מבזקים

רשת מלונות פתאל העלתה את הדירוג שלה מזהב לפלטינה

תוכן עניינים

רשת פתאל העלתה את הדירוג שלה מזהב בשנת 2021, לפלטינה לשנת 2022, בארגון של 'מעלה' ESG, שבוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק

מימי קרוננברג | כ' בתמוז תשפ"ב | יום שלישי 19 ביולי 2022 | מערכת ישראל ניוז

בטקס שנערך נערך בפתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נחשף הדירוג של ארגון מעלה לאחריות תאגידית לשנת 2022. הטקס במעמד שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, מנכ"ל מעלה מומו מהדב ושורה ארוכה של בכירים מהמשק.

בדירוג של ארגון מעלה לשנת 2022 השתתפו מעל 160 חברות מסקטורים שונים ביניהם: תעשייה, תעשיות כבדות, הייטק, מזון, בנקאות ופיננסים, נותני שירותים, תעשיות ביטחוניות, תשתיות ועוד.

פירוט הביצועים של החברות נבדקו בתחומים שונים, ביניהם, היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה בריאות ואיזון, שרשרת אספקה, גיוון והכלה, תרומה לקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, איכות סביבה, ממשל תאגידי וניהול ודיווח.

דוד פתאל, מייסד ובעל השליטה ברשת פתאל מסר כי "תחום האחריות התאגידית הוא חלק מה DNA של רשת מלונות פתאל הרואה בתרומה לקהילה, מעורבות חברתית ואיכות הסביבה, ערכים שעל פיהם החברה פועלת ותמשיך לפעול גם בשנים הבאות.

אחריות תאגידית היא נדבך חשוב בפעילות הרשת ואנו שמחים שעלינו בדירוג ESG השנה לדרגת פלטינה, עלייה המשקפת את מחויבותנו לפעול לקידום ערכים בתחומי החברה, הסביבה והממשל".

אולי תרצו לקרוא גם את זה

מנכ"ל אזור אילת של רשת מלונות פתאל: "הדברים הכי טובים קורים כשאתה לא מתכנן אותם"

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: