מבזקים

הסודות של רפואה משלימה בנס ציונה

תוכן עניינים

מרפאת כללית ביאליק בעיר נס ציונה קיימה בשבוע החולף הרצאה מקצועית לצוות העובדים אודות סוגי הטיפולים המוענקים במסגרת רפואה משלימה ויעילותם בשיפור אורח החיים

רון אטיאס | כ"ג בסיוון תשפ"ב | יום רביעי 22 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

צוות העובדים במרפאת כללית ביאליק בעיר נס ציונה השתתפו בהרצאה מקצועית אודות רפואה משלימה וסוגי הטיפולים המוענקים בה. כמו כן שמעו על יעילותם של הטיפולים ושיפור איכות החיים.

מטפל בכיר בדיקור סיני – אמיר לוי העביר הרצאה תוך הדגמה וסיפר על מגוון הבעיות שבהן ניתן לטפל באמצעות הרפואה המשלימה. לדוגמא: כאבי צוואר, פריצת דיסק, דלקת ברכיים, דלקת בגיד הכתף, יציבה לא תקינה, הפרעות קשב וריכוז של ילדים, היפראקטיביות, פוסט קורונה, פיברומיאלגיה, פציאליס פריון ותופעות גיל מעבר. כמו כן הדגים כיצד מתבצע טיפול בדיקור סיני המיועד לילדים.

נאנה קקיאשוילי מנהלת שירות הלקוחות במרפאת כללית רפואה משלימה קניון נס ציונה, הסבירה על יתרונות הטיפול במסגרת המרפאה, צוות המטפלים, ההטבות למבוטחי כללית מושלם ותהליך קבלת מטופל.

המפגש יצא אל הפועל בעזרת שיתוף פעולה עם ניקול רבקה כהן המנהלת האדמיניסטרטיבית, אשר ציינה כי הצוות הביע שביעות רצון מהמידע הרב אליו נחשף, לרבות מקרים שיוכלו מעתה ואילך להפנות את המטופלים במסגרת הרחבת מעטפת הטיפול.

מנהלת קשרי הקהילה ברשת, רחל קלמנוביץ' אמרה: "רשת מרפאות כללית רפואה משלימה רואה חשיבות גבוהה בהעלאת המודעות לטיפולי רפואה משלימה ויתרונותיהם, גם בקרב הגורמים המקצועיים. ברצוני להודות לצוות המוביל במרפאה הכללית על שאירחו את המפגש המעשיר".

צילום: רחל קלמנוביץ

חשבנו שאולי יעניין אתכם גם זה:

כללית חולון: מחברים בין רפואה משלימה לרפואה מערבית

חדש בכללית רפואה משלימה: טיפולי רפלקסולוגיה בלב הפרדס

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: