מבזקים

ברים באילת: מחפשים בר באילת? סקירה על חיי הלילה באילת

תוכן עניינים
בר באילת - דרינק פוינט אילת

מרינה סורוצ׳ינסקי | י״ז בתמוז תשפ״ג | יום חמישי 6 ביולי 2023 | תוכן שיווקי

אם מצאתם את עצמכם לקראת הערב כחלק מהחופשה שלכם כאן בעיר, תוהים לאן תצאו הערב אז באנו לעשות לכם סדר בדברים. אילת ידועה בחיי הלילה התוססים והנוצצים שלה. אם אתם מחפשים בר באילת, אתם לא לבד. כל ערב בעיר מתמלא במקומיים, נופשים ותיירים שרק רוצים לצאת ולבלות. בין אם באתם בהרכב משפחתי, זוגי, או כמה חבר׳ה ספונטניים – העיר מציעה מגוון רחב של אופציות לבילוי. ולכן, אם אתם מחפשים לילה לזכור או דווקא לשכוח, הגעתם למקום הנכון.

תרבות חיי הלילה באילת 

מעבר לחופים היפים שיש באילת, חיי הלילה בועטים כאן לאורך כל השבוע ולא רק בסופי השבוע. כשהשמש שוקעת, כולם אוספים את עצמם מהחופים ומתארגנים לבילוי. באילת, יש מגוון רחב של ברים, דאנס ברים ומועדונים שישמחו לארח אתכם. ״זמן אילת״ זה מונח שאילתים משתמשים בו כי הכל קורה כאן בצ׳יל, המסיבות מתחילות מאוחר בערב וממשיכות עד השעות הקטנות של הלילה. כלומר, הבוקר. נקודת מפגש המועדפת על רב תושבי העיר וגם נופשים ותיירים כאחד הוא ״מרכז התיירות״. מה תמצאו שם? יותר מדי והכל מהכל.

בר באילת - דרינק פוינט אילת
לא עוצרים לרגע – חיי לילה באילת. קרדיט: דרינק פוינט אילת

רוצים לצאת לבר באילת? תכירו את ״מרכז התיירות״ 

מרכז התיירות, כשמו כן הוא, הוא המרכז של התיירות האילתית ומכיל את מרבית הברים באילת. אתם תמצאו שם למעלה מ-15 ברים, פאבים, דאנס ברים ומועדונים! וכל זה במרחק הליכה אחד מהשני. מה מנגנים שם? אם אתם חובבים ז׳אנר מסוים תוכלו למצוא הכל מהכל – החל מדאנס, היפ-הופ, אלקטרונית וטכנו ועד למוזיקת מיינסטרים ומוזיקה ישראלית. בגדול, כל לילה הכל מתרכז שם, אז אם אתם רוצים להישאר בעניינים – חלה עליכם החובה לעשות שם עצירה ולהתרשם מחיי לילה תוססים במיוחד.

מה חדש בתרבות הלילה באילת? שובו של הדרינק פוינט 

כשזה נוגע לחיי הלילה באילת, יש ברים באילת שבולטים יותר וכאלה שבולטים פחות. מה שבטוח, חזרתו של הדרינק פוינט למרכז התיירות באילת משנה לגמרי את התמונה. דרינק פוינט היא רשת ברים ותיקה הפועלת מעל ל-11 שנים ומפעילה מספר סניפים בארץ, בין היתר גם באילת. הדרינק פוינט עבר מספר שינויים וחזר בכוחות מחודשים לאחר שנסגר אי שם בשנת 2022. הרשת בכללותה עברה מיצוב מחדש כאשר כל בר בבעלותה מביא עמו טוויסט שונה ואחר.

דרינק פוינט – הדאנס בר הכי תוסס באילת

קפצנו לדרינק פוינט אילת, אחד הברים הבולטים ביותר מבין הברים במרכז התיירות, לבדוק על מה כל הרעש. הרושם שקיבלנו, אכן אישש את המהומה. דרינק פוינט חזרו ובגדול, הם מבטיחים שכל לילה הוא חוויה וכך זה הרגיש. בין אם אתם חובבים ריקודים או סתם לשבת בבר על דרינק ולהשתחרר, דרינק פוינט בהחלט יענה על ציפיותכם. העיצוב הירוק, החדשני והייחודי שלו יגרום לכם להרגיש שאתם יושבים בג׳ונגל, אבל בקלאס. העיצוב הטרופי של המקום מצטלם כל כך יפה שכל תמונה שעשינו, יצאה בצבע. זה לא מסתכם שם, דרינק פוינט אילת שידרגו את התפריט שלהם, מבחר ענק של משקאות אלכוהוליים איכותיים, קוקטיילים טרופיים משגעים, בקבוקים, צ'ייסרים, נרגילה ותפריט נשנושים שיתאימו לכם בול. מתוך החוויה שלנו, ניכר כי תמצאו שם כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את הבילוי שלכם בבר באילת, ללא פחות ממושלם.

באיזה ימים הכי כדאי לכם לחגוג בבר באילת? 

דרינק פוינט אילת מעבר לכך שהם פועלים לאורך כל השבוע, יש ימים מיוחדים שאנו ממליצים לכם לא לפספס. בשונה מברים אילתיים אחרים, דרינק פוינט אילת מפגיזה בליינים והפקות מיוחדות:

כל שלישי, חמישי, שישי ושבת! אווירה מקפיצה וחשמלית בימים אלו מובטחת לכם. הז׳אנרים של המוזיקה משתנה מליין לליין, החל מהיפ-הופ, מיינסטרים ועד טכנו ואלקטרונית. דיג׳יים מכל הארץ מגיעים לנגן שם ועוד סודות  מדינה שתוכלו לגלות רק אם תהיו נוכחים בימים אלו. בקיצור, השואו האמיתי מתחיל כשאתם שם, אז אל תפספסו את הערב שלכם בבר הכי לוהט באילת. 

בר באילת - דרינק פוינט אילת
אווירה לוהטת בבר באילת. קרדיט: דרינק פוינט אילת

דרינק פוינט אילת: בר באילת עם תחושות נוסטלגיה

הפתיחה המחודשת של הדרינק פוינט באילת אכן הפתיעה אותנו לטובה. אנו חושבים כי אם אתם מחפשים בר באילת לחגוג בו, דרינק פוינט בהחלט בר אייקוני עם היסטוריה בלתי נשכחת של תרבות חיי לילה תוססים ובלתי נשכחים, תשאלו את הוותיקים הם יעידו. 

לסיכום, אנחנו ממליצים לסגור שולחן במהירות כדי שלא תישארו בחוץ. תתכוננו להיות שבויים באנרגיה מטורפת של המכלול השלם של מוזיקה טובה, מערכת הגברה ותאורה מן הטובות הארץ, תפריט ואלכוהול ברמה, אומנים מכל הארץ וקהל איכותי ויפה שיחלוק עמכם את הרחבה. אל תגידו לא ידענו! 

 

לשמירת מקומות: 054-964-3077

אתר: דרינק פוינט אילת

ביקורות: דרינק פוינט אילת

 

נכתב ע"י מרינה סורוצ׳ינסקי מחברת שי דוד ניהול מוניטין ויח"צ.

יכול לעניין אתכם גם: אטרקציות באילתטיול טרקטורונים באילת

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: