מבזקים

אלביט תספק מערכות ניהול קרב לחיל הים השבדי

תוכן עניינים

אלביט מערכות שוודיה זכתה בחוזה לספק מערכות ניהול קרב לחיל הים המלכותי השוודי. החברה הודיעה היום כי חברה הבת השוודית בבעלותה זכתה בחוזה ממנהל הרכש השוודי, לאספקת מערכות לניהול קרב לחיל הים המלכותי של שוודיה. החוזה יבוצע על פני תקופה של 34 חודשים

אהרון קלפה | י"א בשבט תשפ"ב | יום חמישי 13 בינואר 2022 | מערכת ישראל ניוז

אלביט מערכות שוודיה תספק את מערכת ניהול קרב לציידות מוקשים ימיים של חיל הים המלכותי השוודי. מערכת ניהול קרב היא מערכת מדרגית בארכיטקטורה פתוחה ומבוססת על פלטפורמת E-CIX של החברה.

מערכת לניהול הקרב Albatross מאפשרת למפקדים ולמפעילים לקבל תמונה מבצעית אחודה המתאמת בין גילוי תת-מימי לבין עקיבת שטח בהתבסס על נתוני זמן אמת, וידאו סטרימינג ונתוני חוזי, ובכך מרחיבה את המעטפת המבצעית, מגדילה את הגמישות ומאפשרת קבלת החלטות אפקטיבית בביצוע משימות לנטרול מוקשים ימיים.

טוביאס וונברג, מנכ"ל אלביט מערכות שוודיה, אמר: "אנו מעריכים את האמון מצד מנהל הרכש השוודי וכוחות הביטחון של שוודיה בפתרונות שלנו. אלביט מערכות רואה גידול הולך וגובר בדרישה לפורטפוליו הימי מתוצרתה, עם הצטרפותה של זכיה זו לחוזים נוספים שהוענקו לאחרונה מלקוחות ימיים באירופה ואסיה-פסיפיק".

רקע נוסף

יכולות המענה המבצעי של אלביט מערכות בתחום הימי, אלביט הרחיבה בשנים האחרונות את יכולות המענה המבצעי בזירה הימית למגוון רחב של תרחישים.

במהלך 3 השנים האחרונות אלביט מערכות פרסמה מספר חוזים ובניהם: פיתוח ואספקת מאמן חדש למפעילי מערכות ניהול קרב בבית הספר העתידי לצוללות בצי המלכותי הבריטי; חוזה לספק לצי המלכותי הבריטי יכולות לוחמה אלקטרונית חדשות בחוזים למדינות באסיה-פסיפיק, לספק יכולות נגד צוללות, כולל אספקת כלי שיט בלתי מאוישים (כשב״מ) סונארים ומערכת לניהול,

חוזה לספק מערכת מולטי-ספקטרלית אלקטרו-אופטית לכוחות ימיים; חוזה לספק כשב״מים למשימות לגילוי מוקשים; חוזה לצייד כלי שייט בחליפות מודיעין אינטגרטיביות; חוזה לספק לרפובליקה של קוריאה מערכות שידור תת-ימיות וחוזה לספק חליפות לוחמה ימיות ולבצע אינטגרציה על כלי שייט למשמר החופים של יוון.

אלביט מערכות גם רכשה את Sparton Corporation, חברה אמריקנית שמפתחת, מייצרת וספקית מובילה של מערכות אלקטרוניות התומכות בלחימה תת-ימית, עבור חיל הים האמריקני וצבאות של בנות ברית של ארצות הברית

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: