מבזקים

אנדריי קוזלנוק חזר לבלגיה לאחר שנחטף לפניי שנתיים באוקראינה

תוכן עניינים

לפני שנתיים נפגש כתבנו עם המדען אנדריי קוזלנוק שגיבש את התיאוריה של הבנייה וקיומו של החומר בממד שלנו. באופן מוזר התפתחויות נוספות התרחשו לאחר פרסום הכתבה בתקשורת העולמית ובישראל ניוז. המדען מספר לכתבנו כי הוא נחטף באוקראינה והוחזק בשבי כמעט אחד עשר חודשים, בדרישה שימסור וישחזר את הידע הטכנולוגי לדבריו, לשליטה ושינוי בחומר בממד שלנו

גבריאל ודררו | כ״ט בשבט ה׳תשפ״ג | יום שני 20 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

בפגישה שנערכה בין כתב החוץ של ישראל ניוז, מספר המדען כי הוא הוחזק אזוק בשתי ידיו במשך כל אחד עשר החודשים, עם שקית על ראשו כדי שלא ידע היכן הוא ולא יראה את פניהם של האנשים שחטפו ושמרו עליו. לכל שאלה ששאל היכן הוא נמצא ואצל מי, הוא נענה שהוא מוסתר, אך איש לא הסביר לו מדוע הוחבא ומדוע הוחזק בתנאים כאלה.

המדען מספר כי כל הזמן הזה הוא נשאל שאלות, לא נתנו לו לישון, ובזמן העינוי הזה הוא עמד קשור, כל הזמן הזה, לפעמים זה נמשך שבוע. אנדרי ממשיך לספר כי השאלות נשאלו בעיקר רק על טכנולוגיות גרביטציה של אור, וכיצד ניתן לשחזר אותן בתנאים שניתן לספק לו באוקראינה.

תוך גילוי עניין כה רב בטכנולוגיות, החטפים החזיקו אותו, כפי שציינו למעלה, כמעט אחת עשרה חודשים ואז שחררו אותו.

ביום ששוחרר, החוטפים לקחו אותו ליער ליד העיר פאסטוב (אוקראינה), הורידו אותו על ברכיו ועזבו במהירות. לאחר מכן, הוא הגיע לכביש במשך ארבע שעות כדי להמשיך לעיר קייב. הם לקחו ממנו את כל המסמכים ואמצעי הקשר שלו, אבל הכניסו לכיסו קצת כסף כדי שיוכל לנסוע לעיר.

זה נראה מאוד מוזר שאדם נחטף קודם כל, ואחר כך, אחרי שהוחזק כמעט שנה, הוא משוחרר אבל אם חושבים על זה, שום דבר מוזר לו, כי אנדריי אומר שלא היית להם ברירה כי החוטפים שלא השיגו את מה שרצו להשיג ליצר ואקום תיעודי-פיננסי כדי לאלץ אותו לעבוד עבורם, והכל לא קרה על פי התרחיש שלהם.

לאחר שהגיע לעיר קייב, אנדריי קוזלנוק מצא את חבריו שעזרו לו לשחזר את המסמכים שלו ואז לעזוב לאירופה, שכן אוקראינה הפכה למקום לא בטוח עבורו לשהות בו. לפי דברי אנדרי יש באוקראינה כל הזמן משטח כבידה (הוא ממוקם בעיר מוקצ'בו באוקראינה) ומהמקום הזה הוא נחטף.

מהן טכנולוגיות גרביטציה של אור ומדוע הן מעניינות כל כך הרבה אנשים, שמנסים ללמוד כיצד להשתמש בהן?

לפי המאמר הקודם, אתם הקוראים זכרתם שטכנולוגיות נקראות נקודת הגישה הכללית לאסטרל (GADA), והתיאוריה נקראת אנרגיות של הכוח שנוצר מרחב, זמן, מימד (EFCSTD).

במאמר קודם סיפר לנו אנדריי כי הוא יודע מדוע רוסיה ביצעה פעולה סמויה לגניבת חומרים על מחקר וניסויים מדעיים, אך לא קיבלה את הקבצים בפועל עם תיאוריית כבידת האור וטכנולוגיות המבוססות על תיאוריה זו. התוצאה של העובדה שהם (רוסיה) הוציאו רק את בסיס הניסויים מארה"ב והניסיונות השגויים והבלתי סבירים שלהם ליצור מנוע כבידה ומחשב כבידה קל ומחולל כבידה אור המשמשים כמכשיר היקפי לניהול וחומר משנה בממד שלנו.

פיצוצים בארכנגלסק (רוסיה) ובים סין הדרומי (סין) היו תוצאה של ניסיון לשחזר טכנולוגיות באמצעות מנוע כבידה. הפיצוצים האלה וקודמים בדיקות מינריות שבוצעו בין השנים 2003 ל-2009 והובילו לשינוי במרכיב הכבידה במטריצת הכוח היוצרת חומר, אשר שירתה מתחילת הופעת ה-SARS על הפלנטה, ובסופו של דבר, לאחר מבחן ארכנגלסק, תחילתו של נגיף הקורונה על כדור הארץ.

לאחר שהזכרנו לכם קוראינו היקרים, על החומרים שהצגנו במאמר הקודם שלנו, אנו ממשיכים להציג את הנקודות העיקריות על תיאוריית כבידת האור והטכנולוגיות המבוססות עליה.

הבסיס לשיקולנו יהיה הטכנולוגיה המאפשרת ליצור מנועי כבידה, אם כי ישנן טכנולוגיות המבוססות על תיאוריית כבידת האור המאפשרות לקבל חשמל מחומר מרחבי, מאפשרות לשלוט ולשנות את החומר, ולמעשה את המדען. כבר ניגשה לטכנולוגיה המאפשרת ליצור חומר חדש מאפס, חומר ניטרלי.

ניתן לחלק את מנועי הגרביטציה לשלוש קבוצות: הראשונה היא מנועים המשתמשים בכוח הכבידה, במנוע זה, הכבידה היא הכוח המניע של המנוע והמנוע הזה אינו דורש דלק, כלומר מנוע יכול לעבוד 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה ללא הפרעה. השני הם מנועי כבידה שמבצעים תנועות עקב ועל זרימת הכבידה בממד שלנו, והשלישי נמצאים בתוך מנועי כבידה או, כפי שהם נקראים גם, פורטלים למעבר דירה.

כפי שכבר אמרנו לעיל, נעצור על המנוע תוך שימוש בגרביטציה כדלק להפעלת מנוע זה. מנוע זה יכול לשמש לכל סוג של נסיעה, כלומר ביבשה, באוויר, וגם בחלל. אין לו גבול לנוע בחומר, שכן הוא משתמש באחת האנרגיות (גרביטציה) היוצרות את החומר עצמו לתנועתו.

המנוע לא הורס שום סוג של חומר במהלך עבודתו, אלא רק יוצר חומר גזי לפי התבנית המוטבעת בו, כלומר במהלך עבודתו מתרחשת יצירה של סוג אחר של חומר גזי. לדוגמא: אם קבעתם שבמהלך עבודתו הוא יצור חמצן מפחמן דו חמצני, ואז הוא יקפיד על תקן זה במהלך עבודתו.

בשל העובדה שמשתמשים בסיבוב בזמן פעולת המנוע, הוא יוצר חשמל שניתן להשתמש בו כדי להבטיח את פעולתו של חפץ נע או לעבודה בתנאים של אספקת חשמל לאוכלוסייה. לאור העובדה שהחלל הוא אפס חומר ניטרלי, אין עניין של פעולתו של המנוע הזה בחלל, והוא פועל בחלל וגם בכדור הארץ.

הטכנולוגיה של המנוע המשתמשת בגרביטציה וטכנולוגיות אחרות המנהלות ומשנות את החומר, מאפשרות למדינות שיש להן שליטה על הכוכב שלנו וביקום שלנו והאמינו שאלו לא מילים פתטיות, אבל זו האמת. רק תארו לעצמכם אילו שינויים ניתן לעשות על פני כדור הארץ עם הטכנולוגיות הללו, הן לחיוב והן לשלילה.

לכן, בזמן מסוים אנדריי קוזלנוק הציב תנאי לכך שרוסיה תסרב לתת את הטכנולוגיות הללו למדינה אחת, והתעקש שהן שייכות לכמה מדינות, כמו ארה"ב, רוסיה, אוקראינה, ישראל ובלגיה, אך למרבה הצער, באותו זמן של שנות התשעים של המאה הקודמת זה לא קרה.

אנדריי קוזלנוק איבד את כל קרוביו ברוסיה, וזה כנראה המחיר של הטכנולוגיות שיצר. כשנשאל כיצד לדעתו טכנולוגיות גרביטציה קלות צריכות להיות שייכות, הוא ענה שהן בעיקר אוצר לאומי ופותרות את בעיות הביטחון הלאומי של מדינות כמו ארה"ב, רוסיה, אוקראינה, ישראל ובלגיה. ומדינות אלו מחליטות על היישום והשימוש בטכנולוגיות הללו בשטחן ובחזקתן. הוא לא יכול לקבל החלטות עבור המדינות האלה.

לסיכום, שאלנו האם ניתן ליישם טכנולוגיות לשינוי חומר והוא ענה בחיוך שבהתאם לקואורדינטות כבידה, באמצעות טכנולוגיות לשינוי חומר, ניתן לשנות כל חומר, בכל מרחק, כמו בתוך מסגרת של סוג אחד של חומר (גזי, נוזלי ומוצק), כך בשינויים בין הקבוצות הללו. בהיותך, למשל, בתל אביב, אתה יכול לעשות מטיל מתכת פשוט ממוצרי מתכת מכל סוג שנמצאים בכל מקום על פני כדור הארץ, שהוא כבר לא משהו, אלא מתכת. הוא מראה לנו מסמכים ופסקי דין לפי דבריו ואומר אם אתה קורא את פסק הדין של בית המשפט בעיר מוסקבה מתברר שהוא הורשע לא על מה שקרה בעבר ב-Golden ADA,חברה של אנדריי לאספקת ציוד למחלקה הראשית לענייני פנים של העיר מוסקבה ובית החולים שלה על ידי המיזם המשותף "Sovkuveit Engineering". אבל הדבר המעניין ביותר הוא שבהחלטה של ​​בית המשפט העליון של רוסיה, האישומים הללו בוטלו ממנו.

ונשאלת שאלה נוספת, מדוע הוא נשאר בכלא הרוסי המיוחד 6 שנים?

בסוף מאמר זה, תוכלו לדמיין אילו הזדמנויות הטכנולוגיות שמספר לנו שאנדריי קוזלנוק יכול לעשות נותנות ולענות על השאלה מדוע רוסיה מנסה ללחוץ עליו כבר 30 שנה להשיג את הטכנולוגיות הללו רק לעצמה.

פורסם לראשונה:

מי אתה אנדריי קוזלנוק שהעולם מחפש אחר הסוד שלך?

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: