מבזקים

איפור בזמן ההיריון – האם זה יכול להשפיע לרעה?

תוכן עניינים
הריון

נשים רבות חוששות מאוד שזה מגיע לאיפור בזמן ההיריון שלהן, הסיבה לכך היא המודעות ההולכת וגוברת של שמירה על בריאות בזמן ההיריון.

יצאנו לבחון את הנושא ביחד עם המומחים מבית דיל קוסמטיקס אתר הקוסמטיקה והביטוי המוביל בישראל ובדקנו עד כמה נשים בהיריון עדיין יכולות לשמור על שגרת האיפור שלהן.

זה התחיל כאשר משרד הבריאות יצא בהצהרה לגבי צביעת השיער בזמן הריון וגם אנו רואים על הרבה מאוד מוצרי איפור שיש אזהרות לגבי השימוש במוצרים בזמן ההיריון. אבל עד כמה זה מסוכן ולא מומלץ לעשות שימוש במוצרי איפור בזמן ההיריון, האם אפשר להתאפר בלי לחשוש או שמא כדאי להחליף את סט האיפור שלך על השידה ולעבור למשהו אחר.

הריון הוא תקופה מיוחדת בחייה של אישה. השינויים שקורים במהלך ההריון מקשים עליה להתאפר.

במהלך ההיריון, נשים חוות תנודות הורמונליות שעלולות לגרום להתפרצויות ויובש בעור. שינויים אלו עלולים להקשות עליהן להתאפר, ולכן עליהן לבחור במוצרים בטוחים ועדינים לעור בתקופה זו.

מוצרי קוסמטיקה בטוחים להריון עשויים ממרכיבים כמו גליצרין, שהוא קרם לחות וחומצה היאלורונית, הפועלת כחומר לחות כדי לשמור על לחות העור.

יש נשים שבוחרות להשתמש במוצרי איפור במהלך ההריון כי הן רוצות לכסות את האקנה והצלקות שלהן או שהן רוצות להיראות במיטבן ביום המיוחד שלהן. עם זאת, חלק מהנשים מודאגות משימוש במוצרי איפור במהלך ההריון מכיוון שהם עלולים להזיק לתינוק.

השימוש באיפור במהלך ההריון שנוי במחלוקת, אך ניתן לעשות זאת בבטחה אם תקחי בחשבון את העצות הבאות:

  • לשמור על השימוש היומי שלך בקרם הגנה לאורך כל ההריון.
  • מרחי קרם לחות לפני שאת מורחת כל מוצר איפור אחר.
  • אין להשתמש בכל מוצר שיש בו אלכוהול או בשמים כמרכיבים בסיסיים.
  • הימנע מאיפור בעל בסיס כבד שעלול להוביל להתפרצות או cl

במהלך ההיריון, מומלץ לנשים להשתמש במוצרי איפור עם כמות נמוכה יותר של כימיקלים. יש להשתמש במוצרי איפור במהלך ההריון במתינות ולהכיל פחות מרכיבים כימיים.

איפור לנשים בהריון הופך פופולרי יותר מאי פעם. מותגי איפור יוצאים עם מוצרים חדשים בטוחים לנשים בהריון ולתינוקות שטרם נולדו. לחלק מהמותגים יש גם קווי איפור ספציפיים לנשים בהריון.

ישנם מיתוסים רבים לגבי איפור במהלך ההריון. חשוב לדעת את העובדות על נושא זה לפני קבלת החלטה.

אין ראיות לכך שאיפור במהלך ההריון עלול לגרום נזק לתינוק. זה גם לא מומלץ לנשים בהריון שיש להן היסטוריה של אלרגיות בעור.

כמה מחקרים הראו שנשים שמתאפרות במהלך ההיריון עלולות ללדת פגים, עם משקל נמוך יותר ויותר סיבוכים מבחינת נשימה והאכלה.

אך יחד עם זאת, יש הרבה מאוד מותגי איפור שלא רק יצרו מוצרים שהם ללא חומרים כימיים כלל, אלא יצרו ממש ליין ושיטות של איפור שיותר יחמיאו לנשים בהריון ומתאימים למצב בו נמצאת האישה במהלך ההריון.

אבל רגע אחד לפני שאת מתחילה להתאפר בזמן ההריון, חשוב מאוד לוודא אם קיימים כל מיני סוגים של אלרגיות וכדאי מאוד לבקר אצל רופא העור ולבחון את מצב העור שלך ולוודא שאין שום סוג של סיכון לך או לעובר.

אין לראות באמור כל סוף של ייעוץ או המלצה רפואית.

אולי יעניין אותך: בחילות בהריון טיפול טבעי

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: