מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: גאולת ישראל, קול שופרות ומלחמה קשה

תוכן עניינים

אחרי שהזהיר שוירוס הקורונה עומד להשתנות למוטציה אלימה יותר, ואחרי שהתבשרנו על זן קטלני שהתגלה וגרם לבהלה בבריטניה, חזרנו אל רן פהאל בורנשטיין לקבל הסברים נוספים

רות קרייתי | ב' בטבת תשפ"א | יום חמישי 17 בדצמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

תחזיותיו של רן פהאל בורנשטיין ממשיכים להפתיע אותנו "הכל כתוב" הוא אומר. אז מה עומד לקרות לעם ישראל בקרוב והאם אנו מוכנים לבאות?

מטאורים, טילים מאירן, מלחמה עם חמאס, מלחמה בין ארה"ב לקוריאה הצפונית ואירן, ימי משיח, אגירת מים ומזון וגם חיסונים לקורונה. לא תאמינו מהו הדבר שהכי לא חשבתם עליו, הוא יחסן אותנו מהנגיף הקטלני. אז שנתחיל?

"אנחנו נמצאים באותם זמני אחרית כראשית" אומר רן פהאל: "וקול העם רואים את הקולות ואת הלפידים. שימי לב, ואת קול השופר. תראי מה כתוב בצירוף. כתוב התשפ"א, התשפ"ו כי קול השופרות, כתוב התשפ"ו קול שופר, כלומר אנחנו נמצאים באותם זמני גאולת ישראל כמו בשנים ההם בדומה להיום. שנת התשפ"א והתשפ"ו היחידים שמוצפנים בצירוף המדבר על זמני גאולה סופיים. שנת התשפ"א עד שנת התשפ"ו ובאמצע התשפ"ד שזה פדה, מתחיל פדיה".

לפני מספר ימים אמרת שוירוס קורונה ישתנה לזן אלים יותר, ואתמול התבשרו שה אכן קרה בבריטניה
"אכן הוירוס המשתכלל בבריטניה ואת זה רמזתי בסרטונים שלי, שהוירוס ישנה צורתו לאלימה יותר ומחוסנת והינה בבריטניה קם עוד סוג קטלני ואלים. הוכחה שאין זה שייך להינדוס, כי אי אפשר להנדס דבר כזה בצורה משולמת, אי אפשר. הוירוס חכם ממעשי ידי אדם".

כולם מדברים שבקרוב תהיה החשכה של האינטרנט שזה בעצם מצב ייזום על ידי טראמפ וזה יקרה כך אומרים, מחר יום שישי או שבוע אחר כך
"האינטרנט יכול להיות מושלט, כי שולטים בו ממשלות ומדינות. אבל הכלי הזה לא ירד מהפרק כי יש לו חלק בגאולה שנקראת משיח. כי משיח, כתוב שם יש מחשב חי. כלומר שידורים אינטרנטיים שהם כלי חשוב שמעביר לעולם ולארץ ממנו, לכן זה לא יתבטל. עניין משחקי כיבוי, או השבתה הוא רק זמני ולא רציני ולא ישבש לנו את זה. כתוב שם יש משיח, משיח. הכוונה שיחה משיחות, שיחות רבות של מידע מאותו אדם סודי".

מה דעתך על כך שבימים האחרונים רצים הרבה קונספירציות של אגירת מזון ומים ומבקשים מאנשים להתחיל להתכונן ולאגור
"אין לזה שחר. יהיה חוסר של מים בעולם רק בזמן שקוריאה תזרוק טיל ניסוי, שייבש את מי העולם בקרינה. את זה הסברתי בעבר. זה יגיע למצב של חוסר מים, אבל לא בישראל. יהיה אוכל רק צריך להתכונן לימי מלחמות בעולם. הכל יחסר ובישראל יהיה מצומצם".

מה מצפה לנו בשנת 2021? האם היא תהיה שנה טובה יותר משנת 2020?
"בשנת התשפ"א הכל מתחיל. יהיו מטאורים בעולם ואת זה כבר לפני שנים. אני מצפין בדיוק תאריכי שנה בסדר עולה. הרי געש יתפרצו השנה בצורה קשה מאוד. יהיו טילים מאיראן על אירופה ותפרוץ מלחמה בין ארצות הברית לאיראן וקוריאה הצפונית, כי קוריאה הצפונית תתעורר גם למען לטובת איראן. לכן כתוב קוריאה הצפונית איראן איתו, איראן תקרא צפון".

אנחנו כבר בשנת התשפ"א. מתי לדעתך זה יתחיל?
"שנת התשפא זה תואם זמן לשנת 2021 בעולם הלועזי ולכן זה עדיין נקרא 2021 השלם".

רן פהאל: קיוווי תרופה לקורונה

מה דעתך על החיסונים, האם הם מסוכנים? או שירפאו את העולם מנגיף הקורונה?
"החיסונים מאוד מסוכנים והקוד אומר כך: פייזר במילוי אותיות פא – יוד – יוד – זין – ריש. כתוב ישנו די אן איי, אר אן איי, יזיפו איש זן איש זר או יזיפו יד אדני יד איש אדני. כלומר ישבשו מעשי ידיו של השם במקור, ויהפכו אותו לאדם זר, זן, זר, שונה. זה חילול השם גדול. התרופה נמצאת בפרי הקיווי שהוא במקור פרי סיני, כי וירוס קורונה-קוביד כתוב: פרי קיווי סיני ירוק, יסיר. כלומר יסיר את הנגיף, הוירוס".

האם אנשים צריכים להתחיל לאכול עכשיו קיווי בכמויות כדי לא להידבק מהוירוס?
"האדם שמתחסן יעשה חקירה בינו לבן קונו, ויכלול עצמו למפרגודי השם יתברך ולכן זה חילול כי התרופה נמצאת בקיווי. ולא ישבשו ויהרסו וכל אחד שמתחסן שידע שיש תופעות לוואי לחיסון. אין אדם אחד שלא יהיו לו תופעות לוואי קשות".

אז צריך להכין חיסון, או תרופה מהפרי קיווי?
קויו"צריך לאכול 3 פירות ביום במשך כמה פעמים בשבוע. אפשר לצרוך את הפרי גם בשייק, או ריבה. הקווי על כל סוגיו יחסן ויגן. בעתיד יפיקו ממנו תרופה לוריד שצריך ולשדרוג עולמי. זאת תרופת עולם מהקורונה ולא דבר אחר. ראו בתמונה של הקיווי את ההתאמה שגיליתי. כשראיתי בקוד את החיסון לקורונה. הציור של הנגיף כבר מראה לנו שהחיסון נמצא בקיווי. ראיתי את זה ראיתי בקוד, בהארת השם, ואז חתחתי לחצי וראיתי את צורת הנגיף מתאים לחתך של פרי הקיווי. זה היעד, זה החיסון. כולם מחפשים חיסון והקיווי קורא ומסמן 'אני כאן לידכם' חיפשתם רחוק אבל הוא לידכם במכולות בשווקים ובמזון. למה להרוס מעשי השם כשהתרופה זועקת ועל סף ביתכם?".

אומרים שבימות המשיח, שארית הפלטה ישארו בישראל על הר הבית, אך רק 30% מהאנושות תחייה בבוא המשיח. האם לדעתך זה נכון?
"קוה אל יהוה, חזק ויאמץ ליבך, וקוה אל יהוה. הכל תיאורים של 'אחישנה'. ישנם שני סברות. אחת של ניסים גילוים ולא גלויים. הניסים הלא גלויים במסגרת הטבע. הכוונה עני ורוכב על חמור כי אחורים וראית את אחורי ופני לא יראו, כלומר אחורים כתוב חמור – חומר, שזה מתכוון שהשם מביא גאולה של עני ורוכב על חמור. האחורים שראה משה הוא פירנוס כל העולמות, המחייה כל העולמות, מן ראיה מוחשית איך הכל נברא בתאים כי וראית את אחורי, כתוב ראית את החומר תא החומר תאים הכל נמצא בתאים".

עוד אומרים שמי שירצה להינצל בימים אלו, צריך להחזיק בכנף ציצית או טלית
"יש גאולה לפני אחישנה ויש בעתה (כעת, עכשיו). הניסים הגדולים לא יהיו אלא הכל במסגרת הטבע היודע שזה בגדר נס ולא בגדר נס גמור ופלאי. אנחנו בזמן 'עתה' לכן בזמן ביאת המשיח כתוב: 'ישב בית, מביא השם משיח'. הכוונה ישיבה בבתים, מאותו דין כי בביאת המשיח כתוב 'יביא איש הבית' ישב שבת, יש משיח, מביא השם משיח. לכן הגענו, כי ביאת המשיח כתוב שב, ישב, בית, שים השם בית. הכוונה שים את השם בבית שלך. את האמונה. שים שבת, כתוב 'גם את השבת'. לכן הכל הולך לקראת שביתות וסגירת עסקים. הכל יהיה קשה כדי להשיב את היהודים לביתם, במטרה להביא משיח לביתם, השם לביתם, השבת לביתם. הכל רמוז, זמן של בית. ישבו בבית הכל ישתנה הכל יתמתן".

רן פהאל, מה יקרה לנו השנה בגזרה הדרומית?
"תתכוננו טוב לטילים. סיום חמאס וחיזבאללה ומלחמות עולם. השם רוצה לעקור את הרשע בעולם השורץ מאוד חזק. השנה תהיה התפרעות קשה בהר הבית ויהיה גירוש גדול לקראת שנת התשפ"ג. אבל כל זה מתחיל בשנת התשפ"א, ישמעאל הם המוסלמים. מדובר בחלק הקיצוני שמאיים והם יגורשו. גם בארצות הברית ובדרום אמריקה, תהיה מלחמת אזרחים. שלטון החוק, עולם שלישי יתפתח בעולם. חלק מהמדינות ישתנו ולקראת שנת התשפ"ד יאהבו את ישראל. יתחילו תנועות לטובת ישראל כמו קבוצות כדורגל אוהדות ואוהבות את ישראל ומשיח, כי הוא מתעורר בגלוי בשנת התשפ"ד עד שנת התשפ"ו שם מדובר על השופרות".

ישראל ואיחוד האמירויות

מה יקרה עם השלום שנוצר בינינו לבין איחוד האמירויות?
"גם את זה אמרתי. עוד מעט הכל יקרוס. הצפנתי את זה עוד לפני ההסכם הממשי. מדובר ברמאויות. על איחוד האמירויות כתוב: ירמו את היהודים. רק ערב הסעודית תשלים עם ישראל בסוף הימים, כי כתוב 'תורה יהודה תעיד' כלומר: תעיד עלינו על תורתנו, מה שייך לנו".

ומה יקרה לכל הישראלים שנוהרים לדובאי?
"הישראלים שקועים חזק בתוך החומר, ובשפע הזול והענק. שם זה כמו פיתיון כי על דובאי כתוב 'אבודי'. הכוונה אבודים בחומר. ואבודי עולם הבא, כי כתוב אבודי בא הכוונה אבודי העולם הבא רצים לשרוץ שם. זה אסור ושלום לעולם לא יהיה לפני משיח, אשר הוא מביא את השלום. שלום אמיתי ולא מסחרי או אינטרסנטי. כל דבר אשר תלוי בדבר ולא בא על ידי השגת שלום ברוחו, יביא ויחזור לסורו. זה מבחן אחרון מי אבוד ומי לא".

מה כוונתך רן פהאל,

רן פהאל בורנשטיין מצפין על פי התורה מה יקרה לעם ישראל בזמן גאולה ומשיח

למי אבוד ומי לא?
"זהו המבחן אחרון לפני השינוי הגדול בעולם. מי נמשך לחומר וקץ לשם ומי לא, כי זה לא שלום אמיתי זה שלום כספי. השם רוצה שיישארו בישראל וילמדו תורה, ואמונה לקראת המשיח ויצמצמו תאוותם וצניעות לבם. לא לרוץ לבלות ולהתבלות, פשוט להמתין לבואו, לחוכמתו והנהגתו כי אחרת לא יזהו אותו. הרבה המון לא יגיעו אליו בכלל, לא יזכו לו בכלל, לכן יש להישאר מאוחדים ומצפים לו כל רגע שיבוא. שילמדו ממנו גם לא בגלוי אבל לא ירוצו אחר פאר עולם. הם יטמאו ידם בעסקים ובעניינים ואנחנו לקראת סילוק הטומאה, לא השתרשות שלה, אלא להפך. השלום הזה הוא רצוי למען שקט, אבל לא להגזים ולהשריש כאן תרבויות אחרות, אלא להפך, התרבויות האחרות ירצו לדמות לנו, במידותינו ואהבת זולתנו. האיום לא הוסר. אין אהבה אמיתית, זה זיוף יחסים כלכליים וזה לא יחזיק מעמד כי לא למדו לעשות שלום וערך עליון של האדם. כן זה יקרוס כל השלום הזה וזה יקרה עוד השנה. שנת 2021 זה יקרוס, כי יהיו מלחמות עולם והכל יסתכסך שוב. ככתוב: 'וסכסכתי מצרים במצרים' גם המצרים יסתכסכו. גם כתוב כימי סכסוך כימי סורי. כתוב מכת סכסוכים".

אולי יעניין אותך לקרוא גם את זה:

רן בורנשטיין ממשיך להצפין: "מבנימין נתניהו ונפילת בנט"

רן בורנשטיין מצפין: זדורוב, מלחמת עולם והתגלות המשיח

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: