מבזקים

רן בורנשטיין: "הפסח הזה הוא החג המשמעותי ביותר שלנו"

תוכן עניינים

מי שחזה כבר לפני שנים אחד לאחד את מה שקורה בישראל ובעולם, ממשיך להצפין קודים ולהפתיע את המאמינים וגם את הספקנים ביותר בנבואות חדשות. מה יקרה אחרי פסח בישראל ובעולם? מומלץ מאוד לא להיות שאננים

רות קרייתי | י"ז בניסן תשפ"ב | יום שני 18 באפריל 2022 | מערכת ישראל ניוז

רן בורנשטיין פהאל ממשיך להצפין קודים למען הצלת ישראל. אם אינכם נמנים על חוג מאמיניו, קחו לכם כמה דקות, צפו בסרטונים, קראו את דבריו וזכרו כי עד כה דברים שהצפין, אמר וכתב התגשמו אחד לאחד: קורונה, חיסונים, מטאורים, כוכב נבירו, אסונות ומרד בעולם, פלישה לאוקראינה, מלחמת עולם שלישית ואפילו גילוי עולמי אודות מדינות שיודעות וכבר לא יכולות להסתיר את נושא החייזרים.

אחת ההצפנות שמשכה את עינינו בימים האחרונים ושלחה אותנו בפעם הרביעית אל מצפין הקודים המוכר והידוע, רן בורנשטיין פהאל היתה אודות חג פסח ומה צופן העתיד אחרי החג. רן בורנשטיין: "החג הזה פסח הוא חג משמעותי ביותר לנו. ברגע שנחצה אותו, את החג הזה, עד 7 ימים אחרי, אתם תראו שהקצב עולה לשיאים. לא נספיק להיערך מרוב מהירות".

ההשתנות של כל המוכר והידוע לנו עד כה, תתפוס תאוצה רבה ותרוץ במהירות רבה שבמרוץ מרתון. "בעיות ממשלה וקריסה שלה לגמרי תגיע בפתאומיות. פתאום תופיע מריבה בקואליציה, כולם יתווכחו עם כולם וקורסים. הכל יקרה מהר יותר, כמו הילוך תסריט למהיר יותר. גם בעולם הכל קורה מהר. ממשלות מכריזות על מהפכות שלטון, הנהגות שונות יקומו ויתחלפו בפתאומיות ומשפטים גורליים כמו זה של זדורוב ובעקבותיו הגילוי של מי היא הרוצחת. כמו כן כל עניין הנשיאים של ארה"ב, טראמפ וביידן יעלה שוב לכותרות. גם מלחמות עולם יעלו שלב גבוה יותר. הכל יקרה עד שבועות בודדים אחרי פסח.

עולם שונה ואכזרי יותר

רן בורנשטיין: "תהליכים שהיו יגיעו לסיומם, העולם יהיה שונה וישתנה למיימד אכזרי יותר. סודות מדינה של העולם יחשפו ומי שיחשוף אותם תהיה רוסיה. רוסיה תנקום ותחשוף סודות מדינות על חייזרים ועל כל מיני דברים נסתרים שהיא יודעת על העולם, שמסתיר אותם מול האזרחים. זה קורה כי הקלפים יוצאים וכך עוד מדינות סמוך לרוסיה יוציאו קלפים סודיים ביותר שהאדם לא יכול להכיל את זה. זה חלק מקללת הדתות, להוריד את הדתות כי הרבה אומות פתאום יבטלו את דתם ואמונתם הזרה. זה חלק מטיפול שעושה השם. מדינות יתחילו לחשוף סודות קשים לעיכול, קשים ביותר. אך אל דאגה כי כל זה יהיה לטובה ויגרום איבוד שליטה על סודיות מול האזרחים. יספרו לנו סודות נעולים שרק רוזנים ואדונים ונחשבים יודעים. פתאום הכל נזרק לאוזן וזה חלק מסכסוכי העולם".

הגירוש הגדול

אם חשבתם ש- 7 חודשים של שקט תעשייתי נשמר עד כה מכיוון עזה, מהחמאס ומהפלגים הרי על פי הקודים שרן בורנשטיין מצפין, טעות גדולה בידיכם. הגזרה תתחמם שנית וביתר שאת. "המלחמה לא נגמרה לא להיות שאננים השנה זה מתפרע מתמיד הר-פרא הר-ישמעאל מתפרע וזה לא נגמר. גם האיום על תל אביב טרם נגמר כי על פי הקודים כתוב: 'לא ינקה השם' כי אומר הוא שאינו בבתים: 'אבי לא בבית', 'אלי לא בא בית'. כל זה כתוב על תל אביב. אל תהיו שאננים והגבירו תשובה. אל תשאלו 'זהו נגמר המלחמה', כי הקוד מזהיר מאוד השנה וזה ממשיך גם לשנים הבאות. החמאס ירד באופן משמעותי מאוד מאז שנת התשפ"א ויש לנו עוד מלחמה קשה עם חיזבאללה. שנת התשפ"א שזה גם אותיות 'בא לתל אביב' – כי צבא חיבאללה. התשפ"א כתוב 'בא לתל אביב', או 'בא לצה"ל לבתים, כלומר יגיע לבתים המסר לתל אביב שהוא כתוב זוחל הכוונה כמו לטאה. לאט זוחל ומתקרב עד לבתים כמו זיקית והם יכולים פתאום לעשות דברים בתוכנו, כמו להיות עובדים שלנו, כמו איתנו בסביבה עד למתן הפקודה. זה הכוונה זיקית שמשנה את צבעה לפי המקום וזה גם לצבא שיכול לבוא בגבולות דרום מרכז תל אביב. זה כמו פתח לכל האסון ומשם יגיעו כמו פתח שער לכל הארץ".

גם על מנהיג החמאס יש הצפנה וקודים מזהירים. "עכשיו תראו את יחיא סינוואר שחייו אסון. הוא חושב שהוא חסין מצה"ל אך הקוד אומר כך שאינו חסין. חייו אסון, הכוונה ראה הרבה צרות ורדיפות בחייו וגרם להרבה אסונות. גורם לצרות ואסונות והוא אינו חסין. על יחיא סינוואר כתוב 'חיסול חייו', כלומר באופן ודאי הוא יחוסל אך בצירוף התשפ"א הכוונה יחיא סינוואר התשפ"א כתוב 'יתפס חי, תאסר. הכוונה יכלא, אך בצירוף השמות: ישראל יחיא סינוואר 'ינסו חיסול אוירי', כלומר עניין החיסול הוא בגדר ניסיון לכן הקוד מקשה לתת תשובה חד משמעית, כמו השם רומז ל- 2 גורלות: ניסיון חיסול שיכול באמת לחסל אותו דרך האוויר, או ייתפס, יאסר. כל זה כמו שני גורלות מעל ראשו. מה שיפה במסר הזה הוא שכתוב 'יתפסו ראשו', או 'ינסו חיסלו אש אוירי', וזה מתקשר מאוד לקוד ישראל-חמאס התשפ"א לתפיסת ראשי חמאס".

 

כדי לתת לכם המחשה לדיוקם של הקודים שמצפין רן בורנשטיין, נתחיל בהקדמות של קודים מוצפנים וקודמים, בהם דייק רן בורנשטיין ואכן הם התגשמו.

סרטון שמסביר מה תפקידו של כוכב ניבירו גם בישראל, "כי מטאורים לא יפלו עלינו אבל הכוכב גם יביא לדינים בישראל וכאן אני מסביר שבישראל לא פטורים מן הדין של הכוכב כי יש רשעים ועוד סוגים של דרגות שישפטו ממנו ואני מסביר אלו סוגים אבל מטאורים לא יפלו כאן לא יפלו מטאורים קוטלים יפלו רק באומות העולם כאן יפלו כדרך אפשרית אולי אך לא מזיקה כלל".

 

בסרטון זה מסביר רן בורנשטיין על תאריכי מראות כוכב נבירו. "צריך לראות כמה פעמים את הסרטון ולהסתכל בתאריכים טוב ולהבין שאנחנו מתקרבים למראות ניבירו, אך יש לו סדר התגלות מלאה של גילוי שלם. ככל שכוכב מתגלה זה קורה יותר בכל פעם, עד שכבר יעמוד כמו מיקום קבוע לעיני העולם ואז יעזוב ויסיים דרכו.

 

פלישת המוסלמים במדינות העולם פתחה בדיעבד עידן חדש בעולם. לדבריו של רן בורנשטיין פהאל גם ארצות הברית וצרפת לא יוכלו לברוח מהמכה הזו: "ארצות הברית התשפ"א כתוב 'התפראויות איש אש. כתוב גם צרפת באש פרא. הכוונה לפרא אדם ישמעאל ובכלל כתוב צרות באירופה, גם בישראל התשפ"א כתוב הר-פרא איש-אש-פרא הכוונה למצב אש בהר הבית, הכוונה לישמעאל כי בשנת התשפ"ג כתוב שישראל תגרש את איש-פרא. בשנת 2023 התשפ"ג יהיה גירוש גדול מאוד של ישמעאל, זה יתחיל עוד לפני, אך כנראה זה כתוב על משמעות ממשית של הגירוש כי על ישמעאל בשנת התשפ"ג כתוב: עמי יגאל מאש. כתוב גם שעת יגאל עמי. כתוב לעמי הגיע גאלם, כלומר דווקא בשם ישמעאל התשפ"ג יש עדות לכך שהשם אומר הגיע גאולתם של עמי ישראל, ולעולם הערבי הישמעאלי כתוב 'הגיע תם ישמעאל. פלגתי עמי ישמעאל ובשנת התשפ"ד בצירוף ג' הכוונה התשפ"ג/ד כתוב 'לתמיד' כלומר בשנת התשפ/ד יהיה פילוג גדול של עולם הערבי לתמיד. יהיה שינוי עצום לעולם ולדת הזאת לתמיד, לכן תם ישמעאל".

רעב, נגיף קטלני וגאולה

בשנת 2020 הצפין רן בורנשטיין בדיוק רב את הגעתו של נגיף הקורונה, חורף קשה, ברד ומטאורים וכך כתב: "אנחנו נמצאים על ציר הזמן, המצב יגורר גם ימי רעב אצל הערבים כי קורונה קוביד עולם כתוב (רעב עולמי ערבי) העולם לא יודע אבל זה יביא ויצור רעב בעולם ועל זה דיברתי רבות לפני שהקורונה הגיעה לישראל. לא יוכלו למגר את הקורונה כי זאת גזרת שמים, שרק לישראל ולצדיקי עולם יש אפשרות לעשות משהו בנידון, רק למענם. הקורונה תהיה איתנו לעוד שנים רבות. תקופה חולפת ותקופה באה, כך יהיה במשך 3 וחצי שנים. הרעב יביא למלחמות עולם במיוחד בדרום אמריקה וארצות ערב וגם אצלנו יצאו נגדנו לכן לקראת בואו של בן ישי להר הבית, יהיה בידינו בפעם שנייה, חלק ממדינות עולם לאור המצב ירצו לבוא אל ירושלים, ידברו על ירושלים, היא שלהם גם ואז השם יוריד מטאורים ויהיה ברד כבד בעולם. לא ליום אחד, אלא שבועות של ברד, כמו כדורי טניס. פעם יפסיק ופעם יופיע שוב במשך שבועות. כפי שכתוב, 'קורונה קוביד עולם'. ברד ירד בעולם ידברו בעולם על יהודה, ידברו רע, ידברו הר יהודה, עד ההפוגה הבאה שאולי תחליש את הוירוס אך יתגברו אסונות אחרים, ומלחמות. גם קצב המיתה שלנו איטי אך לקראת התשפ"א הקצב יגיע לשיא. אף אחד לא מוגן כבר כתבו לו (בשמים) מי הולך ומי נשאר כדי להישאר ולהישמר".
אם החיסונים מסוכנים והנגיף משתולל בארץ ובעולם, איך בכל זאת יכולנו להישמר ולא להידבק בנגיף הקורונה? לדבריו שנאמרו בשנת התשפ"א: "אני רוצה שתדעו שפרי הקיווי הוא חיסון עולמי אשר יעזור ויועיל. אני רק מנסה לעזור. לא יעזור כלום, כבר השם גזר ופצח את הספרים ונשאר זמן מועט לשוב בתשובה גדולה. נקי שבנקי במעשים ובמידות העיקר השאר כבר יבוא. כולם חושבים שהינה אנחנו חוזרים לשגרה, טיפשים ועקשנים זה לוקח לנו את הניתוקים ממנו לתמיד. ינחיל לנו מנוחת עולמים. אתם תראו שפמליה של מעלה בהיכל שלם של ממלכה לא ידועה וענקית, תיראה בעולם לא כמו שאנחנו רואים היום בעננים כל מיני צורות ובניינים מדומים, אלא פמליה אמיתית שתצא ותגיע ותיראה בכל העולם. ויהיו שופרות וזה יהיה מחזה שלא ראה אדם, ולא ראה משה ולא ראה אף אחד על האדמה, לא ראה את הפמליה הזאת. השופרות יהיו חזקים מאוד והפמליה תחנה פעם בארץ זרה ופעם בארץ אחרת, עד שתחנה בהר הבית עד שיסיים בן-ישי לבנות קידת אל. לאור המצב, אני מספר לכם את זה כדי לתת הבנה שתמו ימי אל-מסתתר".

בתאריך 29/9/2020 הצפין רן בורנשטיין קודים אודות אנטישמיות גדולה ורעב גדול שיגיע לעולם. "עוד מעט יגרשו יהודים מהבתים ויהיה רעב בעולם. יתחילו לפרוץ לבתים של יהודים ויגרשו אותם ויגידו הכל בגללם. יפטרו אותם ממפעלים, ממכירות, מחברות גדולות. יהיה רעב רציני בעולם ויגנבו את רכושם. אנשים לא יודעים את זה כי לא מספרים להם, אבל הגיע הזמן לספר. יגנבו להם מכוניות וגויים לא יעזרו להם. השוטרים יעלימו עין זה יקרה עוד מעט כי צריכה להיות עליה מהירה לישראל, לפני שיסגרו את השערים. יפרצו לבתים שלהם יגנבו להם אוכל ורהיטים. הגויים ישדדו אותם ולא מקרה אחד אלא מאות מקרים בעולם. אלו סימנים הראשונים, יפטרו אותם ממקומות עבודה גדולים, יעשו עליהם חרמות ויגידו הכל בגללכם ובגלל עושריכם ואלו דיבורים מאת השם בשמים. אומרים להם 'אתם מעכבים את הכל. למה אתם לא באים לארץ אברהם יצחק ויעקב? למה אתם מחכים? בואו לארץ האבות שם אני מגלה לכם את האורות".

דרכים להינצל מהרעה

בתאריך 16/7/2020 התייחס רן בורנשטיין פהאל לעניין הפוליטי-מדיני, התערבות ארצות הברית בעניין הקמת מדינה פלסטינית וסיפוח. "לעניין הסיפוח רמזתי במפורשות שהשם לא יתן להם ויביא מכות על העולם כמו אומר להם 'רק התעסקתם בשלי, על זה תקבלו מכות'. למי שזוכר, הממשלה והכנסת לפי דברי העיתונות אינה מאשרת את הסיפוח. עוד לא הביאו החלטות מגובשות ובינתיים רק משא ומתן, שזה אומר שלא יוכלו לספח ולא להוציא לפועל את תוכנית טראמפ. התוכנית לא תרד מהפרק ותאיים ותחתור למטרה, וככל שתחתור למטרה כך גם יהיו מכות לאמריקה, לטראמפ ולעולם כי הם דנים לישראל רק דינים. לכן השם לא יתן כי כל הוצאה לפועל, מיד יביא זעם בלתי נשלט בעולם ובארץ. השוני יהיה שזה יתפתח בסופו של דבר למטרה נעלה בארץ ולחורבן בעולם. רמזתי לכם על רעב בעולם הערבי והמערבי אבל לא בישראל. כאן יהיו רק צמצומים מהחומר ומאפשרויות השפע ואתם רואים לקראת סיום חודש סיון, שזה התקופה היחידה הטובה מקורונה והשאר לא וכך בדיוק, והשאר לא כמו סיון. אתם רואים המון נדבקים מקורונה אבל התוצאות שלהם יבוא בעוד 3 שבועות למצבים קשים יותר ואפילו מוות. לא לשלוח את הילדים שלכם לבית הספר. אני מסביר רבות והסברתי רבות לפני ההדבקות החדשה והמתפרצת בעוד 3 שבועות הכל יחמיר לפני החגים ובחגים יהיו שוב הפוגות והקלות מהקורונה. בגלל צום כיפור וראש השנה ואחרי החגים יהיה מצב קטסטרופלי לישראל בגלל חרון-אף גדול. אין לנו זמן, חייבים להגביר את הקצב צריך הטבות חסד מרובות, שמירת השבת ושבת למתחילים שבכם".

רן בורנשטיין לא רק מקדד קודים וצופנים שיבואו בהמשך, הוא מציע גם דרכים להינצל בזמן צרה שתבוא. לדבריו: "דבר ראשון לא לעבוד ולא להדליק אש, זה דבר ראשון. לנוח בבית עם המשפחה, להחדיר אמונה בהשם. אין זמן, הדין יהיה בפתח בית שאין בו רוח השם. יחרבו הבתים שלא הכניסו את הקדוש ברוך הוא לביתם. יחרבו, יישארו ללא בית. אין שבת? אין ברכות, אין שלום בבית, אין חינוך אמוני למשיח ותחיית המתים. בבתים האלה לא תהיה הגנה והבית יהיה חשוף. שימו לב בית שמרכל, שאוהב לרכל על השכנים והחברים וצר עליהם, גם הוא יהיה חשוף. בית ששייך בו פשע, יחרב. אתם תראו מחזות שלא ידענו בבתים. הכל מתוכנן וכל טיל יש לו כתובת. מצוות אשר נקנות בכסף לא יעזרו ולא יסנגרו עליהם. כלומר אלו העושים מצוות ומקבלים כסף דורשים סכום וכמות, לא יגנו עליהם והם ינזקו. אין מנוס, רק טוב הלב, כנות, יושר ונתינה רבה ושבת היא תגן עליכם. יש לחלק לפחות פעם בשבוע קמח, לתרום קמח, מלח, חלה או לחם, תפוחים, נרות שבת, תמרים, סולת, עדשים, סוכר וענבים, כסאות, מזרונים, כריות, מיטות, נעלים ושמן. כל השמנים כגון: אגוזים שקדים תבלינים בקשר לבגדים לא לתרום בגדים רגילים, כי הברכה העצומה היא לתרום בגדים צנועים ביותר. בגדים חסודים, סגורים, כיסוי ראש לנשים ולא פיאות כי השם רוגז על פיאות. רק מי שחולה או שאין לא שיער, היא או הוא יכולים לחבוש פיאה. לגבי השאר לא, בשום צורה. הפיאה לא צנועה ואפילו מיפה את האישה. אני מדגיש: השם יש לו רוגז על נשים החובשות פיאה כמו כיסוי. רק כיסוי בד הוא נכון כי פיאה זה לא צנוע. כי כתוב בשם פיאה –  יפה. הכוונה את רוצה להראות יותר יפה, וזה לא צנוע".

אי אפשר לסיים מבלי להזכיר שכל מה שהצפין והזהיר רן בורנשטיין – התקיים: נתנו לנו זמן בשמיים להתכונן אליהם. הרעב, האטומים, הקניבליזם, האנטישמיות, מחסור עולמי במים, שמים סגורים ואין טיסות. כל הדברים יקרו מהר מאוד ונתגלגל לעולם שלא נכיר, כי נגמר הזמן.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: