מבזקים

הוזהר על ידי השוטרים והמשיך לנהוג עם רישיון פסול

תוכן עניינים

נהג כשרישיונו נפסל והוזהר על ידי השוטרים, המשיך לנהוג ונעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

יהודית רימון | א' בתמוז תשפ"ב | יום חמישי 30 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

צפו בנהג שהמשיך לנהוג ולעשות כרצונו על אף ההנחיות המפורשות שניתנו לו על ידי השוטרים זמן קצר קודם לכן.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום כנגד נהג המייחס לו עבירות מן החמורות שבחוקי התעבורה – נהיגה בפסילה ונהיגה בקלות ראש

אתמול בשעות הצהריים בעת פעילות יזומה של צוות שיטור עירוני ברחבי העיר, הבחין השוטר בנהג משאית הנוהג כשחגורת הבטיחות אינה מהודקת לגופו על פי החוק. עם הגעתו אל הנהג בעת בירור פרטיו, נמצא כי בשני הליכים שונים שהתנהלו בבתי משפט שונים נפסל רישיונו של הנהג רישיונו של הנהג נפסל למשך 24 חודשים על ידי בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע והן למשך 10 חודשים על ידי בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה במסגרת תיקים שונים שהתנהלו במקביל.

רס"מ סמואל פיטוסי, שיטור עירוני אילת: "מיד כשהגענו לתחנת המשטרה עדכנתי את הנהג כי הוא נפסל ע"י בית משפט מלנהוג בשני תיקים שונים. תפסתי ממנו את רישיון הנהיגה שלו והודעתי לו וכי אסור לו לנהוג וזאת על פי החלטת בית משפט".

השוטר שחרר את הנהג לדרכו כאמור לאחר שהודיע לו כי רישיונו פסול.

כשעה מאוחר יותר, הבחין שוטר הסיור, רס"ר אביב שמואלוב, בנהג משאית הנוהג ללא חגורת בטיחות ברחוב שדרות התמרים, ונזכר כי כבר פגש באותו הנהג זמן קצר לפני כן בתחנת המשטרה. "בהגעתי אל הנהג בעת שבדקתי פרטיו הבחנתי כי מדובר באותו הנהג שפגשתי שעה לפני כן בתחנת המשטרה, ולמרות שעודכן בדבר פסילת רישיונו ע"י בימ"ש והונחה שלא לנהוג, החליט בכל זאת להמשיך לנהוג".
(צפו בתיעוד המפגש עם הנהג כפי שתועד במצלמת גופו שלך השוטר אביב שמואלוב)

על אף הפצרותיו בשוטר שיוותר לו (כי מדובר בטעות חד פעמית) הנהג עוכב שוב לתחנת המשטרה והובל לחקירה בתומה נעצר.

היום, בתום פעולות חקירה מהירות ויסודיות שנוהלו על ידי בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, שלוחת תביעות אילת, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגד החשוד.

פקד גור צור, תובע תעבורה שלוחת תביעות אילת: "אופי העבירות אותן ביצע, סוגן והנסיבות החמורות בעת ביצוען – כשהוא פסול מלנהוג בגין שתי הרשאות שונות, מלמדות על אופיו ומסוכנותו של הנאשם. בנסיבות אלה החלופה היחידה שתבטיח כי לא ימשיך לזלזל בחוק, לא יסכן עוברי אורח תמימים ויכבד את החלטות בית המשפט, היא מעצרו של הנאשם מאחורי סורג ובריח".

בדיון שהסתיים לא מכבר בבית משפט השלום לתעבורה באילת, נעתר בית המשפט לבקשת התובע והורה על מעצרו של הנאשם מאחורי סורג ובריח וכן פסל אותו לנהיגה עד תום הליכי המשפט המתנהלים נגדו.

תמונת שער אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

תיעוד המפגש עם הנהג כפי שתועד במצלמת גופו של השוטר רס"ר אביב שמואלוב | צילום: דוברות המשטרה

חשבנו שאולי יעניין אותך גם זה:

צפו ברגעי המעצר של חשוד בנהיגה תחת פסילה ובהשפעת סמים

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: