מבזקים

הרב פינטו מזהיר מפני מלחמה גדולה שתפרוץ בקרוב בעולם

תוכן עניינים

בשיעור תורה שנערך אתמול (ד') במנהטן, מסר האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו כי העולם עומד לפני מלחמה קשה וגדולה. אחרי שחזה את מותו של איש גדול בעולם (קאסם סולימאני) ואת מגיפת הקורונה, העולם עומד בפני מלחמה גדולה שתפרוץ בחודשיים הבאים. איך מתגוננים מהגזירה החדשה? הכל בכתבה

רות קרייתי | ט' באדר תש"פ | יום חמישי 5 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

אחרי שעמדנו נפעמים ונרגשים לנוכח תחזיותיו המדוייקות להפליא של האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו, מגיעה תחזית חדשה: "העולם עומד לפני זעזוע בממדים מאוד קשים". תחזיותיו של האדמו"ר שהחלו בערב הושענא הרבא השנה ממשיכות להפתיע את תלמידיו ומעריציו הרבים ברחבי העולם.

בשיעור תורה שהתקיים אתמול יום ד' 4/3 במנהטן, בעקבות התפתחות נגיף הקורונה בארץ וברחבי העולם, האדמו"ר יאשיהו פינטו מתאר בפרטי פרטים את כל אשר עומד לקרות כעת בעולם, ואיך אפשר להתגונן מהמגיפה ומפני מלחמה גדולה שעומדת להתרחש בעולם, בחודשיים הקרובים.

בסרטון המצורף לכתבה, תוכלו לשמוע את השיעור במלואו, כפי שמסר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שסיים בדברי נחמה והדרכה: "יהיה בעזרת השם ישועה גדולה, ישועה גדולה. יש בפורים כוח גדול וכל אדם יכול לזכות בכל הישועות הגדולות. כל הפושט יד, נותנים לו. כל אדם שפושט יד ומבקש מהקדוש ברוך הוא בקשות, הקדוש ברוך הוא נותן. אדם יכול להשיג מהקדוש ברוך הוא דברים נשגבים".

קישור לכתבה: תחזית על חיסולו של קאסם סולימאני  https://israel-news.co.il/archives/21990

קישור לכתבה: העולם לפני זעזוע במימדים קשים https://israel-news.co.il/archives/22282

 

צילום מסך משיעור תורה שמסר האדמו"ר לתלמידיו
צילום מסך משיעור תורה שמסר האדמו"ר לתלמידיו
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: