מבזקים

מגפת המוזרקים: תופעה שתופסת כותרות ותאוצה

תוכן עניינים

ממה חוששים ראשי משרד הבריאות שבזמן האחרון הם מדווחים ומתראיינים בתקשורת מידי יום ביומו? ההמלצה לחזור ולעטות מסיכות במקומות סגורים  מעוררת גיחוך אצל הציבור, כמעט כולו ושיא הטמטום עוד לפנינו

רן לוי | י"ז בסיוון תשפ"ב | יום חמישי 16 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

אחרי שהמליצו במשרד הבריאות לציבור בישראל על עטיה של מסיכות במקומות סגורים, כעת הם הם מבקשים לכפות חיסוני חובה לעובדי הבריאות. אותם עובדי הבריאות אשר נכפית עליהם גם היום, עטיה של מסיכות במקומות עבודתם.

עובדות בשטח מצביעים על אלו שאינם מוזרקים והם מהווים רק 2.86% מהתוצאות החיוביות של בני 60 ומעלה .ובזווית אחרת, אותם מוזרקים מהווים 97.14% מהתוצאות החיוביות של בני ה 60 ומעלה.

מגיפה של מוזרקים

האם יש בארץ מגיפה של מוזרקים? בואו נחשב ביחד את הנתונים הבאים: בשבועות האחרונים הקורונה שבה ותופסת כותרות ראשיות בכלי התקשורת. אותם בכירי משרד הבריאות שהתרגלו להיות במוקד העניינים ושכמעט נעלמו מחיינו, פשוט מסרבים להיעלם ולתת לחיים להתנהל כסדרם. הם שוב החלו לנסות לגרום פניקה מיותרת בציבור.

וכמובן שהם משתמשים בנתוני הבדיקות, שידוע עד כמה הן לא אמינות, לאיים על הציבור עם בואו של גל חדש. אך האמת היא שזה לא באמת גל, לא גל של הדבקה .זהו גל של תוצאות חיוביות של בדיקות מיותרות שעלותן אסטרונומית, אבל שרוב רובו הוא של תוצאות חיוביות של מוזרקים .למעשה על פי לוח הבקרה של משרד הבריאות עולה כי ביום ה 15/6/2022 התקבלו 2023 תוצאות חיוביות של בני ה- 60 ומעלה .

1965תוצאות שהן – 97.14% הם של ציבור מוזרקים רק 58 תוצאות שהן 2.86% הם של ציבור לא מוזרקים.

והנתון היותר מדאיג הוא ש- 1306 תוצאות שהן 64.55% הם של אוכלוסייה אשר מוגדרת כ״מחוסנים״ וכפי שהסברתי בכתבות הקודמות, לרוב מדובר באלו שהוזרקו ב- 4 מנות.

אז שבאים לבחון על פי הנתונים את יעילות הזריקה הניסיונית ברור כי לא קיימת יעילות בכלל אלא להיפך, הזריקה היא שגורמת לתחלואה. הזריקה היא המגיפה האמיתית והנתונים שמשרד הבריאות מציג מוכיחים זאת חד משמעית.

ואם לא הבנתם את זה עד כה, על כל 100 תוצאות חיוביות של בני 60 פלוס, פחות מ- 3 אנשים הם לא מוזרקים ונתון עוד יותר גרוע מזה: 65 אנשים הם של מוזרקים ב- 4 מנות חיסון.

מאומתים יומי על פי משרד הבריאות

המצב לא מאוד שונה כאשר בוחנים את הנתון של האוכלוסייה הכללית מהן עולה כי.6005 תוצאות חיוביות התקבלו .

ומה החלוקה ?רק 792 תוצאות שהן 13.18% הם של האוכלוסייה הלא מוזרקת מה שמביא אותנו ל- 86.82% שהם כן מוזרקים .

מאומתים יומי על פי משרד הבריאות

אחרי הנתונים המגוחכים האלו, במשרד הבריאות שקלו לתת לציבור גם מנה חמישית .וזה לא משנה כמה באמת מוגדרים על ידי משרד הבריאות כמוזרקים עם תוקף, או לא .קיימת עובדה אחת, כאשר משווים בין אלו המוזרקים לאלו שלא מוזרקים ,רוב התוצאות החיוביות הן של המוזרקים .כלומר המגפה היא פייק מגיפה, ואם היא מגיפה, היא של המוזרקים .והמוזרקים הם אלו גם הפיצו את החומר הרעיל שהוזרק לגופן לאחרים וגרמו להם לחולי .

והסיבה היחידה שלא הומלץ על הזרקה חמישית היא שהציבור כבר כנראה התעורר וגם למנה הרביעית כבר לא היתה דרישה רבה, לעומת המנה הראשונה, השנייה ולמנה החמישית. אני מאמין שאם זו היתה נדרשת, אזי היו ממש בודדים שהיו מקבלים אותה.

אולי יעניין אותך גם זה:

מגפת המוזרקים על פי נתוני משרד הבריאות, כך היא נראית

האמת מאחרי הנתונים שמשרד הבריאות מפרסם לציבור חלק א'

האמת מאחרי הנתונים שמשרד הבריאות מפרסם לציבור חלק ב'

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: