מבזקים

מגנטים לאירועים – האם היא עדיין מלכת האטרקציות?

תוכן עניינים
מגנטים לאירועים

אין ספק כי יש לא מעט אטרקציות לאירועים, מבין כל האטרקציות כולנו בטוח מכירים את אטרקציית מגנטים לאירועים שהפכה להיות אטרקציית חובה בכל אירוע.

אבל האם האטרקציה המובילה הזאת עדיין ממשיכה לככב בכל אירוע? האם היא עדיין מלכת האטרקציות או שאנחנו רואים שיש אטרקציות שמגיעות להחליף אותה?

נתחיל בתשובה מהירה, מגנטים לאירועים תישאר מלכת האטרקציות לעוד תקופה מאוד ארוכה, ויש לכך מספר סיבות וגם המון יתרונות שהאטרקציה הזאת מביאה איתה.

אין מגנטים בלי צילום

הסיבה הראשונה בגללה (או יותר נכון בזכותה) אנחנו רואים צלם מגנטים כמעט בכל אירוע היא הצילום.

אם בעבר מגנטים לאירועים הייתה רק אטרקציה, היום אנחנו עדים למצב שבו צלם המגנטים הוא גם הצלם של האירוע.

כלומר, בעלות של צילום מגנטים בלבד בעלי האירוע מרוויחים גם את הצילום של האירוע, זאת אומרת שבמקום לשלם גם לצלם של האירוע וגם לשלם עבור שירות של צילום מגנטים, כל מה שצריכים זה רק לשלם עבור צילום המגנטים, להוסיף עוד כמה עשרות שקלים בודדים ואפשר לחסוך ככה מאות שקלים.

האטרקציה הזולה ביותר

בהשוואה להרבה אטרקציות אחרות לאירועים שהעלות שלהן גבוה מאוד, צילום מגנטים היא אטרקציה מאוד זולה שאנחנו יכולים למצוא צלמי מגנטים בעלות של פחות מ 700-600 ₪. (בתנאי ומדובר על אירועים קטנים כמו ברית מילה למשל) אירועים קטנים הכוונה לאירועים שכמות המוזמנים בהם היא יחסית קטנה, בדרך כלל עד 100 מוזמנים.

שאנחנו מדברים במציאות הישראלית על עלויות, אין ספק שהמציאות הזאת גם שחוגגים אירוע כולם מחפשים איך להצליח ולחסוך עוד כמה מאות שקלים, אטרקציית מגנטים לאירועים עושה את זה בצורה הטובה ביותר.

מזכרת שהאורחים שומרים

יש המון מזכרות שאפשר לחלק באירועים, לא משנה אם מדובר על יום הולדת שבה מחלקים כל מיני הפתעות (שבנינו כבר בדרך חזרה הביתה מתפרקות, במקרה הטוב הן נשארות עד ליום שאחרי). אל מול ההפתעות האלו מגנטים לאירועים זאת תמונה שכולם שומרים למזכרת, הם שומרים את התמונה שלהם מהאירוע שלכם לאורך זמן.

הטכנולוגיה והאיכות של חומרי הגלם שהמגנטים גם עברה לא מעט שיפורים בזמן האחרון והפכה להיות כזאת שמאפשרת למגנטים להחזיק למשך שנים ארוכות.

לסיכום

אטרקציית מגנטים לאירועים אמנם מאוימת על ידי כל מיני אטרקציות אחרות שרוצות לתפוס את המקום שלה, כמו קיר ירוק לצילום או אולי קיר לבן, כי שמדובר על חתונות כולם רוצים להביא לחתונה שלהם משהו אחר וחדשני יותר. אבל אחר ששומעים את העלויות רוצים להשיג משהו שיודעים בוודאות שהוא הדבר הנכון ביותר לאירוע שלהם.

אז אטרקציית מגנטים לאירועים נמצאת איתנו כבר למעלה מעשור ונראה שהיא כאן בכדי להישאר לעוד הרבה זמן, היא עוברת המון שיפורים ושכלולים במיוחד באיכות חומרי הגלם והיא נשארת איתנו וממשיכה לככב ולשמור על התואר שלה מלכת האטרקציות.

נכתב בשיתוף הממגנטות החברה המובילה לצילום כל סוגי האירועים.

 

אולי יעניין אותכם באתר: אטרקציות ימיות באילת: ספורט ימי, אתרי צלילה ומגוון פעילויות ים באילתארבע טיפים לבחירה של אטרקציות לבת מצווה או לבר מצווה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: