מבזקים

"יאיר לפיד לא יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל"

תוכן עניינים

בזמן שממשלת ישראל עוברת זעזועים פוליטיים, מריבות ועזיבות, רן פהאל בורנשטיין הצפין כבר לפני שנה למאמיניו כי נפתלי בנט לא יחזיק שנת כהונה. בזמן שיאיר לפיד המחליף שלו מצחצח מדים ומתכונן להחליף אותו, מגיעה ההצפנה המפתיעה: "יאיר לפיד לא יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל". ולא תאמינו מי בסופו של התהליך יעמוד בראשות הממשלה

רות קרייתי | כ"ז בסיוון תשפ"ב | יום ראשון 26 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

"יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה כי כתוב יאיר לפיד התשפ"ב כתוב (יה יפיל לראש ישראל), (יה ישפיל לראש ישראל)", אומר רן בורנשטיין ומוסיף על מצב קשה אליו נקלע העולם: "יישור 7 הכוכבי לכת שהם מרקורי, נוגה, מאדים, צדק, שבתאי, נפטון ואורנוס שהתיישרו ב- 24 ביוני הוא שלב ענק למלחמות עולם. כאוס עולמי קורה בגלל יישור קו של דין עולמי, מצב עולמי זהה לכולם".

על פי דבריו של רן, המציאות הפוליטית בקריסה הרבה לפני הבחירות ודברים יתבטלו ממש הרבה לפני. עניין העברת השלטון החלופי ישובש ויעבור למתכונת אחרת, וכך לא יצלח כיסא ראש ממשלה להיות אפילו חלופי, כי בעיית שלטון יקרה גם לגבי העברת הכיסא החלופי. זה יקרוס.

"יהיו בעיות בהעברת השלטון החלופי, בעיות קריסה, בעיות שיבוש ואין לזה זמן מדיוק עד לבחירות. הכוונה שהם לא יגיעו איתו לבחירות והכל יקרוס לפני". מדוע זה קורה? "זה חוסר יכולת, או ביטול הכיסא שלו, או כל דבר שלא נותן לזה המשך חלופי. כי המצב הוא תהליך של קריסה ולא של בניה. לפי מה שמוצפן לפני הבחירות יקרוס הכל ויהיו שינוים ממשלתיים. ליאיר לפיד בשנת תשפ"ב כתוב לו /בלי לראש יפול'. כלומר יהיו שיבושים כשהוא אמור להיות ראש ממשלה חלופי כי להיות ראש ממשלה זה שוב תהליך בניה, אך הרשות הממשלתית שאמורה להיות ברשותו, תיפול".

"יאיר לפיד אינו מסוגל ואין לו את האבר המסוגל וראוי לזה, כמו אי יכולת כלל. הכל יקרוס. כי ראש ממשלה זה להיות ראש מתקין ומעמיד תפקידים ושירות מדיני בפועל והמסר כאן שלא יוצלח וישובש ויפול, כי כתוב בלי הכוונה. אין לו את היכולת  ככתוב 'בלי'. כלומר אין לו את הסיכוי להתקין מדינה. הוא בלי יכולת לחלוטין, לכן הרבה לפני יפול הכל".

"עליכם לזכור ולשים לב טוב, איך לאט לאט הממשלה מוגבלת מלהעביר חוקים והסדרים. על בנט כתוב שאין לו שנת שליטה ושוב עוד מפלה, ושוב בעיה לממשלה. הכוונה אין לו יכולת לשלוט בממשלה הזאת. בדיוק לפי הצופן שנת התשפ"ב 'מפלה' ועל אותו צופן שאין לו שנת שליטה הכוונה היא בעיות שליטה כפי שכבר הסברתי בעבר, כמה שבועות אחרי פסח יתחילו לריב, הכל יוגבר והממשלה תיפול.

נחמו נחמו עמי

"עוד מעט יבוא אליהו ויסתכל בליבם של המאמינים ויראה מי הכין את עצמו כראוי ומי יזכה להיכל תוך הנשמה ויראה מראות פנים ואת אור האלוהים. כל זה מובטח לאלו שהכינו את הכלים לרצונות המתוקנים. כאשר אנשים עוד מחפשים הרבה בחומר ושואלים עוד על אמונה, ותוהים שאולי אין כלום, והכל במקרה ברוא, והכל מעצמו גם בא, והכל מעצמו גם לשווא. עליכם לשמוע ולשקול היטב מה הקוד רומז ומה אני מסביר. את זה עליכם לברר ולמהר ולפעול".

"עוד מעט האטומים דרוכים לירי, הכימי לידך יטייל והביולוגי כבר החל. אתם חייבים לקחת את עצמכם ברצינות ולחזור הביתה בנחישות. מי שאינו מרגיש חלק מישראל, או שייכות הרוח ברוחה של ישראל, כנראה לא צריך את זה, כי אין כפיה לחזור לכאן, להכריח וללחוץ אלא רק לתת אזהרות. אך לא כולם חייבים להיות כאן. מי שחייב להיות בישראל, השם ידאג להביא אותו גם במקל ואם בלב אוהב ושמח".

"זה לא יקרה לכולם ולא כל אחד יתאים לרוח של ישראל, כי השם יקבץ וישדרג את רוח ישראל של יחד, ולא כמו עכשיו שבורחים מהאחדות ובורחים מלקחת אחריות. ועוד נסחפים אחר דעות חולות ותפיסות שונות, כי הקיבוץ הסופי יתקבץ מהתאמה לרוח החדשה, הרעננה, המלוכדת שלא הכירו ולא נראתה שנים רבות".

לשאלה, מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל? על פני הצפנותיו של רן בורנשטיין יהיה זה בנימין, אך לא בנימין נתניהו אלא בנימין גנץ.

ואולי יעניין אותך גם זה

רן בורנשטיין ממשיך להצפין: "מבנימין נתניהו ונפילת בנט"

רן בורנשטיין: "הפסח הזה הוא החג המשמעותי ביותר שלנו"

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: