מבזקים

רן בורנשטיין ממשיך להצפין: "מבנימין נתניהו ונפילת בנט"

תוכן עניינים

רן בורנשטיין פהאל לא עוצר באדום. הוא ממשיך בעבודתו למען הצלת ישראל ומצפין את הקודים שמנבאים את מה שקורה ויקרה כאן עם חיזבאללה, חמאס, פוליטיקה מדינית ומנהיגים? וגם מי יחליף את נתניהו ואת בנט? הכל בכתבה הבאה

רות קרייתי | י"ח בניסן תשפ"ב | יום שלישי 19 באפריל 2022 | מערכת ישראל ניוז

אחרי שאמר כי אחרי חג פסח נראה שינויים גדולים שירוצו במהירות הבזק, חזרנו לרן בורנשטיין כדי להתעדכן ולשמוע עוד דברים חשובים מההצפנות הקודמות ועל הקודים החדשים, שחלקם מעוררים תקווה חדשה וחלקם מזהירים מפני השאננות. וכן, יש גם פתרונות לכל הבעיות, רק אם נרצה לשמוע.

"כפי שאתם מבינים לישראל אין תשובה מחולטת לגבי חמאס וגם לא תהיה לה תשובה בשלטון הנוכחי" אומר רן בורנשטיין: "אבל התוכנית הנכונה תבוא רק מתוך ברירה, כי זה יגיע למצב שלא נוכל לקבל אותו, כי העם גם אשם והוא עוד לא הגיע לברירת מחדל וקצו כל הקיצים, עדיין מאפשר למצב בלתי אפשרי שכזה לכן הוא גם אשם. עושים על גבינו עסקים עם רוצחים ומחר נחזור לשגרה, עד שבאמת יפול עלינו טיל דמים".

פעמים רבות מסר רן בורנשטיין לקוראיו כי הם, הערבים מוגנים ואילו אנחנו מופקרים "כי בממשלה לא מבינים מה זה חרדת טילים ומקלטים, לכן כולנו אשמים. לגבי איראן יש פתרון ולחמאס אין, זה פשוט אינטרס אחר זה בגלל שאיראן גוף חיצוני ואילו חמאס גוף פנימי הנושם את הנשימות של בנימין נתניהו שהוא האדם הכי מתאים לכהן כראש ממשלה, אבל אלו ימים שאם לא יהיו שינוים – אנחנו נגיע לאותה נקודה. אנחנו רואים את אותה נקודה ואותו גוון. אנחנו גם מבינים שבנימין גנץ לא מתקרב ליכולות התקשורת של ביבי, אין בכלל מה להשוואות, אבל אנחנו כבר לא צריכים יותר את החריפות והמליחות והתחמנות של בנימין נתניהו".

הכין את המשיח

"אתם גם רואים שזה לא העניין כאן, זה לא משפיע בכלל, ביבי עשה כבר הכל חוץ מנתינה לעם. הוא הביא הכרה בגולן, הכרה בירושלים, הכרה בלאום של עם ישראל. כפי שכתבתי עליו, שהוא מכין את ישראל למשיח ואכן הכנה גדולה. הוא מכין את התשתית להנהגה השלמה בישראל, לבן-דויד. הכין תשתיות בזהות מוכרזת בהכרת ישראל. עכשיו אנחנו צריכים יותר נתינה לאזרחים שלנו, מה שלא קיים בכלל בנחרצות בממשלה הזאת, החמדנית הזאת, ורובם מסתכלים על רושם הופעה ורושם ביטוי. את זה כאמור אין לגנץ וזה ברור היטב וזה דוגמה לכל המנהיגים שהיו לישראל, המנהיגים הגדולים בתנ"ך שלא היה להם רושם מבואר היטב, היו לנזופים ובזויים ולא נחשבים, אך הפתיעו בענק.

יש משהו חשוב בהמשך הדרך שיש למנהיג בנימין גנץ, ואני אישית לא תמכתי בו בכלל, אך כשהתעמקתי בו באותיות שלו ראיתי דברים שאינם בכלל לרעתנו אלא לטובתנו. והמוזר ביותר שהוא אפילו יפגין יציבות הרבה יותר גדולה מבינימין נתניהו. יש בו יציבות הנהגתית. ראש ממשלה בנימין גנץ מציל ישראל, ינאם לא מרשים. כתוב: צבא ישראל יציב ועוד כתוב: משלים ימי בן-ישי, משלים שמאל ימין, משלים ימי נשמה של ישראל. נשמה הכוונה השפעה ימי חסד, מביא לנתינה כי הנשמה השפה שלה היא חסד אור חסדים. לתת להשפיע. לכן היו ימי הכנה של בנימין נתניהו, כי בנימין נתניהו הוא ליכוד. כתוב: בנימין תכין הבנים. אנחנו עוברים מהכנה להשלמה, משלים שזה גם מביא להשלמת הצדדים ימין ושמאל לכן כל הקיצוניות תרד בשנים הבאות. הימין הקיצוני אין לו מקום, והשמאל הקיצוני גם לו אין מקום. כחול-לבן -גנץ בצירוף נתניהו, הכוונה כחול לבן גנץ בנימין נתניהו כתוב: מחול לכם. כתוב: צרתו בצוללות. תם במתו צרות הצוללות. יתן צוללות, צרתו, צרת תם במתו.

מלחמות ורעידות אדמה

בתאריך 27/6/21 הצפין רן בורנשטיין: "אנחנו על פיתחו של עולם שונה חדש והרוס כדי לבנותו שוב עם בכיריו ומוכשרו. ראיתם איך הכל מתחיל בהתשפ"א כמו שראיתם ולא האמנתם, לפחות חלקכם שיהיו אסונות ובעיות בשנת 2021 הלועזי. במקרה הזה חשוב ומדויק יותר מאשר בתאריך העברי, כי העברי לרוב דיבר רק על ישראל וגם על העולם. לישראל גורל שונה לכן אנחנו תמיד נתחשב יותר בלועזי שקשור בדיני עולם. כאשר השם מודיע על חרון אף בהתשפ"א שפירושו: 'התש – אף', צריכים גם להבין מתוך הקוד על גילוי וחשיפה של הרע. כי בהתשפ"א כתוב 'פאה, פאת' והכוונה: מסיר את הפאה, את הכיסוי בא-ת בכ"ב אותיות התורה. תזכרו גם מלחמות עולם צריכות להתחיל כל 2021 הלועזי ומפלת ביידן ועליתו של גנץ וטראמפ. כל זה סמוך והדוק. יש לכל דבר תהליך מתגבש, אבל הצפי הוא להתעוררות המלחמות הקשות בכל שנת 2021 הלועזי. מפלת חמאס והתחלת מפלת חיזבאללה עד סוף התשפ"ב לפרקים, כי בהתשפ"ג אין חיזבאללה ואין חמאס!.

כלל עניין צפון קוריאה יתחיל להתעורר בעולם. אתם תראו מנהיג אחר, קים אחר, כי השם מביא לסוף עולם ולקץ. זה קשור מאוד לקוריאה הצפונית שבקודים הצפונים נראית כך: 'פרץ-'הקץ, 'פרץ-קן-ציפור'. הכוונה יפרוץ משיח מקן. היא, צפון קוריאה תיפול גם מהקורונה. כל העולם יפול. המונים יפלו מהקורונה הקטלנית והשפעת החיסונים. גם בישראל יהיה המונים של מיתה, מאותו תופעות מהקורונה ומהחיסונים. תשובה עצומה של העם תחליש מהותית את הדין הכמעט ודאי. חורף קשה מאוד יהיה בישראל. רעידות אדמה לא פשוטות יהיו. השם ביטל לעם ישראל את רעידת האדמה הקשה שכתובה בתורה, אותו רעש הגדול ביטל השם בגלל רב התפילות ורב הבכיות בשמים של הצדיקים, וחילק את הרעש הגדול והמתוכנן לפרקים וחלקים, כדי שהעם יוכל לעמוד בדין הזה. אותם חלקים של רעידות אדמה יהיו בישראל ויעשו נזקים קשים, אך זה מתגמד לעומת הרעש הגדול, ואת זה אני מקבל בזמנים האלה, מה שלא ראיתי בעבר. לכן יש לקחת בחשבון שיהיו רעידות אדמה קלות יחסית ממה שאמור היה להיות, אבל כן יעשו נזקים רבים ואת אותם ההשלכות. כל זה יהיה בגדר התמודדות לעמו, בגלל שצדיקי שמים וצדיקים כאן בישראל גרמו לשינוי הזה".

ומה יקרה בכל הקשור לאופי המלחמות שיגיעו לעולם? "הלחימות והאסונות יהיו על העולם בגוג ומגוג. לחימות עולם שלישי. ועם ישראל שנמצא בגולה כבר בבעיות וזה ילך ויחמיר, כי בזמן שליטת נפתלי בנט הראיתי לכם בקודים שיהיה אנטישמיות גדולה. נא לשים לב ולהתייחס ברצינות כי מי שיהיה זהיר לגבי אותם ההחלטות של הממשלה, (לא להאמין ולא להיות עדר) הוא יוכל לתפוס ולאתר הצלחת והצלת חייו, כי עוד מעט כל העולם במשבר קשה. בשנת התשפ"ב יש משבר כלכלי, משבר לחימתי, משבר שיווקי, משבר יבואני, משבר רעב, משבר אסון משבר מיתה, משבר קשרים בין לאומים וניתוק עמים מעמים אחרים".

ומה לגבי התקשורת? "תקשורת משובשת כל מה שאתם רואים עכשיו בחדשות, בערוצי הכבלים, בטליוויזה, בספורט, כולם יורדים. יהיו כלי תקשורת עממיים, לא מקצועיים, ערוצים פרטיים. זה מה שיביא השם ויעשה. הוא יוריד את כל השקר התקשורתי ויחדיר קשר פרטי, נקי, כנה וישר. זה הכל כרגע תהליך וימשיך בשנים הקרובות והסמוכות. גם הסרטים ירדו, או ישתנו למשהו אחר. וזה אומר הכל – גם ערוץ הספורט יהיה שונה, או החוקי התקשורת השידורים שלהם יהיו שונים, או מסודרים אחרת. אין יותר תחרויות עולם נפוצות וליגות. כל העולם משתנה ומתהפך למשהו אחר. מתהפך למשהו כשר. אתם בקרוב תתחילו להאמין ולהרגיש את המשיח כי הצעדים שלו גדלים ולא תוכלו לפספס את אותם הגלים. אתם תזכרו את כל אותם הכיסויים, מסירים פאת חסות לחטאים".

צפונות התורה והקודים המדויקים

כמי שעוקבת באדיקות רבה אחר דבריו של רן בורשטיין, בוודאי זכורים לי הצפנות מתוך קודים, הצפנות שאמר לאורך כל הדרך. לפניכם מספר הצפנות שאמר, כולל תאריכים בהם נאמרו דבריו:

בתאריך 23/9/21 נכתב על המצב הפוליטי המסעיר במדינה: "זה לא נתון לפרשנות כזאת אני הצפנתי רק לפי קוד שגנץ יש לו מערכה שלטונית. מכינה נוספת של בנימין ובנט. נפתלי בנט הוא תוצאה של אותו ימי ממשל נופל של מינות בנימין נתניהו. תמו ימי מינות, או ימי מינות, כלומר: על מצב של ימי שלטון במינות כמובן ואז תם במתו התשפ"א. והתשפא תמה במתו השלטונית בדיוק לפי הצופן וביחד עם זה הצפנתי איום כיסא אך האיום הכיסא להערכתי, היה גנץ. כי לא היו אז עוד אחרים חוץ מבנימין. אבל עשה השם והעלה את בנט לראש ממשלה, שזה לא נקרא הכנה אלה תוצאה קצרה של איום כיסא, של עונש.

הענשה ונפילה ממשיכה לביבי כמו המשך 'נופל' של הממשלה הקודמת שלו, הימנית. עד שינתן לגנץ שוב להכין את הימים המייצבים, כי על בנימין גנץ כתוב: מיצב, ימי מיצב, ימין. הוא נקרא ימין למרות שהציג בעבר אופי שמאלי. אני הצפנתי לפני ששיתף פעולה עם ביבי ועזב את לפיד. הצפנתי שיחבור לימין וחבר לימין שכך הופתעו כולם ואני הצפנתי הרבה לפני שזה קרה, כי הוא ימין מאוזן, ימין יציב והוא אמור ליצב את הימים אחרי הנפילה של הממשלה, של המינות. הכל צריך לקרות השנה – עד סוף שנת 2021 הלועזי, כי לנפתלי בנט אין לו שנה שנת שלטון וזה עדיין מחזיק בזמן קצוב, נופל וקורס. זו תוצאה של הממשלה הקודמת הימנית והלא יציבה גנץ הוא ימין יציב. יגיע בימים יותר יציבים. כי צריך להמתין בסבלנות כי כבר קיבל 2 הצעות בפרק זמן קצר להיות ראש ממשלה, ומסוגלות בפועל. מה שביטל ודחה. מה שזה אומר על גורל תלוי ונתון להיות ראש ממשלה שלפי הצופן, הוגש לו על מגש והוא דחה. הקוד הראה על דיוק מינימלי של אפשרות, אך למרות שזה לא יצא לפועל, זה לא נגמר, כי גם בזמן שבוזי יצחק הרצוג נשיא בישראל כתוב: הנשיא יצחק בוזי הרצוג יבחר את האיש וזה יהיה בני גנץ".

בתאריך 20/11/20 נכתב: "בנימין נתניהו בסכנת כלא, כי ראש ממשלה בנימין נתניהו-ליכוד, בצירוף יואשם במתנה ומניות וישב בכלא. אך הקוד מסביר 'אתה תלך לתוך הכלא, תשב בכלא, אם לא יהיה שינוי משמעותי לפשרה של הדלת המובילה לשם. ואז הוא יעזוב, או יפרוש, או כל הסכם מוזר ואחר. אם לא כך, הוא ישב בכלא כי זה על גבול החותם".

 

בתאריך 27/5/17 הצפין רן בורנשטיין את ראש הממשלה בקודים אלו: "ביבי בנימין נתניהו, 'אותיות ימיו בימין', 'יה נתן בו במה ימנית', 'ימי המתנה', 'מהותו בימין', 'נתן בו מתנה במה', הרמז כאן לביבי כאשר הוא איש ימין פולטי, ימני מובהק שאלו ימי המתנה לבן ישי ולכן האותיות 'ביבי המתון', 'במתו מתונה'.

הכוונה לאיש ימין מתון וזוהר במה, כרמז למתנת אלו. עכשיו נראה כשהוא ראש ממשלה בכוונת המסר המסתתר ביבי בנימין נתניהו ראש ממשלה, אותיות 'הוא ימשול בממשלת ישראל הרבה שנים', 'ימשול שנים רבות'. ונראה אותיות חשובות המשתקפות בצירופם: 'תמו ימיו בממשלת ישראל', 'באים ימיו של בן ישי', 'ימשול בן ישי'. 'ימשול אותיות שלום שלו', הכוונה ימשול בשלום ובשלווה. כי ימשול בן ישי, אותיות: 'בן ישי ישלים', כי ביבי בנימין נתניהו ראש ממשלה, באותיות 'בן ישי ישלים שמאל והימין ישלים ביניהם שלום', כלומר הסימנים של בן ישי כשהוא מתעורר, לאחר שתמו ימיו של ביבי נתניהו, כמסתמן לגוף הפוליטי בכלל ואולי כשמגיע לסוף חייו והוא המשלים, שמאל והימין בישראל. לכן אותיות 'בן ישי' הוא המשלים של השמאל והימין בישראל. זה סימן לבן ישי אחרי שתמו ימי ביבי נתניהו בממשלת ישראל. בכל מקרה קוד המסר מתייחס לאי השפעתו בכלל בתחום הפוליטי, כשבן ישי מושל ונראה שכתוב 'בן ישי לא יושב בשום ממשלה ולא שר ולא ראש ישיבה ולא רב ורבנים'.

פוליטיקה נופלת

בתאריך 26/12/21 ביקש רן בורנשטיין מקהל קוראיו: "שימו לב טוב: פוליטיקה בישראל נופלת. כתוב התש"פ 'התשפ"א' 'התשפ"'ב', כלומר שיבושים בפוליטיקה כאן בישראל ומי שזוכר בצופן על התשפ"א נכתב 'תם במתו של ביבי', 'במתו איננה' 'והתשפ"א במתו איננה', בדיוק נפלה והפילה את ביבי לפי הצופן. מי שזוכר כי הכתב: והנותר התשפ"ב ממש השנה כי בישראל מודגש לך על שינוים מיוחדים ויחודים. לכן בישראל כי אפשר לצרף פוליטיקה. ישראל נופלת כאשר רק התשפ"א. כתוב לנפתלי שלטון ועם הדגש לבנט, כלומר בישראל הכוונה פוליטיקה (ב)ישראל נופלת אז כתוב 'לך שלטון נפתלי בנט יבול, נופל בפוליטיקה, השלטון יתבטל' ושוב על הצפנה ניטרלית זמנית בצירוף שאינו נכלל ממש בשמו, אלא ראיה ניטרלית על זמנים בפוליטיקה בישראל. דבר זה מביא אותי לעוד הצפנה המראה על סיומו ומפלתו ממש חציה של גבול השנה, להתשפ"ב. הכוונה לחציה של 2022 סמוך בזמנים.

הכל מוצפן בזמן מוגבל להמשכיותה של הממשלה הזאת. כלומר, אנחנו נמצאים בחודש טבת, ובהמשך החמרת מצב שהובילה כבר בטבת, לפי הדברים המוסברים על טבת 'מפלת', 'תחילת מפלת'. ראיתם בהצפנה ניטרלית שזה לא ימשיך ולא ירחיק לכת. לכן סבלנות. השם מודיע לנו על החמרת המצב וקריסה, כי שמותחים את החבל בסוף הוא נקרע.

שאלו אותי למה אנשים נענשים ושאנשים שהיום יודעים על המצב ונענשים, הרי מביאים להבנת הכלל המוסבר על סדר עולם. אז תשובתי לאותם אלו הוא כך: תראו כל השנים רוב האנשים האמינו בממשלה והלכו אחריהם בעיוורון. שמאל, ימין, אמצע וכדומה. אנשים האמינו בדרכם ותמכו בשלטונם. השם היום אומר להם: תראו במה האמנתם למצבכם. תמכתם בם. הלכתם אחר דרכם. חשבתם באמת שאתם משפיעים ומנתבים ועשיתם חלקה בעמכם ופלוגות ליבכם. עכשיו אתם מתלוננים ובוכים? הרי הינה תשובתכם, הינה מושיעכם, הפוליטים מפלוגתכם עזבו ידכם בשעת מצוקותיכם. לזה האמנתם? ואחר דרכם הלכם? ועכשיו תראו מה עשיתם ומה בניתם במו ידיכם, אותם האכלתם וגידלתם".

משפט נתניהו

גם מערכת המשפט בישראל מקבלת את ההצלפות של ההצפנות והקודים כפי שהצפין רן בורנשטיין בתאריך 24/10/19: "מערכת המשפט ובג"ץ בישראל ידועה לכל בנוגע לצה"ל בחוסר שיפוט נכון ומוסרי כלפי לוחמים שמגבילים תפקודם בשעת לחימה. גם התערבות בהחלטות מדינה, לאום וכדומה. אין זה אומר שמשפט צדק לא נעשה, כשהיועץ המשפטי מנדלבליט ראה לנכון להרשיע את בנימין נתניהו לגבי המתנות. הוא לא התנכל או טועה, הוא פשוט עשה את הדבר הנכון. יש תיקים מופרחים ושיקרים ויש תיק נכון ומוצדק שחותם את כל העניין המשפטי של ביבי על שוחד, ומתנה. יש עעוד תיקים רבים שכלל וכלל אינם שגויים, אך העם עם הימין יוצא בכל מחיר להגן על שוחד ומתנה. מגן על פשע ורשע ויוצא למחאה כמו דעתם נלכדה ברשתו. גם אריק שרון עשה רבות, גם אהוד אולמרט עשה רבות, גם יצחק רבין ושמעון פרס עשו מה שבנימין חלם להגיע לעשות. כולם נענשו, כולם כשלו ונענשו. ולא עמד להם מעלתם הצבאית, ולא הבינלאומית. חצי עם כנוע לדעתו הפוליטית הלא אמיתית ומשלה את כולם. כולם בליקוי חמת עיניים, משועבדים לרעיון שכבר ממזמן לא עמד וצלח מעצמו. כשמתבוננים באביחי מנדלבליט רואים ברור שכתוב 'יבלבל ביבי', 'יחבל לביבי'. כתוב: 'יחטא' כלומר החטא של מנדל הוא הבלבול שגרם לו והחבלה במנדט, כי כתוב 'יחבל לביבי במנדט'. כל עניין הזה הוא חטא אך כתוב גם ביבי חייב לדין ביבי יחטא ביבי חמד כתוב אדני דן ביבי לכן הדין מחייב את ביבי לדין אך אינו פוטר את מנדלבליט מאי התערבות אישית ועדיפות הנוטה להרשיע בתיק ל2 הצדדים כתוב יחטא ומה החמור יותר שדין ביבי על חשבון עוד תיק אחד מהותי וגורלי שנוגע במהות קיומנו כעם ומדינת ישראל מדינת בית אל לכן כתוב אביחי מנדלבליט אדני דן לביבי לימין אדני יחליט דין לביבי כשמתבוננים באביחי מנדלבליט כתוב גם 'לא יחטא' וכתוב 'יחטא' כלומר: יש רגעים שהוא שופט נכון, מדוייק ובצדק ויש רגעים שלא שפט נכון ובצדק לכן גם אפשרות של בלבול ואפשרות של 'יחטא'. הכוונה לשיפוט מבולבל ולא מאורגן מספיק, פזיז, רגיז וגם לשיפוט הוגן המחייב את ביבי לדין ומוצדק וצלול ורהוט. כלומר החטא הבא יכול לבוא מתוך בלבול וחוסר ארגון משפטי. לגבי חלק מהתיקים, או לארגון ולסדר, לבוררות הדוקה ורהוטה לגבי חלק מהתיקים של ביבי החייב לדין".

 

בתאריך 26/7/20 הפציר רן בורנשטיין לקוראיו כי יזכרו את דבריו, שהתקיימו כמובן: "תזכרו השנה בנימין נתניהו מפנה במתו, או משהו המכין ומוציא ומאיים על הכיסא שלו, כי התש"פ בנימין נתניהו כתוב: 'יפנה' -'מפנה במתו'. וכשמצרפים התשפ"א כתוב כך: 'בנימין נתניהו התשפא במתו איננה', לכן תשימו לב לכל הבלגן וההפגנות המתעצמות השנה. כבר נראה בעיות שלטונו ושנה הקרובה כבר ואיננו, לכן אנחנו מתקרבים לימים יותר יציבים בתהליך התייצבות מאותו 'תם במתו' של ביבי. תם במת מינות, במת מיתון, – בוא מסמל את המיתון לקראת סוף במתו. ואנחנו מתקרבים לימים יותר מתייצבים, אך עדיין קשים, אך שונים וקלים מעט, ומתגמלים. חכו ותראו ותודו להשם על כך. הסברתי לכם על בנימין גנץ – ימי יציב, מיצב ימי אך לקראת ימי חסד, תוך כדי איבוד שליטה של הממשלה הנופלת והמשתנה, בניהול שונה ומוזר, אך הכל מכין לנו השם גמילה מטילים בהמשך, וגמילה ממיסים".

 

יאיר לפיד יחליף את בנט?

בתאריך 6/5/21 הזכיר רן בורנשטיין לקוראיו את אשר הצפין: "זוכרים את הקוד על ביבי שהתשפ"א בנימין נתניהו כתוב 'במתו איננה'?. תזכרו טוב את הקודים כי מדינת עם ישראל התשפ"א שימו לב שכתוב 'יאיר לפיד'. כתוב 'יאיר לפיד מעד'. 'יאיר לפיד נפל', 'יאיר לפיד משל', אבל האם יאיר לפיד משל זאת אומרת האם יש לו סיכוי למשול? האם הוא יהיה ראש ממשלת ישראל?

אז שימו לב מה כתוב 'האל אדני הדף ידי הדף ידו', כלומר: יגרום לו למעוד. יהדוף ממשלתו כלומר לא יצליח או יחסום הצלחה או ניסיון לשם, אך כן יש איום על ניסיון להיות ראש ממשלה. השאלה הנשאלת לפי הקוד הוא כך: האם יאיר לפיד ראש מדינה? בצירוף המתגלה שואל כמו עידוד להיות ראש מדינה, ממש הצפנה מוצפנת לחרדת העם. לשאלה האם יאיר לפיד ראש מדינה? כתוב כך: 'כמו הוא אומר לקורא בקוד האם זה נראה שהוא נתתי לו להיות ראש ממשלה, מדינה, אז הוא אומר כך: כתוב 'מפלה' כי כתוב 'מפלה ליאיר לפיד', 'נפילה ליאיר מעידה ליאיר לפיד'. כלומר יש כאן ניסיון להקים ולאיים על להיות ראש מדינה. כמו כל המהלכים מובילים לשם כל המהלכים נראים להצלחה, אך יש איזה שהוא הדיפה ועצירה מהשם, או הכשלה, לכן כתוב 'דמעה למדינה' הכוונה 'דמעה' שזה בכי, עצב. למדינה יהיה צער אך השם מבטיח שתהיה לו מפלה ונפילה, או בכלל ללא הצלחה. זה קוד מזהיר מפני איום מדיני, כי מדינת עם ישראל התשפ"א כתוב 'משלתי רע ראש ממשלה רע'. אחר כך כתוב 'הדפתי את ראש ממשלה מאיש מאיים רע', 'לא פדיתי את עמי', כתוב 'לא פדתי את עמי' כלומר שלא תחשבו שזה הפודה שלכם, או חשיבה כזאת. זה כתוב לו כך מדינת עם ישראל התשפא כתוב 'לא אתן ליאיר ראש מדינה ממשלה'.

שוב השאלה הנשאלת מה כוונת השם? האם זאת הבטחה להכשיל, או ניסיון להיות ראש ממשלה, או איום ממשי מאיים מאוד להיות ראש ממשלה. ישנם 2 תשובות למטבע. האחת הוא היכולת והמסוגלות להקים ממשלה רעה כי כתוב: 'משלתי רע' או 'מאיים לראש ממשלה'. אבל הדיפה של כל הצלחה מלהגיע להיות ראש ממשלה מהשם כי כתוב מדינת עם ישראל התשפ"א 'השם הדף ממשלת יאיר לפיד', אבל גם כתוב 'השם מאיים ממשלה עם יאיר לפיד' 'לדמעת העם', הכוונה שיבכו ויתפללו שוב כמו איום גדול להקים ממשלה. אך השם מבטיח לנו מפלה ל- 2 האופנים של מציאות הגורל, כמו עידוד לבכות ולהתפלל כי מדינת עם ישראל התשפ"א כתוב 'תפילת עמי לא אתן לו'".

"לנפתלי בנט אין שנת שליטה"

בתאריך 7/4/22 הזכיר רן לקוראיו את ההצפנות על נפתלי בנט. לדבריו: "כבר בזמן תחילת כהונתו העליתי סרטון על זמן מועט שאין לו שנת שליטה. כלומר ימשול זמן קצר. לכן נבט. יאנו זמן ניצן ממשלתי קטן. בזמן הצמיחה שלו. וכבר עכשיו אתם רואים תהליך שהתחיל כבר היום. למפלת הממשלה הזאת. שאין לה זמן ארוך. אין שנת שליטה. שכבר לערך שנה כמעט שנה מכהן. כי זה כבר מתחיל עכשיו לבעיה הקמת המשיכיות שלה. וזוכרים את טבת שהכל הדרדר בטבת הפגנות בעיות קשיים. עכשיו גנץ אמור לקחת את השלטון. כבר זמן רב שמקבל לידיים שלו הזדמניות רבות. שאינו מנצל זאת. כי הוא אינו מוכן כי כחול לבן כתוב לחנוך הכוונה לחנוך אותו להכין אותו אך אינו מוכן. ואינו מספיק בשל. אך כבר אין זמן ובנימין אחרון זה הוא. לממשלה הסופית לפני מדינה חדשה. בדרך. לכן אלו הזמנים שלו אמור לקחת את השלטון בהמשך.לזמן קצר גם כן.אך גם בהמשך יצטרכו להתמודד עם אינתיפאדה קשה ומלחמות קשות שיובילו בהמשך לגירושם חלק רב מתפרע ומסיטים יגורשו לא מעט. ב- 14/6/21 הזכיר: "נפתלי בנט ראש ממשלה הכוונה ממשלת נבט, הכוונה לצמח צעיר זעיר כלומר ימשול זמן קצר ביותר".

תם, אך לא נשלם הפרק הנוכחי של ההצפנות. המשך – בכתבה הבאה

(ביבי נתניהו ונפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: