידה רבה לטפל במחלות גיל אלו, אולם יש הטוענים כי את מירב המאמצים יש להשקיע במניעה ולא בטיפולי אנטי אייג'ינג.

אנטי אייג'ינג טיפולים לעצירת הזדקנות בפנים
שיטות ייחודיות לטיפולי אנטי אייג'ינג לעצירת הזדקנות הפנים | צילום: getty images

כמה עולים טיפולי אנטי אייג'ינג?

המחירים לטיפולי אנטי אייג'ינג נעים החל מ- 50 ₪ לתכשירים לשיפור מראה העור ועד ל- 7.500 ₪ לפילינג עמוק.
התעמלות פנים: החל מ- 200 ₪,
סדנה אישית במורפולוגית לפנים: 370 ₪,
טיפול פנים אצל קוסמטיקאית: 300־500 ₪,
טיפול פנים בטכנולוגיית אור: החל מ־300 ₪ לטיפול, נדרשים 8 טיפולים בסך הכל.
אקופונקטורה קוסמטית: 200 ₪ לטיפול כאשר נדרשים כ- 10 טיפולים.
טיפול פנים פילינג שטחי: 300 ₪,
טיפול מזותרפיה: כ־800 ₪ לאזור יחיד.

מחירים לטיפולי אנטי אייג'ינג מעל ל- 1.000 ₪:

מזותרפיה ללא מחטים: 1,100 ₪ לטיפול, נדרשים כ- 7 טיפולים.
גלי רדיו: כ ־1,600 ₪ לטיפול, נדרשים 5 טיפולים.
בוטוקס: נע בין 1,500־2,000 ₪ לאזור.
טיפול פלזמה/ערפד לפנים: באמצעות טסיות דם עלות כ־3,000 ₪ לטיפול, נדרשים 3 טיפולים בכל חודשיים ולאחר מכן טיפול משמר אחת לחצי שנה.

מחירים לטיפולי אנטי אייגינג יקרים יותר:

טיפולי לייזר לפנים: 7,500 ₪ לטיפול, נדרשים 3 טיפולים.
פילינג עמוק לפנים: החל מ־ 15,000 ₪.
ניתוח מתיחת פנים וצוואר: 8,000־38,000 ₪.
ניתוח הרמת פנים: החל מ־ 50 אלף ₪.

אולי יעניין אותכם גם: אטרקציות באילת | טיול טרקטורונים באילת

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: