מבזקים

ד"ר אלי לחמני: "הפוליטיקה זזה הצידה, טובת תושבי אשדוד לנגד עיניי"

תוכן עניינים

ד"ר אלי לחמני, יו"ר האופוזיציה באשדוד שם את הפוליטיקה בצד ומתייחס לשובה של התצפיתנית אורי מגידיש לישראל מהשבי בעזה

מאיר אוליאל | כ״א בחשוון ה׳תשפ״ד | יום ראשון 5 בנובמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

"הלב מלא שמחה: לאחר ימים רבים של רוח שפופה, עצבות בלתי נגמרת ממאורעות השבעה באוקטובר, התקבלה בשורה משמחת לעם ישראל, שחרורה של התצפיתנית אורי מגידיש מהשבי בעזה, הודות לפעולה הרואית של כוחות צה"ל ושב"כ. הלב מתמלא גאווה ותחושה של השבת הכבוד העצמי".

ד"ר לחמני, המועמד לראשות העיר אשדוד, התייחס לעובדה כי הניח את נושא הבחירות בצד לטובת התגייסות מלאה בחמ"ל העירוני וטיפול אישי בחמ"ל הסיעה, ללא תלות פוליטית

לדבריו, "בשבועות האחרונים אני נשאל רבות לעניין הבחירות. אני חוזר ואומר לכולם כי הפוליטיקה זזה הצידה, טובת תושבי אשדוד לנגד עיניי ואני עושה הכל בכדי לסייע רבות הן לתושבים באופן פרטני, הן לעסקים שסופגים הפסדים רבים והן שותף להחלטות המתקבלות בחמ"ל העירוני, מתוך דאגה אמיתית לצרכי התושבים".

עוד הוסיף: "החמ"ל שמפעילה חברת המועצה אורה שמואלי במטה שלנו ברובע ט' עובד 24/7 ומטפל במאות פניות, מנושא המקלטים ועד נושא הבאת תרופות, דאגה למזון וכמובן התגייסות פעילנו לחלוקת מצרכים לחיילי צה"ל. הודות לעבודתה המסורה מסביב לשעון, קיים מענה של מאה אחוזים לכל הפניות ואנו מקדמים את פניות התושבים בכלל הנושאים במהרה. אם אתם נתקלים בבעיה, צלצלו לחמ"ל שלנו בטל': 050-9311779

עוד הוסיף לחמני: "בנימה אישית, בתוך המערכה המתנהלת הלב והראש שלי בבני משפחתי ובאנשי הסיעה, אשר רבים מהם גויסו בצו 8 ונמצאים בקווי החזית בדרום ובצפון. אני נמצא עם כולם בקשר – ומצפה לשובם של כל חיילנו לשלום, לאחר שיסיימו את המשימות בהצלחה: השמדת חמאס והחזרת החטופים.

אין לי ספק שבמלחמה על הבית שלנו – עם ישראל נלחם כמו אריות – כל אחד בגזרה שלו. מצדיע לכולכם: חיילי צה"ל, כוחות המשטרה והביטחון, כל התושבים הנפלאים שלנו שמגלים רוח התנדבות יוצאת מגדר הרגיל וזוהי לגמרי נקודת אור, בתוך החושך שבא על מדינתנו בשבת השחורה.

אולי תרצו לקרוא גם את זה:

המרוץ בדרך לראשות: אלי לחמני מועמד לראשות העיר אשדוד

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: