מבזקים

רן בורנשטיין מצפין: זדורוב, מלחמת עולם והתגלות המשיח

תוכן עניינים

ההצפנות של רן בורנשטיין ממשיכות להכות גלים ואת כל מה שקורה היום הוא הצפין וקידד מלפני שנים. בורנשטיין הזהיר מפני עתיד מעורפל וימים לא קלים שיבואו על העולם וכל זה קורה כדי לנקות את השטח לקראת בואו של המשיח

רות קרייתי | ל' בניסן תשפ"ב | יום ראשון 1 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

כשקוראים את דבריו של רן בורנשטיין וההצפנות המוסתרות בקודים אותם זר לא יבין, אנחנו רואים שאכן הם קורים בזמן הזה, בזמן בו נקב, קורים אחד לאחד כל מה שאמר. נתחיל ברצח תאיר זדה אותו הצפין מלפני שנים, נמשיך במלחמת רוסיה באוקראינה, מלחמות עולם, מחסור בדלק, רעב, אטום, חייזרים ובסוף התהליך יתגלה המשיח וינהיג את העולם.

רצח תאיר זאדה עלה שוב לכותרות עת שחרורו של רומן זדורוב ממאסר והבאתו למשפט חוזר. בהצפנותיו הקודמים, מצאנו גם עניינים בוערים על הפרק שקורים ממש בימים אלו כגון הריקול הגדול של השוקולד שמיוצר בשטראוס ומחירי הדלק שהאמירו פלאים. את כל אלו הצפין רן בורנשטיין מלפני שנים, עת ביקש מקוראיו להיות רגועים ולהתכונן לימים לא קלים שיגיעו על העולם ועל עם ישראל.

זדורוב יוכיח את חפותו

בתאריך 15/11/20 הרבה לפני שזה קרה, כתב רן בורנשטיין לקוראיו שלא ידאגו כי "רומן זדורוב ישתחרר ויהיה בוודאי דיון חוזר, מוכיח". לדבריו: "תאיר ראדה כתוב 'תאיר דת יה, הארת דת יה, תאיר' ואז כתוב 'תרד הדת תאיר יה' כלומר המשפט שלה בצדק שלה, של מי רצח אותה. הוא גם ימי הארת, השם ימי אורות ומה הכוונה? 'תרד הדת' הכוונה ירד כל ענייני הפולחן".

משפטו של רומן זדורוב

אך בל נקדים את המאוחר, ונחזור תחילה לתאריכים מוקדמים יותר בהם הצפין רן בורנשטיין את עניין הרצח האכזרי כפי שמוצפן בקודים. בתאריך 3/3/19 כתב רן בורנשטיין על פרשת תאיר זדה: "על עניין פרשת רצח תאיר ראדה הנערה גייד כתוב 'עדה ידעה' 'עדה הגיעה' הכוונה הגיעה למקום וידעה, כלומר סיפור העדה, שהיא הגיעה למקום הרצח וידעה מקור הרצח, עדה למקום. אך כשמסתכלים ברור באותיות הנותנים את סיפור העדה והאם עדותה אמינה? או תביא בשורה? הנערה גייד הוא אומר לי 'דע העדה גרעה' הכוונה: הפחיתה, החסירה. כלומר לא תיתן תמונה מספיק שלמה. כלומר לעדות פחות אמינה, כי כשמצרפים 'תאיר והנערה גייד' כתוב 'תדע העדה תיגרע דם יאיר' – 'תדע העדות נעדרת'. העדות לא קיימת, לא נמצאת.

'עדות נעדרת נעלמת' הכוונה לא קיימת, או משקרת, לא אמינה. הכוונה לתמונה לא מספיק יציבה שכך לא תשפיע עדות נעדרת. הכוונה העדות לא קיימת, או מופרחת, כי כל המוסיף גורע כי כתוב 'תגרעי יד דם תאיר' הכוונה: הוסיפה או דמיון, דמיינה, הוסיפה דברים, קישרה כל מיני קישורים אשר גורעים עדותה". אמר רן בורנשטיין.

"השם מביא לסוף העולם"

עניין נוסף שעולה כעת בתקשורת הוא וירוסים, מלחמת רוסיה באוקראינה ומדינות נוספות יצטרפו למלחמה. על כך כתב ב- 21/2/22: לשאלות מסוג האם תהיה מלחמת רוסיה אוקריאנה. כבר הצפנתי לכם כאן. לא מזמן. על מצב קשה שעומד להיות. נא להתעדכן. המלחמה תגרור עולם שלם של בריתות וכוחות לחימה שונות. ואפילו אטום באזורים ובמדינות יפעילו אטום. כי זה לא מלחמת אוקריאנה רוסיה בלבד. זה יגרור עולם שלם של בעיות צרות ואיבוד שליטה. הצפנתי לכם הכל. נא להתעדכן הם רוצים בכך להביא לסוף. השם מביא לסוף עולם. ועוד מעט כאוס גדול בנירון מזרחי שבדמשק. אותו נירון עומד היום בהנהגת אסד, אך נירון זה ינון. אותו לפני שמש ינון שמו. אותו הכוכב הגורם לכל העולם גם להביא מלחמות. בשרים בכוכבים ואותם השרים של מעלה, הם החייזרים השולטים על אומות העולם, מפעילים אותם, אך לא את ישראל והם מנסים להביא לסוף עולם.

כי כל המערכות מתכוננות למשיח, להנהגת עולם חדשה שתקום ובני האדם אינם יודעים זאת. לרוב בני האדם אינם מודעים שתקום הנהגת עולם חדשה במשיח. הכל מוכן להביא מפלת עולם המזרחי בסוריה, שהיא חלק מקליפת הארמילוס. הם נמצאים במקום הניזון מאותו קליפת ארמילוס שזה רומי וירס ארס סמ רוסים סורים ארמי רוסים הכוונה צבא רוסים המביא על העולם. הכל זה כח וירוסים וצבאות סוריה רוסיה הכל עניין הסרת ארמילוס אותו קליפה רעה כי ארמילוס הרשע כתוב יה מסיר ארס סורי רוסי. וגם וירס הכוונה מסיר גם וירוסים הכל קשור לאןתו כח הנמצא אותו נירון אותו קשר לכוכב המופיע. שהוא לפני שמש ינון שמו הכוונה עוד שמש קטנה שתופיע ליד השמש ותשפיע על אותם כוחות אלו דברים גנוזים במערכת השמים שלפני פני משיח בפועל מביא קודם מערכת שמים כוכבית בתקן לעמוד בתקן כי כל דבר שיש לו חוק ומשפט יש לו תקן מערכת כוכבית תחת החוקים של השם".

 

"עוד מעט הכל יחסר"

אי אפשר לסיים מבלי להזכיר כי גם בעניין הריקול הענק של חברת שטראוס בגין מציאת חיידק סלמונלה ביצור השוקולד ועליית מחירי הדלק, אפשר בהחלט לציין זאת עם ההצפנות של רן במיוחד לזו שכתב בתאריך 25/2/22: "כמו שציינתי לכם בעבר עוד מעט יחסר בהכל. בעולם יגבר הרעב, כאן לא יהיה רעב. אך כן יהיה מחסור רב. עוד מעט הדלילות בכבישים בעקבות מחסור בדלק. מחסור שיביא לתנועה דלה. את זה כבר הצפנתי לכם מעל שנה. כל זה קורה גם כדי להשיב אנשים לבתים. אלו שבנו בית מתאים והכינו אותו והחדירו את השם לבתים שלהם, הם ירוויחו. אלו שלא עשו זאת, תהיה להם בעיה קשה. אנחנו מושפעים מהכל. הכל כדי להכין אותנו, את בני ישראל האמיתיים לביאת המשיח. ישראל הלא האמיתיים יכשלו בכל. יופתעו המונים. מה זה עשה מה שעשה. אנשים יגידו – זה הפלוני הזה, הרי הוא צדיק גדול וחכם ענק. אבל איך? הכל עלילה, יגידו. הכל רדיפה. וכך יעלם דרכם ממלך העולם, הלכו סומא הלכה דרכם למואס".

אולי יעניין אותך לקרוא גם את זה:

רן בורנשטיין: "הפסח הזה הוא החג המשמעותי ביותר שלנו"

רן פהאל בורנשטיין: גאולת ישראל, קול שופרות ומלחמה קשה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: