מבזקים

רוברט מאלון: משרד הבריאות טוען שאני פייק ניוז

תוכן עניינים
משרד הבריאות מזהיר מפני רוברט מאלון שמפיץ פייק

משרד הבריאות יצא באזהרה גורפת נגד ד"ר רוברט מאלון, ממציא חיסוני mRNA: "רוברט מאלון לא המציא את ה- mRNA ולא את הטכנולוגיה של חיסון הקורונה. הוא מפיץ פייק מתחילת המגפה". רוברט מאלון בתגובה: "מראה כמה דבריי משמעותיים, אחרת היו מתעלמים מזה"

רות קרייתי | י"ד בטבת תשפ"ב | מוצ"ש 18 בדצמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

משרד הבריאות הפיץ אתמול (שישי) אזהרה חמורה בפייסבוק על ד"ר רוברט מאלון. בין השאר נכתב כי "רוברט מאלון זה אדם שמפיץ שקרים שפוגעים באנשים. אל תפיצו את השקרים שלו. אל תעקבו אחרי אנשים שמפיצים את השקרים שלו ובבקשה תדביקו את הציוץ הזה בכל מקום שהשם שלו עולה".

משרד הבריאות הציג את ד"ר רוברט מאלון כאדם שקרן וכזבן שמפיץ פייק שבכלל לא המציא את ה- mRNa, על פי הודעת משרד הבריאות: "חשוב מאוד להפיץ הלאה בימים האחרונים מופץ סרטון שקרי, של אדם בשם רוברט מאלון, שמפיץ שקרים וכזבים מתחילת דרכה של המגפה. על מנת שלא תיפלו אתם או קרוביכם במסכת הקונספירציות המופרכת, בואו נפרק את הפייק ונפיץ את המידע המדעי האמיתי. קצת ארוך אבל חשוב לקרוא. הוא לא המציא את ה- mRNA, לא את הטכנולוגיה של חיסון הקורונה ומפיץ פייק ניוז מתחילת המגפה, אבל בואו נתחיל מהטענות שהוא מציג בסרטון הויראלי החדש שלו. חלבון הספייק שמוזרק רעיל – פייק! מה שמוזרק הוא מקטע RNA שמקודד ליצירת חלבון הספייק הויראלי – אותו חלבון שאחראי על ההדבקה בנגיף. זאת אומרת שהחיסון למעשה "מלמד" חלק קטן מהתאים שלנו לייצר את החלבון באופן זמני על מנת שמערכת החיסון תגיב נגדו. בדומה לנגיף".

 

רוברט מאלון הוא בעל פטנט רשום על mRNA
מסמך מוכיח: רוברט מאלון הוא בעל פטנט רשום על mRNA

הסבר משרד הבריאות לחיסון הקורונה

"ה-RNA  מתפרק בתוך זמן קצר באופן טבעי ומערכת החיסון לומדת את החלבון ומסלקת אותו – באופן דומה לאיך שהיא מגיבה כשהנגיף פולש. מאות מיליוני בני אדם קיבלו כבר את החיסון הזה ועוד מיליארדים קיבלו חיסון בטכנולוגיה דומה (אסטרהזניקה, ג'ונסון אנד ג'ונסון ומספר חברות נוספות מהודו ורוסיה) ולא זוהתה תמותה עודפת בקרב מחוסנים, אם כבר ההיפך, היא זוהתה בקרב נדבקים בקורונה.
אותו החלבון בדיוק מיוצר בתאים שלנו כאשר הוירוס פולש אליהם. עד כה רשמית נדבקו בעולם מאות מיליוני בני אדם אז איך הדבקה בנגיף עדיפה? למען הסר ספק המחלה הקשה לא נגרמת בגלל רעילות של חלבון זה או אחר.

חלבון הספייק הוא אחד הגורמים שהופכים את נגיף הקורונה לכל כך מדבק ובגלל זה הוא המטרה אליה מכוונים את חיסון הקורונה וחלק מהטיפולים. רוצים לנטרל את הנגיף לפני שיגרום נזק. הוא מציג רשימת נזקים בלתי הפיכים במערכות שונות: המוח ומערכת העצבים – פייק. הלב וכלי הדם כולל קרישי דם – פייק. ערכת הרבייה – פייק החיסון עושה "ריסט" למערכת החיסון – פייק פייק פייק אין שום ראיות ואינדיקציות לנזקים מוחיים מהחיסון אין שום ראיות ואינדיקציות לנזקים ארוכי טווח ללב ולגבי ריסט למערכת החיסון זו המצאה. לצורך העניין אם זה היה נכון היינו רואים אנשים נדבקים במחלות נוספות אחרי החיסון נזקים בכלי דם ולב הם דבר שהנגיף כן גורם להם. עכשיו יקומו חלק ויצעקו מיוקרדיטיס! (דלקת בשריר הלב) גם פה השיעור שלהם, והחומרה שלה נמוכים בהרבה מאשר לחלות במחלה".

רוברט מאלון מזהיר מנזקים ארוכי טווח מחיסון הקורונה

בהמשך, מתייחס משרד הבריאות לפייק בנוגע לנזקים ארוכי טווח : "יש אינדיקציות שאצל חלק מהאנשים יש גם השפעה של הנגיף על המוח, עוד לא ברור מה המשמעות של זה. אחר כך הוא טוען שהנזקים מהחיסון עולים על הנזקים מהמחלה, זה גם פייק ויש שפע של מחקרים שמראים את זה כולל מחקר מעולה של פרופ' רן בליצר. בהמשך הוא מתייחס לזה שהטכנולוגיה לא נבדקה מספיק. זו טכנולוגיה חדשה יחסית, אבל היא כן נבדקה במספר ניסויים קליניים לאורך שני העשורים האחרונים, ומעבר לכך ניתנה למאות מיליוני בני אדם בכל העולם בבטחה.

מבחינת החשש מנזקים ארוכי טווח מהחיסון, זה מאוד לא סביר. תופעות לוואי ארוכות טווח הן דבר שלא קורה בחיסונים. ותופעות הלוואי הנדירות של החיסון זוהו מהר. חשוב לזכור, חשיפה לנגיף היא עניין של זמן החיסון מקנה לגוף מידע מוקדם על הנגיף ומאפשר לו להילחם בו ביעילות, לא אם זה יקרה אלא כשזה יקרה".

"בואו נדבר רגע על רוברט מאלון"

משד הבריאות מסביר כי לרוברט מאלון "היתה לו מעורבות בפיתוח הטכנולוגיה בתאים ובצפרדעים אי שם בסוף שנות השמונים כסטודנט. זהו. הוא לא הממציא, הוא לא פיתח את החיסון לקורונה, הוא במקרה הטוב היה כוכב שדעך מהר, גם זה לא בטוח לאור עדויות של אנשים שעבדו איתו. מתחילת המגפה הוא עסוק בלהמציא שמועות ולהפיץ דיסאינפורציה. נסו לגגל robert malone fact check ותראו כמה פעמים הפריכו את השקרים שלו. מה שרוברט מאלון הוא כן, זה אדם שמפיץ שקרים שפוגעים באנשים. אל תפיצו את השקרים שלו. אל תעקבו אחרי אנשים שמפיצים את השקרים שלו ובבקשה תדביקו את הציוץ הזה בכל מקום שהשם שלו עולה. יש הרבה מידע שגוי ברשת. תבררו את מקורות המידע שלכם, אל תאמינו לכל סרטון או פוסט שאתם נתקלים בו. את ההחלטות הרפואיות שלכם תקבלו על בסיס מדע מבוסס ראיות. אם יש לכם ספק, בדקו בגוגל תראו האם יש מקורות מהימנים שמאשרים את זה. ייעוץ מדעי: ד"ר ארז גרטי, אימונולוג ממכון דוידסון לחינוך מדעי". עד כאן אזהרת משרד הבריאות.

תגובת רוברט מאלון למשרד הבריאות
תגובתו של ד"ר רוברט מאלון לאזהרה של משרד הבריאות

תגובתו של ד"ר רוברט מאלון

בן מי-טל שחר העלה פוסט תגובה לגבי הפרסום של משרד הבריאות: "כתבתי לרוברט מאלון שמשרד הבריאות הוציא פרסום פייק על דבריו. מאלון הגיב לי: "מראה כמה זה משמעותי מה שאני אומר, אחרת היו מתעלמים מזה".

ד"ר רוברט מאלון בסרטון וידאו על חיסוני הילדים ואמר: "האמת המצערת היא שנצטרך לראות ילדים רבים מתים לפני שאנשים יתעוררו כאן. זה מה שהולך לקרות".

 

ד"ר רוברט מאלון מתראיין

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: