מבזקים

נבואת הרב פינטו התקיימה במילים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "העולם נמצא במלחמה"

תוכן עניינים

הרב יאשיהו פינטו שליט"א חזה "מלחמה גדולה בחודשיים הבאים". אמש קיבלה תחזיתו של הרב גושפנקה, בהודעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "העולם נמצא במלחמה. אנחנו נלחמים באוייב בלתי נראה"

רות קרייתי | כ"ח באדר תש"פ | יום שלישי 24 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

הכל התחיל בחודש אוקטובר בחג הושענא רבה, עת הכין הרב יאשיהו פינטו שליט"א את קומץ חסידיו בשיחה סגורה, להתכונן לימים קשים שיבואו לעולם ולעם ישראל בתוכם.

"הזמנים בעולם עומדים להשתנות וכל מה שהיה עד כה, יהיה מבחינת גאולה קרובה לעם ישראל. העולם שאתם מכירים הולך להשתנות בקרוב מאוד. זה יתחיל ממישהו חשוב מאוד שיהרגו אותו ומשם זה ידרדר לחורבן של כל העולם", אמר. כתבה בעניין זה התפרסמה בישראל ניוז בחודש פברואר.

קישור לכתבה: https://israel-news.co.il/archives/22282

בשיעור תורה שהתקיים לפני שלושה שבועות במנהטן (יום ד' 4/3) שב והזהיר הרב יאשיהו פינטו שליט"א את חסידיו מפני מגיפה גדולה שתגיע לעולם, ותיאר בפניהם בפרטי פרטים את כל אשר עומד לקרות כעת. בנוסף, הסביר הרב כיצד להתגונן מהמגיפה והזהיר מפני מלחמה גדולה שעומדת להתרחש בעולם, בחודשיים הקרובים.

כתבה בעניין התפרסמה בישראל ניוז. קישור: https://israel-news.co.il/archives/22419

עקבנו אחרי תחזיותיו המושלמות, וציפינו למכה השלישית בתחזיתו: "מלחמה גדולה שתפרוף בקרוב בעולם" ובעודי ממתינה בדריכות רבה, מאין תבוא המלחמה, והנה להפתעתי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ קיים אמש במסיבת עיתונאים ומסר לאומה באופן שאינו משתמע לשני פנים: "אנחנו נמצאים במלחמה נגד אויב בלתי נראה", "אני נשיא בשעת מלחמה".

בעקבות המצב הקשה בו נתונה בניו יורק, הודיע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי אישר את הבקשה של המושל קואומו, להכריז על אסון גדול, בתוך זמן קצר. עוד הוסיף טראמפ בנאומו לאומה: "גם את הבקשה ממדינת וושינגטון אישרנו וגם העזרה לקליפורניה בדרך. המדינות האלה נפגעו באופן הקשה ביותר".

ואם המסר הברור של הרב יאשיהו פינטו אינו ברור לכם דיו, קבלו מעט נתונים מהמלחמה העולמית באוייב בלתי נראה, שכולנו נמצאים כעת בתוכה: כמאה מיליון איש בארצות הברית נמצאים בימים אלו סגורים בבתיהם, לאחר שקיבלו הנחיות מדיניות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. 194 מדינות נגועות בנגיף. נכון לרגעים אלו, מספר החולים בקורונה: 374,714 בני אדם. מספר המתים מהמחלה:  16,350איש. מספר החולים שמצבם קשה או אנוש: 12,211 איש. מספר המחלימים מהמחלה: 101,523 איש.

בראש הטבלה עומדת סין עם 81.093 אלף חולים. אחריה איטליה עם 63.927 אלף חולים. אחריהן ארה"ב עם כמאה מיליון אנשים שסגורים בבתים לאחר שקיבלו הנחיות. יותר מ- 400 איש נפטרו מהמחלה, מתוך 42.443 אלף חולים שאובחנו עד כה, כאשר מחצית מהם מתגוררים בניו יורק. בעקבות כך, הכריז טראמפ על מדינות ניו יורק וושינגטון כמדינות מוכות אסון, כדי להעביר אליהן במהירות סיוע מיוחד.

מספר עצום ובלתי נתפס של חולים נרשמו במדינות נוספות באירופה: בספרד 33.089 חולים. בגרמניה 28.798, בצרפת 16.689ובשוייץ 8.547 חולים והנתונים ממשיכים לעלות בכל רגע.

ואם זאת לא מלחמה, אז במה עסקינן?

 

הרב יאשיהו פינטו: "העולם עומד לפני מלחמה קשה וגדולה"

הרב יאשיהו פינטו: "כמה ימים, עומד להיות בעולם זעזוע קשה מאוד"

טראמפ מכריז: "העולם נמצא במלחמה"

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: