מבזקים

השגריר ארדן: "ההחלטה שאומצה באו"ם מחייבת מאבק באנטישמיות"

תוכן עניינים

בעקבות העברת ההחלטה ההיסטורית נגד הכחשת השואה בעצרת האו״ם, נפגש השגריר ארדן עם מזכ״ל האו"ם – אנטוניו גוטרש, יחד עם שגרירת גרמניה וניצולי שואה שהוזמנו לאו״ם על ידי השגריר

אהרון קלפה | י"ט בשבט תשפ"ב | 21 לינואר 2022 | מערכת ישראל ניוז

בפגישה שנערכה בין שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן עם מזכ"ל האו"ם ושגרירת גרמניה עם ניצולי שואה באו"ם, הציג השגריר גלעד ארדן בפני מזכ״ל האו"ם את ההחלטה המלאה שאומצה ביוזמת ישראל והודה לו על מחויבותו למאבק באנטישמיות.

השגריר גלעד ארדן: ״זהו יום היסטורי וההחלטה שעברה היום ביוזמתנו היא בעלת חשיבות אדירה. העובדה שהצטרפו אלינו מעל 100 מדינות שקבעו שיש להילחם במכחישי השואה ומעוותיה – תיתן לנו כלים ממשיים לפעול נגדם וגם לדרוש אחריות מחברות האינטרנט. אני מודה למזכ״ל גוטרש על מחויבותו למאבק באנטישמיות ולמלחמה בהכחשת השואה, ומודה לשגרירת גרמניה שהצטרפה להובלת היוזמה שלנו וסייעה בהעברתה".

החלטה שתחייב את מדינות העולם להיאבק במכחישי שואה

מדובר בהחלטה היסטורית שתחייב את מדינות העולם להיאבק בהכחשת השואה. אימוץ ההחלטה הוא פרי של עבודה מעמיקה ומשא ומתן מדיני בינלאומי ואינטנסיבי שקיימו בחודשים האחרונים השגריר ארדן ומשלחת ישראל לאו"ם. כל זאת בתיאום עם משרד החוץ שפעל אל מול משרד החוץ של כל המדינות ברחבי העולם לתמיכה בהחלטה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: